Äh lägg av! Har du lagt all tid fram tills nu kan du fortsätta kolla till slutet!
Sami och Lennie i final
Hoppas alla blir Auto nominerade, Amilia kommer behöva munkavel för att hålla sig kvar nu.
Hon kommer få det svårt att hålla truten, Lennie säger aldrig något ändå så han lär vi aldrig få se AutoNom på.
”Vi gör detta för Manziz skull” måste ju vara de sjukaste man kan säga i ett bb hus?!
Är dom inte där för sig själva? Nej men kötta 5 veckor till för någon annans skull, jävla dumdum jävel
Sedan när blev Mergim och Julia så nära???? Mergim har tydligen bönat och bett att vi ska rösta kvar Julia?!?! Fattar ingenting. Märks att jag varit borta från liven så länge haha. Hänger inte alls med på relationerna i huset längre.
Jag har hört honom en gång säga till tittarna att de ska rösta ut Alex för hans skull...aldrig att vi ska rösta kvar Julia.....
Misstänker att det här förbudet mot paktande bara är ett test och ett sätt att lugna ner huset lite. Stämningen blev ändå rätt toxisk den här veckan. Kyl ner deltagarna lite och tillåt det igen när det har lugnat ner sig.
Hela säsongen har gått ut på taktiksnack och är en av huvudanledningarna till att jag har följt liven. I brist på intressanta deltagare och relationer har paktandet varit räddningen.