2020-04-13, 13:31
Medlem
htsolna08s avatar
Frida gillar att prata med sig själv
2020-04-13, 13:32
Medlem
Frida snackar med sig själv, hon är så läskig..
2020-04-13, 13:32
Medlem
Varför går hon inte in i bikten och snackar? Obehagligt hahaha
2020-04-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Frida gillar att prata med sig själv

Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Frida snackar med sig själv, hon är så läskig..

Tror snarare hon tänker högt för oss tittare, förklarar sina känslor hon har etc.
2020-04-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Varför går hon inte in i bikten och snackar? Obehagligt hahaha
Hon pratar alltid med sig själv 😂😂😂
2020-04-13, 13:38
Medlem
Sami och Alex har varit mina favoriter sen dag ETT. Men efter Alex beteende denna veckan så är jag tyvärr en av dom som kommer lägga en röst på att han ska åka. Han drar ner Sami och låter Lennie bli en större favorit att ta hem detta vilket INTE får hända. Dessutom kommer Amilia vara garanterad nästa vecka om Alex blir kvar då han är den absolut svagaste personen därinne.

Sjukt att folk verkar gilla Amilia nu efter att hon sa ifrån till Alex. Men ni kanske också tror att hon är "Ärlig och rak".
2020-04-13, 13:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoralPappa
Hon, Jass och Frida har hängt en del sista tiden, men ändå väljer hon att nominera båda. Under Tengah var det framförallt Julia som propsade på att Jass skulle ut.

Kanske stör sig tjejer på att hon inte håller sina tjejkompisar om ryggen? Ingen ”girlpower”.
Jag tycker nästan det verkar som att hon vill ha ut tjejer som får mer uppmärksamhet av killarna än henne.
Äh, är väl inte konstigt Julia velat ha ut vissa tjejer!
Till exempel med den psykotiska mytomanen Victoria var det ju verkligen befogat.😉
2020-04-13, 13:42
Medlem
Legoschnass avatar
Nu förstår jag varför Alex har gynecomastia.
2020-04-13, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ja satan va många Amilia har med sig i den gruppen , hon kommer gå långt med deras hjälp

Syftade på pinkroom som ROSA RUMMET men hahaha ja pinkroom tjejgruppen säkert också.
2020-04-13, 13:43
Medlem
VanDeKamps avatar
Jag blir ärligt talat så himla trött på Alex och hans attityd kring sin påstådda kunskap kring mat och träning. Att han inte har den självinsikten att inse att han inte är rätt person att ge Sami råd kring mat och träning. Han stjälper mer än han hjälper.
Nu när Sami frågade om BCAA så såg Alex ut som en fågelholk, men försökte vifta bort det genom att bara säga att inget sånt behövs. Förmodligen har han ingen jäkla aning om vad BCAA ens är. Allt han kan säga är att vissa saker är inte bra för kroppen, men han har ingen susning om vad han talar om eller varför påstådda saker inte är bra för kroppen.

Det är HELT OKEJ att inte veta dessa saker, men sluta för helvete försöka få dig själv att framstå som en expert när du är helt clueless!
Medlem
Conny63s avatar
Vill man se kaoset urarta skall man rösta ut JASSA
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Sami och Alex har varit mina favoriter sen dag ETT. Men efter Alex beteende denna veckan så är jag tyvärr en av dom som kommer lägga en röst på att han ska åka. Han drar ner Sami och låter Lennie bli en större favorit att ta hem detta vilket INTE får hända. Dessutom kommer Amilia vara garanterad nästa vecka om Alex blir kvar då han är den absolut svagaste personen därinne.

Sjukt att folk verkar gilla Amilia nu efter att hon sa ifrån till Alex. Men ni kanske också tror att hon är "Ärlig och rak".

Exakt så känner jag. Alex va min absoluta favorit.
Nu vet jag att Sami vinner och då är det helt fucked up att Sami börjar flippa sen Alex flytta in i gula.

Alex måste ut nu så han inte åker rätt framför Amilia, MOT HENNE, i uppdragsrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in