2020-04-13, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men lägg av, det låter ju som hon är en ny Stephen Hawkins?
Amilia är INTE så jävla smart, väldigt ofta hon har fel.
Hon lever mycket på sin jävla politiker retorik.
Glasman satt ju hennes på pottkanten många gånger, var nog mycket därför Amilia ville ha ut honom ända från start, så hon ska kunna "glänsa".
Problemet är ju att dom andra är så fruktansvärt korkade att hon framstår som nån Einstein, tyvärr.

Har inte sagt något annat. I BB huset är hon smartast och utan henne blir det inget bra program.
De andra är korkade- håller med !
2020-04-13, 10:24
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Folk härinne som lobbar för det obehagliga avskrädet till människa som lyssnar till namnet Amilia är antagligen lika störda och vidriga som henne själv så man blir ju inte förvånad att det är redan självskrivna idioter som Holgersson, observer2020 mfl som är de skyldiga .

Förövrigt saknar jag Glasman i huset! Amilias onda beräknande hjärna får härja alldeles för fritt nu.

Så hur man skriver här inne speglar inte alls hur man är som person? För ni som hatar Amilia verkar vara betydligt mycket mer vidriga människor än de som försvarar henne. Eller räknas inte vad man skriver på fb?

Att man försvarar en person gentemot totalt avskyvärda kommentarer om hennes utseende avgör väl för i helvete inte hur man är som person på ett negativt sätt. Ni ser er själva som moralens väktare som dömer ut henne för precis varenda jävla ord som kommer ur hennes mun, men när era favoriter beter sig ännu värre så tycker ni det är roligt. Första veckorna av BB så förekom det utfrysning, men någon mobbning förekom inte. Eller så tycker ni att skitsnack bakom ryggen, himlande med ögon och dryga kommentarer är mobbning.

Den enda mobbningen som förekommit är den mot Frida, alla har snackat om henne på fruktansvärda sett och ingen har haft hennes rygg. Självklart tycker ni att Amilia var värst där också, mest pga att hon var först. Allt som kommer efter hennes fula beteende spelar ingen roll.

Jag tycker att alla där inne, förutom Lennie och Frida, har varit elaka mot varandra. De ha snackat precis lika mycket skit om varandra bakom ryggen och fryst ut varandra från varandras grupperingar.

Jag pratar enbart utifrån mig själv, och jag "älskar" inte Amilia. Jag har stört mig på henne i många veckor och hade gärna sett henne åka ut för två veckor sedan. MEN, hon är inte värst längre. Som de i gula rummet håller på nu överskrider för fan allt som rosa rummet någonsin gjort i huset. Dessutom hugger de varandra i ryggen också, de ända som är lojala mot varandra är Julia/Sami. I rosa rummet har de aldrig huggit varandra i ryggen när det väl gäller. Är det något som är fult i mina ögon så är det att svika de man säger sig vara lojala mot.

Som jag sagt hundra gånger, Sami och Lennie har varit mina favoriter sen länge. Sami har sjunkit i mina ögon, främst pga Alex, men jag har inte gett upp honom än. Alex kommer ryka idag och då hoppas jag Sami är tillbaka till sitt vanliga härliga jag.

Som vuxen så lär man sig att se saker och situationer ur allas perspektiv, man utgår inte enbart från sig själv eller personen man "håller på". Man försöker alltid se på det objektivt. Det är lite roligt hur fb:are hånar instagramfjortisar tex, för hur de beter sig och hur de ser på saker och ting, men de är precis som ni, bara att de håller på andra personer

Precis som någon annan skrivit idag, ni som slänger er med kommentarer kring hennes utseende (eller andras), jag hoppas att ni inte har barn.. Annars hoppas jag att ni ändå uppfostrar dem till respektfulla personer som inte kallar sina klasskompisar för fetton och blåvalar. För det hade ju betytt att de mobbar..

Dessutom vet man ju att det inte är några fitnessmodeler som sitter bakom sin skärm och skriver hur feta och äckliga andra är.
2020-04-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det var i alla fall sjukt roligt härom natten när hon låg och bölade som en 5-åring som inte får godis över att ” Lennie säger inte godmorgon till mig buhuhuhu ” och andra världsproblem. Missade du det? Inte ens du kan väl tycka att hon framstod som smart då. Hon gjorde bort sig till den grad att till och med jag tyckte synd om henne över hur mycket man kan göra bort sig.

