2020-04-13, 14:03
Medlem
ulliperssons avatar
Någon annan som har problem med YouTube? Jag har betalat. Pengar dragits. Kan ändå inte lyssna.
Citera
2020-04-13, 14:04
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Samma citat flera gånger.
Man kan länka och skriva med ord också om någon frågar frågor som man tycker att man redan har förklarat.

Om samma "citat" kommer upp flera ggr kanske det har att göra med att tråden rullar på hela tiden.

Det kanske loggar in nya läsare i tråden eller bara läser utan att logga in, och är intresserade av vad som framkommit i Fup:en och inte själva har laddat ner Fup.
Senast redigerad av Smhf 2020-04-13 kl. 14:08.
Citera
2020-04-13, 14:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Jag tror det är ett villospår för att få det att se orimligt ut. Efter den berömda bilincidenten kände sig inte LW trygg med att ha mötesplats i bilen och enligt ett vittne brukade de istället träffas "runt hörnet". Och vad har en cash med ett förmodat kärleksmöte att göra? Hon kan ju planera en cash ändå utan att berätta det för honom. För mig är det ett totalt ologiskt resonemang som enbart är avsett att förvilla.

Nu är jag själv inte geocachingkretsarna (vilket faktiskt verkar trevligt om man tar bort SD ur leken), så det kanske verkar orimligt för någon som känner L*ena och är geocachare.

Nu har jag glömt hur det var om SD hade barnen hemma? Det var väl HD som hade dom?
Det rimliga hade väl varit om de hade setts hos SD?

Men jag tänker att L*ena inte hade velat lämna A*ron ensam.

Mest tänker jag ändå på de rejäla skorna och fleecen som hon t o m hade stuckit in tummarna i. Det för mig signalerar mer än en snabbis bakom planket.

Konstigt är det att hon gick dit med honom.
Jag håller fast vid min tro att han smörat med henne till tusen...hursom
Citera
2020-04-13, 14:12
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu är jag själv inte geocachingkretsarna (vilket faktiskt verkar trevligt om man tar bort SD ur leken), så det kanske verkar orimligt för någon som känner L*ena och är geocachare.

Nu har jag glömt hur det var om SD hade barnen hemma? Det var väl HD som hade dom?
Det rimliga hade väl varit om de hade setts hos SD?

Men jag tänker att L*ena inte hade velat lämna A*ron ensam.

Mest tänker jag ändå på de rejäla skorna och fleecen som hon t o m hade stuckit in tummarna i. Det för mig signalerar mer än en snabbis bakom planket.

Konstigt är det att hon gick dit med honom.
Jag håller fast vid min tro att han smörat med henne till tusen...hursom

Hur vet du att LW gick med " honom" och vem är "honom"?
Citera
2020-04-13, 14:14
Medlem
Lyssnat igenom del 1-3 av rättegångarna. SDs röst är så otroligt tröttsam att lyssna på. när han berättar för åklagaren om saker och ting så låter han raljant - ungefär som "det har väl ingen betydelse". Men det är kanske bara jag som tycker det. Nu är det UW som berättar (del 4), och det är en vila för öronen att lyssna på en normal röst.
Citera
2020-04-13, 14:16
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Någon annan som har problem med YouTube? Jag har betalat. Pengar dragits. Kan ändå inte lyssna.

Hade inga problem med YT kunde lyssna, inte kul att betala för ngt man inte kan lyssna på, du får skriva till den som lagt ut detta på YT.
Citera
2020-04-13, 14:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Hur vet du att LW gick med " honom" och vem är "honom"?

SD.
Jag tror ju att man har åtalat rätt person.
Citera
Medlem
Rastades avatar
Citat:

Så var det för mig med men jag testade logga ut och in sen in på spellistan som är gjord och det funkade fint.
Citera
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Hade inga problem med YT kunde lyssna, inte kul att betala för ngt man inte kan lyssna på, du får skriva till den som lagt ut detta på YT.
Tack för svar. Jag försöker kontakta dom men de hänvisar bara till spellistan på YT.
Citera
2020-04-13, 14:18
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Så var det för mig med men jag testade logga ut och in sen in på spellistan som är gjord och det funkade fint.
Ska testa det. Tack.
Citera
2020-04-13, 14:21
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Funkar ändå inte. Grrr
Citera
2020-04-13, 14:23
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Funkar ändå inte. Grrr

Vad står det när nu försöker lyssna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera