2020-04-12, 01:31
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kolla skillnaden. Sovrum 2 snackar om allmänna saker tack vare Lennies underbara inställning medan Sovrum 1 är sinnessjukt dåliga på att spela och bara fortsätter göra bort sig.
Det blir väl så här varje dag/natt i en månad framåt i det gula rummet...
2020-04-12, 01:32
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Förut idag så undrade jag va Julia höll på med. Det är synd att vänskapen med Julia och Jasmine blev som den blev. Jag tyckte om alla i team rainbow förut, men nu vet jag inte vad som sker och vem som kan lita på vem. Men jag önskar Sami som vinnare

"En snygg person som är elak blir ful. En ful person som är snäll blir fin"

För i mina ögon är Julia det perfekta exemplet på en person med ful personlighet som därför blir "ful", samtidigt som hennes kropp är en 10:a.

Tycker det är så otroligt jävla barnsligt att ha så höga krav på vissa deltagares beteende medan man accepterar sina favoriters beteenden som är precis lika illa i det stora hela. Hade varit så mycket roligare att diskutera här inne om fler kunde vara objektiva och därför kunna se på situationer ur allas perspektiv. Inte utgå ifrån att någon är god och en annan är ond i precis ALLA situationer.
2020-04-12, 01:34
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alltså Amilia ser extremt gravid ut?

Nä då. Hon har bara ätit påskbuffé.. På sin höjd kan hon ha blivit fistad av Lennie för ett par veckor sen ..
2020-04-12, 01:37
Medlem
Glädjande för TV4 & co att det fortfarande finns folk som vill se skiten, den sämsta säsongen någonsin.
Det enda som möjligen kan rädda BB från ett totalt fiasko, är en riktigt stor skandal av sällan visat slag.
Något behövs som gör att tittarna blir åtminstone lite intresserade och hittar tillbaks. Det här är alldeles för slätstruket.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-12 kl. 01:41.
2020-04-12, 01:38
Medlem
Amilia ser ut som en 60årig turkisk kvinna som bakar bröd uppe i bergen
2020-04-12, 01:40
Medlem
maddo135s avatar
När en inte trodde Alex feghet kunde nå högre höjder så hörde jag att han bett Martin fråga Amilia varför hon inte pratar med Alex. Men alltså SNÄLLA. Ska bli skönt när han åker på Måndag.
2020-04-12, 01:41
Medlem
riskns avatar
Konspirationsteorier om Frida som jag har sett på liven:

* Julia tror att hon provocerade fram Olga så att hon hade en ursäkt att byta rum.

* Julia/Sami häromdagen trodde att Amilia skickade Frida på uppdrag där hon tjuvlyssnade utanför deras rum. De hittade bara ett brev på en stol där Frida bad om ursäkt för att Sami fick en smäll...

* Julia tror att Frida är en av de största spelarna i huset.

* Kongo tror att han inte får hej eller kramar av Frida på order av Amilia

* Sami tror att Amilia har sagt till Frida att hon ska säga till gula att hon bara röstar med hjärtat.

Några jag har missat? SnällFrida
2020-04-12, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
När en inte trodde Alex feghet kunde nå högre höjder så hörde jag att han bett Martin fråga Amilia varför hon inte pratar med Alex. Men alltså SNÄLLA. Ska bli skönt när han åker på Måndag.
Hoppas att han åker.
2020-04-12, 01:44
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Hoppas att han åker.

Verkligen. Jag står fan knappt ut alltså haha. Har inte sett ett avsnitt på hela veckan och bara orkat kolla då och då i liven pga jag får panik på hans skitsnack morgon till natt.
2020-04-12, 01:47
Medlem
Citat:
Verkligen. Jag står fan knappt ut alltså haha. Har inte sett ett avsnitt på hela veckan och bara orkat kolla då och då i liven pga jag får panik på hans skitsnack morgon till natt.
Hahaha u and me both bro. Stör mig på allt han gör
2020-04-12, 01:51
Medlem
Citat:

Tycker du verkligen att det spelar någon större roll vem som åker. Blir det roligare då ?
Blir det mer spännande, intressant och fullt med fart och fläkt ?
Nej du. Det lär bli samma trista upplägg dag ut och dag in. Några riktiga höjdare till deltagare finns det inte och produktionen har sedan länge slut på idéer.

Upp med plexiglas skiva och låt damerna och herrarna vistas på varsin sida, så kanske vi åtminstone slipper allt sladdrande. Träffas får dom bara göra på fredagar när drickat kommer in i mass. Först då kanske det kan uppstå någon form av intresse för det motsatta könet. Eller åtminstone roligare fester.
Nu är det mest ett jävla sladdrande till godo för skvallerkärringar i tråden, som bara återger vad som sägs i programmet. Ge oss lite glädje, lite skandaler eller vad fan som helst som får oss att gå i taket eller åtminstone får tittarna att le en smula
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-12 kl. 01:59.
2020-04-12, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det blir väl så här varje dag/natt i en månad framåt i det gula rummet...

Alex måste ut först. För han använder bara sitt rage.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in