😂 Glasman grät och bad Sami lova att de skulle vara kompisar på utsidan. Det är väl lika patetiskt i så fall.
2020-04-13, 10:29
Medlem
The Pink room är mer stabila och definitivt mer sevärda.

Ni som vill ha kvar någon ur gula rummet är inte särskilt begåvade som bara skapar drama och intriger.
Men 11% gillar det. 89% vill ha mindre taktiksnack och därmed mindre drama.
2020-04-13, 10:32
Avslutad
Alex leder stort i några omröstningar på Instagram. (Bbpolisen bland annat).

Slösa inte eran röst nu då jag sett att Julia spammas på instagram hejvilt.

Rösta på Alex NU!!! så kanske Jasmine steppar upp ännu mer hos folket till nästa vecka, så gör Amilia bort sig i veckan och Jäz kör ut henne!
2020-04-13, 10:33
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
😂 Glasman grät och bad Sami lova att de skulle vara kompisar på utsidan. Det är väl lika patetiskt i så fall.
Va fan har Glasman med Amilias fjortisnatt att göra? Direkt så ska du försvara dig med en motfråga istället för att svara på det de handlade om. Så gör du varje gång! I vilket fall var Glasman en Einstein jämfört med Amilia och eftersom du går igång så hårt på intelligens så måste du gillat Glasman också? Du sköter nog Amilias instagram, men räkna inte med ett tack när hon kommer ut för din stenhårda lobbing, att visa tacksamhet är hon inte direkt Sverigeetta i!
2020-04-13, 10:33
Medlem
Amilia är inte så jävla smart. Hon är påläst i vissa ämnen och kan prata. Hon låter övertygande och är duktig retoriker.
Kan säga att Sami är jävligt smart men han skryter aldrig om det. Det är sanningen
2020-04-13, 10:35
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex leder stort i några omröstningar på Instagram. (Bbpolisen bland annat).

Slösa inte eran röst nu då jag sett att Julia spammas på instagram hejvilt.

Rösta på Alex NU!!! så kanske Jasmine steppar upp ännu mer hos folket till nästa vecka, så gör Amilia bort sig i veckan och Jäz kör ut henne!

Jag vill mycket hellre ha ut Jass än Amilia. Finns potential för Martin att leva ut utan henne, kanske med A....

Dessutom skrattar jag aldrig åt Jass, Amilia skrattar jag både åt och med = mer underhållning.
2020-04-13, 10:35
Medlem
Pastelclouds avatar
Lol, jassas kläder hon fått in nu ser ut som påsk-kläderna från förra veckan.. bra smak tjejen har
2020-04-13, 10:37
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Amilia är inte så jävla smart. Hon är påläst i vissa ämnen och kan prata. Hon låter övertygande och är duktig retoriker.
Kan säga att Sami är jävligt smart men han skryter aldrig om det. Det är sanningen
Överlägset mest begåvad och vältalig i huset. Eller vad sitter du och jämför med?

Är ju ingen bedrift dock.
2020-04-13, 10:39
Medlem
Har förstått att det är många här som inte kollar live utan bara på avsnitten..själv har jag inte kollat ett enda avsnitt sedan vecka 2 tror jag måste kolla lite på ngr avsnitt eftersom det på senaste tiden kommit kommentarer om folk som jag inte alls förstår...börjar undra hur de har klippt 🤔 kan givetvis inte kolla live 24/7 men inte långt ifrån..

Har varit trött på Alex och Jasmine ett tag nu och har röstat på att Alex ska lämna men gråter inte om det blir Jasmine..Men Julia får absolut inte lämna..

Har velat ha ut Amilia sedan i början..har absolut inget emot hennes utseende tycker faktiskt att hon ibland ser riktigt bra ut men hennes beteende är inte ok..maken till självcentrerad människa har jag aldrig varit med om och hennes prat till kamerorna gör mig illamående..

Många gnäller för att gula rummet börjat snacka taktik..har ni glömt hur rosa rummet har betett sig den mesta tiden?? Klart att de är goa o glada nu när de sitter säkert...
2020-04-13, 10:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag vill mycket hellre ha ut Jass än Amilia. Finns potential för Martin att leva ut utan henne, kanske med A....

Dessutom skrattar jag aldrig åt Jass, Amilia skrattar jag både åt och med = mer underhållning.

Absolut men Jasmine bidrar med underhållning som när hon dampar? Hon kommer ju spåra ju längre hon är där. Inte minst mot Martin.

Man vill ju se om hon verkligen kommer slå till honom som hon säger att hon är så nära att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in