2020-04-12, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alex är bra att ha kvar, för han är helt inställd på att få ut Rosa rummet.
Jassa är för korkad att förstå det, och kan lätt manipuleras av Amilia, Mergim.
Även när hon gick på Amilia och Mergim snack och röstade på sina egna i Sovrum1.

Alex kommer ju köra ut Julia och sakta men säkert hela gula också.

Om han är inställd på rosa rummet, hur har du tänkt att han ska köra ut rosa rummet när han kommer sitta även nästa vecka och åka ut med huvudet före mot självaste Amilia? Mr Genius
Medlem
Ännu en intelligent sak från Alex. 5x24, det är nästan över 100.

Hur är det med att multiplicera och lätt överslagsräkning?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Tror Martin tröttnat redan, men han vill nog inte " göra slut " just nu, ifall det skulle kosta han populäritet.
Tror det också.
Jassa kan bli skum, Hon kan explodera snabbt som en bångstyrig tonåring.
Och så dryg när hon vill ha bekräftelse hela tiden annars gillar inte Martin henne typ.
Kanske därför hon inte har haft några längre förhållanden.
2020-04-12, 14:01
Medlem
Fyfan, såg ni hur Alex skrapade ner sina rester från tallriken ned i den stora bunken med sallad som är till alla?
2020-04-12, 14:01
Medlem
-SchmergliN-s avatar
För någon som hoppas på att Lennie vinner så vore det tveklöst bäst att behålla Alex. Allt som kan sänka Samis aktier är okej för mig.
2020-04-12, 14:02
Medlem
Jag vill verkligen att Jasse ska åka ut. Jag vill verkligen det. Finns ingen som lyfter sig själv så högt som hon. Hon snackar skit om alla att de gör si och så, men hon gör exakt samma sak själv. Hon får sina små utbrott på allt och alla samt är extremt skrikig.

Ja, jag vill verkligen ha ut Jasse.

Hon är så kass att jag skulle vilja dra på henne en smäll, det är sant det.
2020-04-12, 14:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex kommer ju köra ut Julia och sakta men säkert hela gula också.

Om han är inställd på rosa rummet, hur har du tänkt att han ska köra ut rosa rummet när han kommer sitta även nästa vecka och åka ut med huvudet före mot självaste Amilia? Mr Genius
Amilia ska sitta mot Mergim eller Lennie.
Alex får försöka ta Jullan om han känner för det. men först ska Rosa ut.
Jassa är för osäker, då är Alex bättre att ha kvar.
Mr smartass
2020-04-12, 14:06
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Fyfan, såg ni hur Alex skrapade ner sina rester från tallriken ned i den stora bunken med sallad som är till alla?
Missade detta, men seriöst? Sa INGEN nåt om detta eller ens en blick som kastades?!
2020-04-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ja! Så jävla vidrigt!
2020-04-12, 14:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
What. missade det.
Vafan gör Alex. Reagerade ingen.?
2020-04-12, 14:08
Medlem
Många tröga här så jag tar det en gång för alla. Imorgon röstar man inte ut någon, imorgon röstar man KVAR den man vill ska stanna. Vi sami fans kommer rösta kvar julia. Jassa har redan sitt fanbase, och många av Alex fans har lämnat han efter veckans besatthet av mergim och amilia.
Alex har ingen chans mot någon av dom. Hans tid är kommen, låt han gå på sin dejt med anty imorgon innan hon ångrar sig också
2020-04-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Missade detta, men seriöst? Sa INGEN nåt om detta eller ens en blick som kastades?!
Nej, ingen sa någonting om detta. Han använde dessutom gaffeln han precis haft i munnen. Jag blir mer och mer äcklad av deras bordsskick. Kan tänka mig att det är trevligare att äta mat på ett dagis tillsammans med småbarnen än detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in