2020-04-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
På tal om ingenting, jag har noll förståelse över att Anty vill dejta Alex.. Hon har ju sett hur han högg henne i ryggen redan innan hon åkte ut och hur falsk han varit mot alla där inne, hur skulle man någonsin kunna lita på en sån person?
Jag tänker exakt samma sak. Plus att hon sett hur han raggat sönder på och kysst Vickan. Han har ju även pratat en hel del skit om henne efter hon åkte, så hade jag varit Antonia hade jag inte ens tittat åt hans håll igen. Men jag har ju inte förstått sedan start hur Antonia, som ändå är en rätt smart tjej, kan dras till Alex öht. Att hjulet snurrar men hamstern är död är inte skitsexigt direkt.

Tror dock inte det kommer bli någonting mellan dem utanför huset. Min uppfattning av Antonia är att hon har mycket självrespekt, hon kommer inte stå ut med Alex kontrollerande ådra (som han visade henne och hon lackade på redan i huset).
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Där avslöjade Moa att hon vet resultatet
Missade, Vad gjorde Moa?
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Sjökon och Martin autoniminerar sig JUST NU.
Men det räknas inte???
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, target no 1 är Frida har de sagt i flera dagar då de vet att en av dem kommer sitta näsa vecka och de tror att Frida åker direkt av tittarna.
När de satt och höll händer precis innan sändningen då? Nr 1 Frida och Amilia nr 2 då?

Denna vecka kan vinnaren av extra rösten ha stor betydelse får jag en känsla av.

Kommer man alltid rösta ut någon under finalspelen eller har det inte framgått av bb:s regler? (Orkar inte läsa dem igen)

Jag hoppas iaf att Jasmine och Martin sitter nominerade nästa vecka och Jasmine åker
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mailat big brother på insta o facebook, den där är solklar.
Perfekt, vi måste hålla koll nu!
2020-04-13, 22:12
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
En klok naturlig kvinna som lyssnar på sina instinkter kommer inte att föredra varken psykiskt eller fysiskt en svart stark korkad man jämsides med en mer framgångsrik och därav intelligentare person som delar samma kultur och utseende.

Jag delar mitt liv med en stark och arisk man så ingen skada skedd
Dock tycker jag att svarta män kan vara attraktiva.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
En del gillar att skratta åt andra och en del gillar att skratta med andra. Det finns många olika sätt att skämta och att vara "rolig."
Verkligen. De flesta kan skratta åt andra men sen komma på sig efteråt att det inte känns bra fullt ut och lägger ner det. I huset är det svårt att dra sig undan eller säga ifrån när t ex Am drar igång sina "roliga imitationer" på andras bekostnad osv. Och sen efteråt skäms nog en del av de eftersom de först skrattat och varit delaktiga på sätt och vis genom att hon uppmuntras fortsätta av deras skratt. Känner man sig medskyldig är det svårare att säga ifrån nästa gång och så kan Am fortsätta i tron om att det är lugnt.

Nej jag avundas inte de som hänger mest med Am.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Om vad?
Martin lackade på att dom va så glada att Alex hade åkt.
Medlem
Amilia kommer garanterat bli nominerad denna vecka. Sami, Jasmine, Martin och eventuellt Julia kommer lägga på Amilia. Så vår prio Flashback är att rösta ut Amilia nästa vecka!
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mailat big brother på insta o facebook, den där är solklar.

Håller fan med. Den bör hon bli autonominerad på!
Vad tog det, från Malins varning i uppdragsrummet fram till hon sa det? 45 sek?
Medlem
riskns avatar
Martin är så jävla sur över att Julia är kvar och att Amilia är glad.

Vem tror att Martin skulle dansa på bordet om Julia var tvungen att lämna?
2020-04-13, 22:13
Medlem
Kul om alla blir autonominerade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in