Citat:
Ursprungligen postat av
icon
Ok. Har man väl sett det förstår man vad det är för sorts svag individ det handlar om. Tror Am fortsatt utfrysning av utvalda mer genom att vara "rolig" på deras bekostnad bakom ryggen och lockat andra till skratt. Hon är ju smart och har lärt sig under tiden vad hon kommer undan med och vad hon vinner på. Folk gillar ju de som får en att skratta så det är helt rätt taktik av henne att skämta järnet.
Jag har ju sett det, men inte just mot Jessica. Jag har nog aldrig haft en annan bild av Amilia än att hon kan vara osäker på så sätt att hon ägnar sig åt sånt. Men det betyder inte att hon inte är stark i vissa andra avseenden och inte förtjänar cred för det. Jag har en nyanserad bild. Vissa kan ju inte erkänna att en person har någon bra egenskap för att de ogillar en/flera egenskaper hos dem. Det är ju inte särskilt rättvist och ärligt. Give credit where credit is due.
Inlägget jag svarade på handlade om att Amilia bär ansvar för Jasmines dåliga egenskaper och så är det inte. Amilia står för sitt och Jasmine står för sitt.