2020-04-13, 15:22
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
De roligaste i det hela OM dom förbjuder paktningar är ju att se vilka som inte kan hålla sig och blir autonominerade istället!
Då får vi hoppas att mes produktionen verkligen sätter dom som autonominerade!
Idioterna har ju inte varit bra på utdela straff, minst sagt!!
2020-04-13, 15:22
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Först att bli auto blir Amilia!
Jag är inte alls så säker på det...Hon är nog inte så kaxig i det läget. Martin, och om Alex och om framför allt Jassa är kvar så kommer alla 3 autonomineras, vem än som stannar i kväll.. De har inget annat att prata om. Med någon.
2020-04-13, 15:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Lenny!
Konstigt dom inte pratar mer, dom är ju båda lastbilschaffisar?
De lär prata mer när Alex och Am åkt. A och A är två primadonnor som kräver mycket utrymme. De ser sig själva som drottning och kung/ borgmästare över de andra. När de är avsatta kan undersåtarna få chans att mingla med varandra.
2020-04-13, 15:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jass bör åka ikväll om det finns någon poetisk rättvisa.
2020-04-13, 15:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jag är inte alls så säker på det...Hon är nog inte så kaxig i det läget. Martin, och om Alex och om framför allt Jassa är kvar så kommer alla 3 autonomineras, vem än som stannar i kväll.. De har inget annat att prata om. Med någon.
Har Amilia det???????????😀😀😀😀😀😀
2020-04-13, 15:27
Medlem
Det här måste vara den sämsta måndagen hittills! Iaf för mig. Finns inte mycket att vinna ikväll.
1. Julia ryker = skit då jag gillar henne
2. Kongo ryker = Skriket från Halmstad är kvar = Jag mår skit
3. Skriket från Halmstad ryker = Kongo är kvar = Jag mår skit
Det här är ju värdelöst! Enda sättet som detta kan räddas för mig är att båda smaskarna ryker!
2020-04-13, 15:31
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har Amilia det???????????😀😀😀😀😀😀
Jo faktiskt... TYVÄRR många gånger. Storyteller max!!!! Och paktandet i hennes lilla läger är låst. Som hon och Jullan konstaterade i dag: 3 läger. Hon, mergim och Lennie. Jullan och Sami. Alex Martin Jassa. Frida oklar/neutral=0-paktare. De som kommer ha svårt att hålla käften av dem som blir kvar+Martin är just den gruppen. Det kan ett barn räkna ut!😆😆😆😆😆
2020-04-13, 15:32
Medlem
Hydraulslangs avatar
Jag har enorma svårigheter att förstå, varför Alex aldrig pratar om sin dotter??
Han verkar ju inte vara ett jävla dugg orolig heller, fast Covid 19 härjar för fullt i Stockholm?
Fullständigt obegripligt!!
2020-04-13, 15:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Jag har enorma svårigheter att förstå, varför Alex aldrig pratar om sin dotter??
Han verkar ju inte vara ett jävla dugg orolig heller, fast Covid 19 härjar för fullt i Stockholm?
Jag tror inte han har umgängesrätt med sitt barn, tyvärr.
För har han det, är det helt sjukt att han inte pratat om henne.
2020-04-13, 15:35
Medlem
skillemandinkis avatar
Dom pratar om kunder som prutar i butiker
Jassa - jag hatar såna... !! Sändningen bröts!! Jag lovar att hon sa typ - rattar fasoner eller att bara tattare gör sånt. Fega hävla bigbrother som inte visar oss 24/7 !
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Fullständigt begripligt. Man hänger inte ut sitt barn. Jag har 2. Skulle aödrig hänga ut dem för mina beslut om typ delta i idiotisk tävling där jag har exakt 0 möjlighet att vinna. 0!!!! Det är Alex sits.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

1) Alla i BB-huset har fått tydlig info om Corona-läget och att deras familjer mår bra.
2) Alex vill inte exponera sin dotter i tv, vilket hedrar honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in