2020-04-13, 20:25
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Smartaste rådet Julia kunde ge sami. Att hålla sig borta från skitsnack då han oftast trillar dit pga av umgänget. Istället sköta allt sånt i bikten.
Han är dum nog att inte lyssna på henne. Julia förstår ju att Alex har tappat det och gör bort sig för tittarna vilket hon pratade om med Mergim och Amilia.
2020-04-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Haha sitter Sami och Alex och käkar i sovrummet i protest? Fyfan vad töntigt! 🤣

alex sista måltid ändå, låt honom vara 31år och äta på rummet. tönt
2020-04-13, 20:26
Medlem
Citat:

sluta ljug det var lennie som kom och serverade alla på rummet dem bad aldrig om det

SÅ DÅLIGT AV LENNIE AV FRYSA UT DEM ANDRA OCH SERVERA DEM PÅ DERAS RUM
2020-04-13, 20:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Rolig, som bjuder på sig själv? Dom stunderna har jag tydligen missat helt. Pratar vi om samma person? Jag hatar inte henne, och speciellt inte p g a övervikt. Jag känner avsmak för henne p g a hennes kalla och manipulativa beteende.
Håller med. Sedan sitter hon och ser bitter ut på festerna medan de andra har kul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det lilla som jag har sett av programmet så har jag sett Amilias fula spel mot Jasmine. Har bytt kanal nästan varje gång när Amilia har satt i gång sitt spel. Jag har känt avsmak för henne från första början, borde kanske kalla det för psykopatvarning? Jag brukar inte annars döma ngn så snabbt utan vill ge människan en chans. Jag känner sympati för Jasmine på samma sätt som jag skulle känna för ngn som blir mobbat. Hon är både barnslig och skrikig, men det stör mig inte. Det sjuka och hjärtlösa hos Amilia stör mig mer.
Okej, du har kollat lite på programmet. Det kanske är det som är förklaringen. Då kan jag tipsa dig om Instagram-sidorna BB-klipp och BB-spoils där de lägger upp en massa 24/7 klipp.

Förstår inte vilket fult spel du pratar om. De umgås inte så mycket med varandra och när de väl gör det så är det vanliga, trevliga samtal vad jag har sett.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Syftade på det hon sa till Sami i sängen nyss, annars tycker jag hon kan bete sig riktigt illa.. Speciellt mot Frida

Hörde någon vad Julia sa sist till Sami, han svarade typ "Nej självklart inte" och skrattade.
Julia sa att Sami borde hålla sig till Amilia om hon åker ut. Hon skämtade bort det efter hans reaktion men jag tror hon var seriös.
2020-04-13, 20:28
Medlem
Citat:
men ehhh, dom andra sitter ju i sitt rum och äter...protest? Nja, handlar nog mer om att dom gör sig iordning för liven på 7an och ska hinna äta också
2020-04-13, 20:29
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sluta ljug det var lennie som kom och serverade alla på rummet dem bad aldrig om det

SÅ DÅLIGT AV LENNIE AV FRYSA UT DEM ANDRA OCH SERVERA DEM PÅ DERAS RUM

Spelar väl ingen roll? Dom höll sig undan under lunchen (?) också, sen gick dom och käkade när alla gått. Som dagisbarn förfan! Ja Lennie är omtänksam och vill att alla ska käka punkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Smartaste rådet Julia kunde ge sami. Att hålla sig borta från skitsnack då han oftast trillar dit pga av umgänget. Istället sköta allt sånt i bikten.
Hon borde ta det rådet själv också.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Alltså, har gillat Alex sen dag ett. Men efter konfrontationen av Mergim förra veckan så har han ballat ur totalt. Bara varit sur, snackat bakom ryggen och klagat.
Han spelar tyvärr ut sig själv ikväll. Börjar nästan ana att han gör det med flit för att han inte pallar vara kvar därinne.

Edit. Ja de satt och åt lunchen själva också.
Medlem
Citat:
Gillar är starkt, men hon är en av dom jag ogillar minst. Mina känslor för henne är dock lite splittrade. Jag tycker att hon ältar mycket och i vissa situationer är ouppfostrad som inte säger tack eller visar tacksamhet mot folk som hjälper henne. Men i det stora hela är hon absolut inte en sämre människa än någon annan därinne. Hon är väldigt rolig och vass, vilket är kul att titta på eftersom det retar upp personer som inte har tillräckligt brett ordförråd för att våga käfta emot.

Intressant. Ältar mkt, det har jag också sett och bytt kanal p g a detta, orkade inte lyssna mer. Att hon inte visar tacksamhet var intressant att veta, har inte märkt det själv eftersom jag tittat så lite på BB. Otacksamhet bekräftar nämligen min "diagnos" om henne. "Diagnosen" hindrar inte heller att hon kan upplevas som rolig och vass. Att vilja reta upp andra och få dem att känna av sina brister (ordförrådet räcker inte till) passar bra på min uppfattning om henne. Vilket är= vill framstå som bättre än alla andra och njuter av när hon kan få dem att känna sig underlägsna henne. Hon vill gärna framkalla de värsta sidorna hos de andra, inte få dem att blomma upp.
Medlem
Kommer nog stå mellan Alex och Julia. Jasmine verkar alltjämt ha stort stöd, sett till insta och fejjan.
Skulle dock bli förvånad om Julia åker mot Alex idag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in