2020-04-13, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Så är det!
Julia är, och har alltid varit den klarast lysande stjärnan (tillsammans med Sami)!

Under den tiden jag tittat på BB så har jag inte uppfattat Sami som någon stjärna. Konflikträdd .... tillsammans med Glasman pratade han.

Amilia överglänser alla med sin hjärna. Det blir roligare att se BB med henne i huset.
2020-04-13, 10:03
Medlem
DjPuttes avatar
Brun utan solrummet vid frukostbordet undrar om det andra rummet protesterar mot ngt eller allmänt seg dragna i sägarna.....
2020-04-13, 10:05
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Brun utan solrummet vid frukostbordet undrar om det andra rummet protesterar mot ngt eller allmänt seg dragna i sägarna.....
De är ju så fruktansvärt tråkiga i det där rummet. Noll kreativitet eller fantasi, minus Sami. Men han är helt nertryckt av Alex gnäll under helgen och energilös.
2020-04-13, 10:07
Medlem
Magkänslan säger Alex, men helst vill jag ha ut jasse för att se mergim o amilias miner ifall han kommer tbx, vilken jävla hybris han kommer ha, men vi får la se hur det blir!!
2020-04-13, 10:10
Medlem
Vad har hänt med Big Brother? Förut var det mycket mer utmaning för att kunna vinna den där prissumman! Deltagarna är så lättkränkta och går inte med på att göra någonting, vad gör de i programmet????

BIG BROTHER: Har ni glömt vad programmet går ut på? Kolla igenom tidigare säsonger och kasta in lite utmaningar nu för i helvete. Om deltagarna inte går med på utmaningar, låt dem kliva ut ur huset! Vad är problemet?
2020-04-13, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Magkänslan säger Alex, men helst vill jag ha ut jasse för att se mergim o amilias miner ifall han kommer tbx, vilken jävla hybris han kommer ha, men vi får la se hur det blir!!

Bästa vore att han åkte idag så inte fkn Amilia kommer ut ur uppdragsrummet in igen nästa vecka, medan Alex går ut åt andra hållet. Då jävlar kommer vi alla få se på hybris från Amilia.
Hon kommer sitta 100% och det kommer även Alex.

Idag är skadan redan skedd. Hon kan aldrig jämföra sig med Alex, för hon har aldrig suttit mot han
2020-04-13, 10:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Under den tiden jag tittat på BB så har jag inte uppfattat Sami som någon stjärna. Konflikträdd .... tillsammans med Glasman pratade han.

Amilia överglänser alla med sin hjärna. Det blir roligare att se BB med henne i huset.
Men lägg av, det låter ju som hon är en ny Stephen Hawkins?
Amilia är INTE så jävla smart, väldigt ofta hon har fel.
Hon lever mycket på sin jävla politiker retorik.
Glasman satt ju hennes på pottkanten många gånger, var nog mycket därför Amilia ville ha ut honom ända från start, så hon ska kunna "glänsa".
Problemet är ju att dom andra är så fruktansvärt korkade att hon framstår som nån Einstein, tyvärr.
2020-04-13, 10:15
Medlem
Gallagherss avatar
Amilia får gärna åka nästa vecka. Men Alex åker idag.
2020-04-13, 10:17
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Amilia är en av mina favoriter. Smart och rolig att titta på.
Det var i alla fall sjukt roligt härom natten när hon låg och bölade som en 5-åring som inte får godis över att ” Lennie säger inte godmorgon till mig buhuhuhu ” och andra världsproblem. Missade du det? Inte ens du kan väl tycka att hon framstod som smart då. Hon gjorde bort sig till den grad att till och med jag tyckte synd om henne över hur mycket man kan göra bort sig.
2020-04-13, 10:20
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Du får rösta på att ha Alex kvar. Ni är trots allt från samma kontinent.

Nej, det är vi inte. Varför det skulle ha med saken att göra vet jag inte, men jag vet att Jasse förtjänar att ryka med huvudet före snabbast möjligt.
Senast redigerad av Jebbejabo 2020-04-13 kl. 10:28.
2020-04-13, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men lägg av, det låter ju som hon är en ny Stephen Hawkins?
Amilia är INTE så jävla smart, väldigt ofta hon har fel.
Hon lever mycket på sin jävla politiker retorik.
Glasman satt ju hennes på pottkanten många gånger, var nog mycket därför Amilia ville ha ut honom ända från start, så hon ska kunna "glänsa".
Problemet är ju att dom andra är så fruktansvärt korkade att hon framstår som nån Einstein, tyvärr.
Skönt att när man tittat in här idag så ser man någon som skriver något vettigt! Tycker det är lite lustigt att när flodkon gör en sak som är riktigt bra så ploppar det upp ett gäng A-lovers. Undrar vart alla dom var när hon snackade skit om allt och alla, hånade folk, mobbade folk m.m. vart var dom då?
2020-04-13, 10:22
Medlem
Rosa rummet behöver hänga löst nästa vecka så man får ner dom på jorden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in