2020-04-12, 08:40
Medlem
Jag likställer då inte Sami med resten av gula rummet, han är i en klass för sig. Han ventilerar lite då och då men ofta när han gör det tillägger han något positivt eller som när Alex pratade med honom om Amilia så sa han att ”hon är rolig och går att snacka med men i huset är hon en häxa, men utanför hade det varit annorlunda”
Det visar på att han är sund i sin inställning kring deltagarna och hur det är där inne.
Alex är som ett plåster på honom och vill hela tiden snacka skit.

Sen angående Frida och rosa rummet, alltså fine att hon trivs bättre där just nu men hon sitter ju med och skrattar när Amilia pratar ner Alex hjärnkapacitet osv, då kan inte hon bli ledsen om någon annan sitter och snackar om henne på det viset heller och andra skrattar. Hon kommer få se deras riktiga ansikten så småningom tror jag. Forsätter hon lyssna på deras skitsnack och hånande av andra så litar jag inte på hennes
”Alla ska må bra, bara kärlek” snacket mer

Fiskade Jasmine röster igår genom att starta ett bråk??
2020-04-12, 08:44
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Alex vågade inte konfrontera Amilia igår va? Såg inte hela kvällen, utan bara när han satt i bakgrunden själv helt knäpptyst.
Inte vad jag såg, han är en liten person som försöker verka storslagen.
Största fegisen jag sett på länge, han är då 30+ och pappa...
2020-04-12, 08:49
Medlem
kirugumis avatar
Kan nån förklara bråket mellan Jasse & Martin?
Gärna med exakta repliker och väldigt ingående, jag är oerhört nyfiken.
2020-04-12, 09:12
Medlem
Att Amilia inte är nominerad denna vecka är ett mirakel. Blåvalen hade legat i sängen hela veckan och lipat sönder. Nu har hon istället värsta hybrisen och tro sig vinna hela BB. .. sätt dig ner i båten och den kommer sjunka. Och det där dumma ludret Jassmine har tappat det totalt, hon söker bekräftelse gång på gång hos Martin men då hon inte får tillbaka det ska hon skrika och skälla ut honom. Fan Martin.. ge henne en fet lavett och dumpa henne så fort ni är utanför huset.
Senast redigerad av Nolan11 2020-04-12 kl. 09:17.
2020-04-12, 09:25
Medlem
Hur Rosapakten behandlar andra vet vi ju redan. När någon pratar med dom om deras beteende blir det kaos. Just nu är det bara Alex som vågar. Dom har ju behandlat honom på detta viset sedan början. Ingen har vågat konfrontera Rosapakten då har det blivit livat. Bara skönt för Alex att få åka hem till dottern och ha det lugnt och skönt.
2020-04-12, 09:39
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Så jävla typiskt beteende av genuint elaka översittar personer, att imitera, de är även snabba på att ge folk förlöjligande smeknamn. Det flockas osäkra människor likt Mergim och Frida runt den feta, de sitter och skrattar och håller med åt allt den feta säger, det de inte förstår är att den feta egentligen inte alls tycker om dem, utan kan när som helst slänga dem under bussen för egen vinning.
Speglar blåsfiskens veritabelt elaka äckliga personlighet, det är inte sällan att det just är feta bortskämda personer som curlats och satts på piedestal av föräldrarna hela deras uppväxt, det har aldrig ställts några krav på den lilla feta utav föräldrarna, de har aldrig behövt hjälpa till hemma eller heller aldrig fått lära sig vardagliga sysslor som att städa, laga mat osv. Ute på lekplatsen är man dominerande över de andra barnen, det genuint elaka mot andra människor börjar redan att synas här.
Hon är helt enkelt en vidrig människa med ännu vidrigare personlighet, gör sig lustig på andras bekostnad bakom ryggen, samtidigt som hon enträget hävdar att hon är så jäääävla smart, rolig och ärlig, för det är ju det enda föräldrarna till den lilla feta har tjatat om under hela uppväxten, såklart en sorts omedveten hjärntvätt.
I vuxen ålder kommer inte sällan mamma hem och städar med jämna mellanrum, man lämnar sina smutsiga kläder till mamma för att få dem tvättade och naturligtvis äter den nu feta i stort sett enbart hämtmat, det den feta kallar att laga mat är när den kastar in en färdigrätt i micron eller ugnen.
Så småningom gifter sig den feta med en helt förkastligt kuvad man, en som troligtvis varit söndermobbad under hela sin uppväxt, inte sällan riktigt jävla välutbildad då det varit enda vägen då man inte haft någon som helst socialt umgänge med andra människor. Han kommer att lyda hennes minsta vink med lillfingret då han aldrig i sitt liv trott att han skulle träffa någon och gifta sig.
#bbamilia

Klockrent!

