2020-04-12, 12:42
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Ska blåvalen låtsas som hon sover nu när det blivit dags för städning, vad ovanligt...

Blåvalen är latast i huset. Men som jag sagt flera gånger tidigare är det uppgjort för att kärringen ska vinna.
2020-04-12, 12:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Verkar som att vindarna vänder till Pinks fördel. Rosa rummet tar sig ..... Going up up up

Ja men de försöker ju hålla humöret uppe ändå medan det gula rummet vore som att komma in till en likvaka! Nu får det vara nog. VI måste få ut grunden till den mörka och negativa stämning som råder där just nu och ni vet vem hoppas jag? Detta är inte underhållning för fem öre och vad hände med Samis träning? Han blir väl söndertränad idag lagom till tittarna får ge pluspoäng till Alex på Samis bekostnad. Vi får se! Nej fy för bövelen men imorgon åker han ut.
2020-04-12, 12:48
Medlem
Hade varit det bästa om två hade åkt imorgon, både Skriket och Kongo. De förstör stämningen totalt i gula rummet och drar med alla andra. Som två pubertala töntar. Kongo snackar skit totalt och försöker vara smidig och lägger upp planer mot det andra rummet, men han har inte hjärnkapacitet för det. Skriket är svartsjuk för hennes käraste Snickare kramade Julia en gång igår och pratade med Blåvalen i 1 timme, även fast det inte var ett särskilt flörtigt samtal men det kan hon inte ta in i sin ärthjärna. Själv klänger hon på Kongo i tid och otid, lägger sig i hans säng, står naken framför honom. Men Snickaren bryr sig inte om hennes misslyckade försök till att göra honom svartsjuk vilket får henne att bli ännu argare. Hon skyller sitt beteende på att alla andra pratar med Snickaren och inte med henne. Hon anser Snickaren ska få stryk för det. Makes sense

Tycker ärligt talat Julia just nu är den mognaste i gula sovrummet. Hon fattar de är med i ett jävla TV program och man inte behöver ta allt så seriöst, att man kan hålla god ton med alla. När Skriket var en sekund från att smälla till Snickaren i ansiktet, önskade jag en av kamerorna skulle flyga av och smälla till hennes huvud. Kanske fått in lite vett i ärthuvudet då. Vi måste skicka ut henne när vi får chansen!
2020-04-12, 12:48
Medlem
Mouchinos avatar
[quote=Hydraulslang|71156137]Hoppas Jullan kan få Sami inse att dom måste distansera sig från Jasmine, Martin och framförallt galningen Alex.
Ett sjunkande skepp i realtid.[/QUOVi

Vi måste skicka hem Alex imorgon!
2020-04-12, 12:49
Medlem
[quote=Mouchino|71156202]
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hoppas Jullan kan få Sami inse att dom måste distansera sig från Jasmine, Martin och framförallt galningen Alex.
Ett sjunkande skepp i realtid.[/QUOVi

Vi måste skicka hem Alex imorgon!
Ja ut med alex
2020-04-12, 12:49
Medlem
foxieroxies avatar
Var är Sami, Alex och Jass?
2020-04-12, 12:51
Medlem
Glöm inte å rösta på Julia imorgon
2020-04-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hoppas Jullan kan få Sami inse att dom måste distansera sig från Jasmine, Martin och framförallt galningen Alex.
Ett sjunkande skepp i realtid.

Så har jag uppfattat det sedan jag började kolla BB. Nte mer än några veckor men det är uppenbart.
2020-04-12, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Så har jag uppfattat det sedan jag började kolla BB. Nte mer än några veckor men det är uppenbart.

Japp. Alex fuckade hela auran där inne totalt.
2020-04-12, 12:53
Avstängd
jobbigt för niggern nu när inga polare är uppe, isolerat sig på rummet han leker så tuff osv, han är största tönten i huset
2020-04-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja men de försöker ju hålla humöret uppe ändå medan det gula rummet vore som att komma in till en likvaka! Nu får det vara nog. VI måste få ut grunden till den mörka och negativa stämning som råder där just nu och ni vet vem hoppas jag? Detta är inte underhållning för fem öre och vad hände med Samis träning? Han blir väl söndertränad idag lagom till tittarna får ge pluspoäng till Alex på Samis bekostnad. Vi får se! Nej fy för bövelen men imorgon åker han ut.

🤣😂 10 poängare för den kommentaren
2020-04-12, 12:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hade varit det bästa om två hade åkt imorgon, både Skriket och Kongo. De förstör stämningen totalt i gula rummet och drar med alla andra. Som två pubertala töntar. Kongo snackar skit totalt och försöker vara smidig och lägger upp planer mot det andra rummet, men han har inte hjärnkapacitet för det. Skriket är svartsjuk för hennes käraste Snickare kramade Julia en gång igår och pratade med Blåvalen i 1 timme, även fast det inte var ett särskilt flörtigt samtal men det kan hon inte ta in i sin ärthjärna. Själv klänger hon på Kongo i tid och otid, lägger sig i hans säng, står naken framför honom. Men Snickaren bryr sig inte om hennes misslyckade försök till att göra honom svartsjuk vilket får henne att bli ännu argare. Hon skyller sitt beteende på att alla andra pratar med Snickaren och inte med henne. Hon anser Snickaren ska få stryk för det. Makes sense

Tycker ärligt talat Julia just nu är den mognaste i gula sovrummet. Hon fattar de är med i ett jävla TV program och man inte behöver ta allt så seriöst, att man kan hålla god ton med alla. När Skriket var en sekund från att smälla till Snickaren i ansiktet, önskade jag en av kamerorna skulle flyga av och smälla till hennes huvud. Kanske fått in lite vett i ärthuvudet då. Vi måste skicka ut henne när vi får chansen!

Bra beskrivning!

Det bästa är ju som sagt att båda två åker imorgon för de är bara irriterande att behöva titta på Alex och Jasmine. Deprimerande tv och sen han flyttade in i gula känns det som de andra är bortom all räddning. Samma procedur dag ut och dag in!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in