2020-04-12, 02:33
Medlem
__Alez__s avatar
Jag som hade somnat.
Jassas jobbiga skrik och Martin aggressiva skrik.
2020-04-12, 02:35
Medlem
riskns avatar
Jag tyckte jag hörde Sami säga att Martin ska använda att Jasmine och Mergim gosar ibland som idag på utegården.

Vill han göra Martin till en ny Alex? Mergim är bög för i helvete och lika ofarlig för kvinnor som en hundvalp.
2020-04-12, 02:35
Medlem
vafan BB, Censurera inte köket!!
2020-04-12, 02:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Exakt såhär.

Japp. Jäz kan ändå köra ut Amilia de kan inte Alex så
2020-04-12, 02:39
Medlem
Det sjukaste med detta är att allt kommer vara som vanligt imorgon. Martin och Jasmine kommer sitta och pussas och smackas i soffan USCH
2020-04-12, 02:40
Medlem
Honeyryders avatar
Jassa är otroligt svartsjuk av sig. Det märkte man tidigt i deras relation.
Värsta va ju när Martin svarade Anty på frågan vem han hade kunnat tänka sig något med om inte Jassa funnits i huset. Hon ville hellre att han ljög där för hon kunde inte höra att han tycker någon annan tjej är attraktiv. Hon ville höra att hon är vackrast i världen och att han inte ser någon annan. Där blev jag rädd, varningslampor borde ha lyst för Martin där.

Nu ikväll lacka hon på att Martin varit närgången med Julia när han skulle hjälpa henne med en flaska (jag såg det inte själv).

De befinner sig i ett hus med tre andra tjejer, och hon lyckas bli svartsjuk. Vad kommer hända när de kommer ut i verkligheten? De kommer inte hålla ihop länge efter BB. Kommer bli kaos i någon månad som sedan slutar i tårar för båda.
2020-04-12, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jaha vad sa han?

Jag missade även bråket tydligen mellan Skriket och Snickaren.

Hon låg ivrigt och väntade på Lennie pga att jassa hade skrikit till åt Amilia på toan, sen fortsatt pratat med Lennie.
När väl Lennie kommer så är han som vanligt ”nej jag hängde inte riktigt med, hon var väl ledsen”
Man märker att han är trött på Amilia
Amilia ligger där som en valross och Lennie lägger sig i sin egna säng och då blir såklart Amilia sur för att hon inte fått någon kram.
Så hon pratar med Frida om jassa och Lennie säger Frida vad är klockan?
Amilia ba jag pratar?
Han ba okej? Frågade bara vad klockan var hon kan ju bara svara?
Amilia sitter i chock och stirrar på Lennie.
Var på Amilia fortsätter ”nu tappa jag bort mig!”
Lennie skiter i, somnar 🤪
2020-04-12, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomperson96
vafan BB, Censurera inte köket!!
Allt är helt i linje med TV4 & co. Inget speciellt får visas eller höras.
Håll er till mitten av vägen och drick mellanmjölk
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-12 kl. 02:45.
2020-04-12, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Hon låg ivrigt och väntade på Lennie pga att jassa hade skrikit till åt Amilia på toan, sen fortsatt pratat med Lennie.
När väl Lennie kommer så är han som vanligt ”nej jag hängde inte riktigt med, hon var väl ledsen”
Man märker att han är trött på Amilia
Amilia ligger där som en valross och Lennie lägger sig i sin egna säng och då blir såklart Amilia sur för att hon inte fått någon kram.
Så hon pratar med Frida om jassa och Lennie säger Frida vad är klockan?
Amilia ba jag pratar?
Han ba okej? Frågade bara vad klockan var hon kan ju bara svara?
Amilia sitter i chock och stirrar på Lennie.
Var på Amilia fortsätter ”nu tappa jag bort mig!”
Lennie skiter i, somnar 🤪
Igår natt när hon grät och sen höll en monolog på 2 timmar där hon skuldbelägger honom för att han inte gett henne tillräckligt med uppmärksamhet, då sa han att han ska försöka ändra på sig och vara mer med henne. Men jag tyckte inte det märktes av idag så börjar misstänka han bara sa det för att få tyst på henne.
Tror han är jävligt trött på henne, och på Mergim. Men mest på henne för Mergim kan iallafall stänga käften vilket inte hon kan plus så är han väl lite tänd på Mergim.

Jag kan inte förstå hur Jassa kan bete sig som en 16-åring. Hon är så EXTREMT svartsjuk. Inte konstigt hon inte haft någon långvarig relation. Hon är väl säkert svartsjuk på sin pojkväns systrar för fan för hon tycker inte hennes pojkvän ska se på eller prata med någon annan tjej än henne.
2020-04-12, 02:54
Medlem
Citat:
Igår natt när hon grät och sen höll en monolog på 2 timmar där hon skuldbelägger honom för att han inte gett henne tillräckligt med uppmärksamhet, då sa han att han ska försöka ändra på sig och vara mer med henne. Men jag tyckte inte det märktes av idag så börjar misstänka han bara sa det för att få tyst på henne.
Tror han är jävligt trött på henne, och på Mergim. Men mest på henne för Mergim kan iallafall stänga käften vilket inte hon kan plus så är han väl lite tänd på Mergim.

Jag kan inte förstå hur Jassa kan bete sig som en 16-åring. Hon är så EXTREMT svartsjuk. Inte konstigt hon inte haft någon långvarig relation. Hon är väl säkert svartsjuk på sin pojkväns systrar för fan för hon tycker inte hennes pojkvän ska se på eller prata med någon annan tjej än henne.

Håller med dig helt och hållet. Dock märkte jag lite att Lennie inte vågade gå ifrån Amilia på samma sätt, men man kan ju inte spela någon annan så förstår om lennies riktiga sida kommer fram. Han pallar inte, hon bokstavligen pratar med Lennie konstant, och han svarar typ inte ens?
Ja exakt så, mergim kan iaf hålla käften.

Jassa är bara en fjortis som behöver en lavett.
Gud vad jag önska ansökningarna till BB var öppna.
2020-04-12, 02:56
Medlem
Citat:

Vänta bara tills den dagen då någon annan än Amilia och Mergim följer efter och kramar om Lennie i tid och otid. Då lär det bli tjo och tjim i huset och bland oss tittare.
2020-04-12, 03:07
Medlem
riskns avatar
Jag såg just nu klippet på Instagram där Kongo skojade med Sami om att han skulle kasta bollen i käften på Mergim ''och slå ut Hollywood smilet som är falskare än honom''. Han har ju helt tappat det. Jag tror Mergim stod i rökrutan.

Sami står givetvis och skrattar åt Kongos fasoner som vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in