röstade ut ALEX, pallar ej se hur hype han blir när han inte åker och får hybris samt kaxig.
han kanske vinner någon nominering i veckan och sitter säkert och inte ALLS åker nästa vecka, våga ej riskera. JASSA ska ut nästa !!!!
Jag använder mycket kokosolja varje gång som jag smörjer in i hela håret, sen virar jag in håret med plastfolie för har hört att blekningen slutar verka när det blir torrt? Inte för jag märkt så himla stor skillnad sen jag började med det... men det känns bra
Stämmer, torkar den så slutar den verka. Jag skakar även ur de sista med lite vatten för att säkra upp.
Jag röstade på Jassa så får Amilia vara arg över Alex en vecka till tror inte BB ändrat om för rösterna dock, fick upp ”jag vill krama dig tack för din röst” eller så har Jassa lust att lämna nu med
röstade ut ALEX, pallar ej se hur hype han blir när han inte åker och får hybris samt kaxig.
han kanske vinner någon nominering i veckan och sitter säkert och inte ALLS åker nästa vecka, våga ej riskera. JASSA ska ut nästa !!!!
Exakt, Alex kan vinna fucking immunitet jämfört med Jasmine.