Nu är jag jättenyfiken på hur bråket mellan Martin och Jass startade. Har väntat länge på att det ska bli ett bråk mellan dem. Någon som vet och orkar berätta?
2020-04-12, 09:50
Medlem
Jasmine skrek och motade ett slag, ville slå till Martin igår när grälet startade mellan dem. Hon motade ett slag men insåg väl i sista stund att hon är med i TV. Hade varit årets ramaskri om det hade varit tvärtom. Äckel luder!
2020-04-12, 09:51
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Klockrent!

Nu är jag jättenyfiken på hur bråket mellan Martin och Jass startade. Har väntat länge på att det ska bli ett bråk mellan dem. Någon som vet och orkar berätta?

Har inte kollat själv då jag är helt säker på att det är skådespel, men finns ett klipp på bråket @bbklipp på Instagram. Går att se utan konto.
2020-04-12, 09:55
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Har inte kollat själv då jag är helt säker på att det är skådespel, men finns ett klipp på bråket @bbklipp på Instagram. Går att se utan konto.

Tack! Såg precis klippet med kaviartjafset. Alexfjanten sitter tyst stel som en pinne och lyssnar på Julia och Martin.
2020-04-12, 10:13
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jasmine skrek och motade ett slag, ville slå till Martin igår när grälet startade mellan dem. Hon motade ett slag men insåg väl i sista stund att hon är med i TV. Hade varit årets ramaskri om det hade varit tvärtom. Äckel luder!
Haha såg det precis. Är ju något fel på skräcködlan
2020-04-12, 10:14
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Julia är ju för fan den enda förutom Sami som är sevärd bland dessa bortklemade söndercurlade fjantar i årets fiasko till BB.
Övriga deltagare är ju bara mesar totalt utan livserfarenhet som knappt kan gå på muggen utan sina föräldrar/vårdare.
☝️ Den optimala sammanställningen av historiens sämsta säsong.

Diggar Sami, och vill verkligen att han ska vinna MEN det märks att han har (och alltid haft?) problem att inse när han har fel umgänge. Först när Glasman spårade och nu en som är 100 gånger värre,alltså Alex!

Ogillar verkligen Amilia, speciellt hennes oändliga, amfetamindrypande ritalinamonologer.
Men, så här är det: Ni här som offrar era röster på dårAlex på måndag gör exakt vad Amilia vill!
Vissa här är exakt lika otaktiska som idioterna Alex, Martin och Jasmine!

1. Ni vill ha kvar Alex för att det skulle irritera Amilia !?
Förstår ni inte vilken gigantisk jävla kvarnsten han är för Sami? Han har redan börjat dra ner Sami i Marianergraven med sitt psykotiska skitsnack och vansinnes idéer som ligger på en 5årings nivå."Svenska folket" kommer/har redan börjat reagera, och det kommer senare kosta Sami segern mot lobotomiLenny.
Och ännu mer skrattretande är när ni vill ha kvar Alex för "han sätter Amilia på plats" !?😂
Alex har inte intelligens eller verbala funktioner, att ens kunna sätta en påskskinka på plats!

2. Än hur barnslig och irriterande Jasmine är MÅSTE hon vara kvar efter den här måndagsfinalen.
Det är hon som har störst chans att ta ut Amilia, när hon tillslut äntligen sitter i en utröstning.
Fattar ni inte det!?!? Så slösa inga röster på Alex imorgon.

3. För alla tittares mentala hälsa, låt oss skicka hem världshistoriens genom tidernas mest korkade och irriterande BB-deltagare, låt han komma hem till sin stackars dotter (som han aldrig pratar om?) innan han måste dras ut i en tvångströja.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-12 kl. 10:24.
2020-04-12, 10:16
Medlem
Gallagherss avatar
Då har både Alex och Jasse gjort bort sig inför måndagsfinalen.

Kommer att lägga min röst på Julia som får stanna kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in