Citat:
Ursprungligen postat av
Observer2020
Tycker det är konstigt att alla stör sig på Amilia.
Julia har legat med Glasman och timmar efter att han åker ut kastar hon hungriga blickar på hans bästa vän.
Tydligen så är vikt viktigare än moral, i alla fall här
Skillnaden är att Julia är labil och agerar på känslor. Samtidigt som hon visar upp en charmig,kärleksfull och rolig sida emellanåt. Amilia är kall,kalkylerad och de gånger hon visar känslor så känns det extremt påtvingat. När Antonia exempelvis kom in och hon började storböla samtidigt som hon skriker "jag saknar dig så mycket" jag blev inte rörd alls. Känns som hon försökte få det hela att handla om henne. De var inte ens så tajta i huset och spenderade vad 3 veckor tillsammans? När Antonia däremot blev tårögd i kamera,rösten skakade,hon vände sig bort och tappade det när hon sa "Alex och Mergim jag saknar er så mycket" Sådär ser det ut när en människa blir känslosam.
Allt med henne har ett motiv. Det är det som är den stora skillnaden. Julia kan absolut bete sig värre men hon känns mer äkta än Amilia som tittar upp mot kameran för att imponera på tittare vid varje sak hon gör. Lite som att Julia skulle vara Trump och Amilia Hillary Clinton om man får överanalysera. Vilken jävel som helst skulle hellre hänga med Trump.