2020-04-12, 01:17
Medlem
riskns avatar
Nu har ''gangstern'' Martin kommit fram när han har alkohol i kroppen. Nu skryter han framför Sami och Kongo om hur tuff han var över Amilia i konversationen.

Han gillar också berätta om hans slagsmål, att Frida inte vågar träffa hans tuffa vänner, om hur han har svårt att visa känslor för kvinnor, hur han levt ett svårt liv och vänt på det osv...
2020-04-12, 01:19
Medlem
Honeyryders avatar
Martin sa väl visst att Julia alltid är hans nr 1 när det kommer till nomineringar??
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Bra inlägg.

Luftslott deluxe. Ryker garanterat på måndag. Tråkigt att "spelar perfekt n-ordet"-inläggen som funnits i tråden sen dag 1 fick rätt om honom.

Tackar !
Gäller ju att se igenom folk , i detta fall negern.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-04-12 kl. 01:22.
Medlem
Att man inte känner själv att det är larvigt att kalla folk som paktar för dumma när man gör samma sak själv? Alla kan sluta leka the good guys
2020-04-12, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hur kunde Antonia bli utröstad. Är det bara homisar som röstar.

Det enda ni snackar om är vilka killar som är bra. Kvinnorna borde väl gilla Martin eller Lennie. Något är fel 😂🤣

Ja, det är nog ”bara homisar som röstar”
Herregud människa.
Det pratas om vilka man gillar bäst och där är killarna i topp(Lennie, Sami). Supersvår logik eller?
2020-04-12, 01:21
Medlem
Idioten Alex tror Frida fått förbud att prata med Alex från general Amilia? HAHAHA
2020-04-12, 01:22
Medlem
riskns avatar
Nu tror Sami att Amilia har sagt till Frida om att hon ska säga till dem att hon inte vill prata pakter så att de ska tro hon röstar med hjärtat.

Kongo säger igen att Frida inte få lov att hälsa och krama honom med order av Amilia.

Så fruktansvärt dåliga människokännare. De är bara snälla mot henne för att ni alienerade henne. Det kanske var 100% strategiskt men Frida är inte något mastermind som följer Amilias order.
Senast redigerad av riskn 2020-04-12 kl. 01:24.
Avslutad
Alex måste ut asså han stoppar hela jävla fartyget
Medlem
Sami har hybris, jävla WT. Plottar rätt duktigt nu. Han som bara skulle rösta med hjärtat. Vakna alla Sami älskare.
Senast redigerad av Xcape 2020-04-12 kl. 01:23. Anledning: Fel
2020-04-12, 01:23
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Martin sa väl visst att Julia alltid är hans nr 1 när det kommer till nomineringar??
Ja, till Amilia sa han det. Vem vet. Han kanske lurar Sami så att han räddar Jasmine en vecka.
2020-04-12, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tycker det är konstigt att alla stör sig på Amilia.
Julia har legat med Glasman och timmar efter att han åker ut kastar hon hungriga blickar på hans bästa vän.
Tydligen så är vikt viktigare än moral, i alla fall här

Skillnaden är att Julia är labil och agerar på känslor. Samtidigt som hon visar upp en charmig,kärleksfull och rolig sida emellanåt. Amilia är kall,kalkylerad och de gånger hon visar känslor så känns det extremt påtvingat. När Antonia exempelvis kom in och hon började storböla samtidigt som hon skriker "jag saknar dig så mycket" jag blev inte rörd alls. Känns som hon försökte få det hela att handla om henne. De var inte ens så tajta i huset och spenderade vad 3 veckor tillsammans? När Antonia däremot blev tårögd i kamera,rösten skakade,hon vände sig bort och tappade det när hon sa "Alex och Mergim jag saknar er så mycket" Sådär ser det ut när en människa blir känslosam.

Allt med henne har ett motiv. Det är det som är den stora skillnaden. Julia kan absolut bete sig värre men hon känns mer äkta än Amilia som tittar upp mot kameran för att imponera på tittare vid varje sak hon gör. Lite som att Julia skulle vara Trump och Amilia Hillary Clinton om man får överanalysera. Vilken jävel som helst skulle hellre hänga med Trump.
Senast redigerad av jarrelka 2020-04-12 kl. 01:26.
2020-04-12, 01:24
Medlem
Honeyryders avatar
Sami "jag fastnade i deras jävla fälla"
NEJ Sami, du ville ha ut Jassa för du ogillar henne som person! SNÄLLA, kan de sluta ljuga så jävla mycket samtidigt som de pratar om hur mycket Amilia ljuger.

Sami sjunker som en sten ikväll. Jag är inte en 12 åring som ser på saker som svart eller vitt och jag är ingen fangirl som kommer försvara mina favoriter när de beter sig illa. Sami kommer inte fortsätta vara min nr 1 när han beter sig sämre än Amilia och Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in