2020-04-12, 14:47
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja! Så jävla vidrigt!

BT Behavior ....
2020-04-12, 14:47
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami kan vinna utan IQ-befriad Kongo! Han har Julia! Dessutom verkar han och Lennie trivas ihop med sina projekt samt så hänger han med Martin. Sami klarar sig. Däremot om du hade läst runt på bland Instagram så ser du hur hatet mot Alex börjar riktas mot Sami också, då han exempelvis igår hoppade på Alex hattåg och skämtade om att de skulle slänga ett ägg mot Mergim och slå ut en sidotand. Jag skiter fullständigt i att han sa så men det gör inte PK-folket. Dessutom har Sami blivit lite paranoid också. De håller ju på med de sjukaste jävla konspirationsteorier inne i gula sovrummet varje dag och natt. Tittarna ser detta beteendet och det uppskattas inte. Många har skrivit ”Sami ville ju inte pakta och ville rösta med hjärtat men varför går han emot det nu”. Jag har sett några stycken som säger de har tappat förtroendet för Sami och nu hellre vill se Lennie eller Frida(!) vinna.
Så om DU vill Sami ska vinna kanske du borde reflektera över om Alex är så jävla bra för Sami. Jag tycker dessutom Sami verkar lite less på Alex som hänger på honom som lim och snackar skit konstant. Sami försökte påpeka igår att det bara är ett spel men det kan inte Kongo fatta.

Helt sant!
Kommer nog bli en befrielse för Sami när Kongo åker hem på måndag. Sami är väldigt medveten om vad som händer med dem andras persona och lär precis som vi ha läst av Kongos beteendeförändring och bad vibes.

Det är stor skillnad på Kongo och Glasman, vilket vi alla vet.

Rösta på Julia imorgon så kommer det bli bra.
2020-04-12, 14:48
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Då åker Alex, ok för mig. Tror inte Jassa klarar Amilia heller. Kanske Julia.
👏
Om produktionen inte har riggat så tar Jasmine Amilia, lätt!
2020-04-12, 14:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
👏
Om produktionen inte har riggat så tar Jasmine Amilia, lätt!
Tror inte jag.
2020-04-12, 14:51
Medlem
Amilia kommer få sjukt mycket "fans" efter dagens avsnitt tror jag.
2020-04-12, 14:51
Medlem
riskns avatar
Citat:
Sami kan vinna utan IQ-befriad Kongo! Han har Julia! Dessutom verkar han och Lennie trivas ihop med sina projekt samt så hänger han med Martin. Sami klarar sig. Däremot om du hade läst runt på bland Instagram så ser du hur hatet mot Alex börjar riktas mot Sami också, då han exempelvis igår hoppade på Alex hattåg och skämtade om att de skulle slänga ett ägg mot Mergim och slå ut en sidotand. Jag skiter fullständigt i att han sa så men det gör inte PK-folket. Dessutom har Sami blivit lite paranoid också. De håller ju på med de sjukaste jävla konspirationsteorier inne i gula sovrummet varje dag och natt. Tittarna ser detta beteendet och det uppskattas inte. Många har skrivit ”Sami ville ju inte pakta och ville rösta med hjärtat men varför går han emot det nu”. Jag har sett några stycken som säger de har tappat förtroendet för Sami och nu hellre vill se Lennie eller Frida(!) vinna.
Så om DU vill Sami ska vinna kanske du borde reflektera över om Alex är så jävla bra för Sami. Jag tycker dessutom Sami verkar lite less på Alex som hänger på honom som lim och snackar skit konstant. Sami försökte påpeka igår att det bara är ett spel men det kan inte Kongo fatta.
Mergim: *Gjorde något Sami skrattade åt*
Sami: ''Haha, Mergim''
Alex: *Tar ägget ur fickan och försöker ge den till Sami* ''Kasta den på han'' *Slår bollen mot hans egna käft*
Sami: ''Slå ut hans sidotand''
Alex: ''Slå ut Hollywoodsmilet... Slå ut hans falska smile... Lika falsk som hans tänder... Tyst''

Det är lite skratt också mellan dem.

Jag såg klippet på Instagram. Någon snubbe (BBKlipp) som spelar in liven och lägger upp.
2020-04-12, 14:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Men ellerhur. Vet inte om folk egentligen avskyr Sami eller om de bara är korkade och inte förstår att han blir nominerad om han inte har tillräckligt många på sin sida att nominera andra med. De vill ju att amilia ska ta sig till final för det gör hon när de röstar som nu
Så är det.
Vissa här vill ha ut Sami, Men låssas att dom hejjar på Sami.
Sami blir hängig och gör inte så mycket när dom han hänger med åker ut.
Så lyssna inte på dom få här som säger att dom vill Samis bästa..m.m
Men samtidigt vill köra ut dom som han hänger med där inne.

