2020-04-12, 21:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Anty idioten pushar Alex?! Hon måste vara helt jävla efterbliven!!!
såg du hennes eviga tjafs med Alex i huset? det var ingen trevlig syn. tjatigt och ovärdigt de båda. Hon kör väl vidare på det spåret utanför också, nåt slags förnekelse.
2020-04-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Inte alls. Han har uppfört sig helt exemplariskt i jämförelse med Jass och Julia. Dessutom knullar han inte i tv och super inte i tv.

Snubben har tappat det. Falskare människa i huset finns inte. Han är så kåt på miljonen att han går över lik. Noll självinsikt o leker allan. Klarar inte av hans klickklack o handgester.
2020-04-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Sami har tappat allt. Genom att bro'a Kongo. Jag ser hellre Lennie som vinnaren

sami är helt annorlunda hahaha blivit värsta bus ungen, gömmer alkohol, snackar skit, ansiktstatueringar, klotter på väggarna. detta kan bli bra tv om han alex är kvar faktiskt dom kommer nog hitta på massor bus med martin på deras sida dessutom fri från jassa! intressant
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nånting har hänt med Sami och jag gillar inte det jag ser om jag ska vara ärlig!
Inte jag heller. Men orsaken stavas nog Alex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej? Men det finns tre just nu som jag stör mig på mer än Amilia vilket är mesiga snickaren, den afrikanska trollkarlen och SkrikJassa. Jag vågar säga att Amilia har fler bra sidor än dem och jag sitter hellre ner och tar en öl med henne istället för med dem.

Jag stör mig även på den fisande nickedockan som bara säger mmmm mmmmm så fort Alex öppnar munnen.
Medlem
riskns avatar
Nu sitter de och diskuterar gamla konflikter mellan Mergim och Amilia...

Blir de aldrig trötta av att upprepa samma saker varje dag om samma människor?
Medlem
icons avatar
Citat:
I mina ögon en vinnare i sammanhanget.
Inte enligt mig. Glömmer inte vilken bitch hon varit. Hon är underhållande men absolut inte värd en miljon efter hennes beteende därinne.
Avstängd
Mergim sa att alex var den mest patetiska människan samt att han var barnslig, om alex målningar haha
2020-04-12, 21:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Sami har tappat allt. Genom att bro'a Kongo. Jag ser hellre Lennie som vinnaren

Du ser hellre Sveriges fegaste och mest konflikträdda människa som vinnare. En snart 40-årig omanlig toffel och mes som lallar runt med en sexuellt vilsen 21-åring. Okej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mergim sa att alex var den mest patetiska människan samt att han var barnslig, om alex målningar haha

alex är 31, mergim 21.. ibland undrar man ju om det inte är tvärtom faktiskt ! bara ibland
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
såg du hennes eviga tjafs med Alex i huset? det var ingen trevlig syn. tjatigt och ovärdigt de båda. Hon kör väl vidare på det spåret utanför också, nåt slags förnekelse.
De får lösa det utanför. Vad faan pratar man om nu? Hon är ute.
2020-04-12, 21:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu sitter de och diskuterar gamla konflikter mellan Mergim och Amilia...

Blir de aldrig trötta av att upprepa samma saker varje dag om samma människor?
ett tecken på att de inte har nåt vettigt gemensamt. inget viktigt att prata om. inget kul varken för de eller oss som tittar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in