Vissa här försöker få folk tro att det är för Samis bästa att ta ut dom han kommer närmst i huset.
Gå inte på deras skit här.

För Samis bästa är att Jassa åker.
Jullan och Alex kommer stå på Samis sida tills vidare.
När det bara är få kvar så kommer dom köra mot varandra. men det gäller alla där inne.
Förr eller senare blir dom tvungna att gå mot varandra när dom är 3-4st kvar.
2020-04-12, 14:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Haha men alltså allvarligt, tycker du idiot Alex är en bra "vän" med Sami!?!?
Det första han gjorde var ju att konspirera med Martin och Jasmine om att rösta ut Jullan och Sami!
Dels är han ju fullständigt hjärndöd och lika taktisk som en bit leverpastej, dels har han UPPREPADE gånger mässat att dom ena han bryr sig om i huset är Martin och Jasmine!
Han skiter FULLSTÄNDIGT i Sami.
Absolut, han la 1 poäng på Julia. Han kommer lägga sina poäng på Sami också när ''bror'' Martin och ''syster'' Jasmine säger åt honom att göra det.
2020-04-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Mergim: *Gjorde något Sami skrattade åt*
Sami: ''Haha, Mergim''
Alex: *Tar ägget ur fickan och försöker ge den till Sami* ''Kasta den på han'' *Slår bollen mot hans egna käft*
Sami: ''Slå ut hans sidotand''
Alex: ''Slå ut Hollywoodsmilet... Slå ut hans falska smile... Lika falsk som hans tänder... Tyst''

Det är lite skratt också mellan dem.

Jag såg klippet på Instagram. Någon snubbe (BBKlipp) som spelar in liven och lägger upp.
Som sagt så tycker jag personligen inte det är något att ens ta upp men jag citerar folk på andra sociala medier. Sami skulle aldrig ens skämta om sånt om inte Kongo drar med honom i sin bitterhet. Tänk om Sami hade vetat att Kongo röstade på Julia?? Ynkryggen hade ju aldrig vågat erkänna det och han tror tydligen att vi tittare inte ser nomineringarna, därför låtsas han som att han inte har röstat på Julia
2020-04-12, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Var det ingen som la märke till det?
Nej, eller så brydde det sig inte. Jag hade skrikit rakt ut.
2020-04-12, 14:59
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så är det.
Vissa här vill ha ut Sami, Men låssas att dom hejjar på Sami.
Sami blir hängig och gör inte så mycket när dom han hänger med åker ut.
Så lyssna inte på dom få här som säger att dom vill Samis bästa..m.m
Men samtidigt vill köra ut dom som han hänger med där inne.

Vissa här försöker få folk tro att det är för Samis bästa att ta ut dom han kommer närmst i huset.
Gå inte på deras skit här.

För Samis bästa är att Jassa åker.
Jullan och Alex kommer stå på Samis sida tills vidare.
När det bara är få kvar så kommer dom köra mot varandra. men det gäller alla där inne.
Förr eller senare blir dom tvungna att gå mot varandra när dom är 3-4st kvar.

Du tänker rätt men ändå fel.

Samis bästa är absolut att Jasmine åker. Men med tanke på hennes fan-skara kommer det bli svårt att få ut henne - eftersom hon med garanti kommer få flest röster imorgon.

Då lämnas vi med Julia och Alex. Vill du verkligen fortsätta kredda Alex här inne så Julias chanser sjunker ännu mer? Det är JULIA som är Samis närmsta, på ett känslomässigt plan. Alex är bara ett tidsfördriv.

Som sagt, du tänker rätt, men du tänker bara 1 steg så det blir fel.
2020-04-12, 15:01
Medlem
riskns avatar
Citat:
Som sagt så tycker jag personligen inte det är något att ens ta upp men jag citerar folk på andra sociala medier. Sami skulle aldrig ens skämta om sånt om inte Kongo drar med honom i sin bitterhet. Tänk om Sami hade vetat att Kongo röstade på Julia?? Ynkryggen hade ju aldrig vågat erkänna det och han tror tydligen att vi tittare inte ser nomineringarna, därför låtsas han som att han inte har röstat på Julia
Absolut, Kommer Kongos bitterhet med i avsnitten där Sami bekräftar allt han säger så kommer det straffa honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in