2020-04-11, 23:51
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är ju ni som är helt dumma i huvudet. TROR DU SJÄLV ATT ALEX KOMMER KÖRA UT AMILIA nästa vecka? Alltså vad fan tänker ni med? Alex kan inte ens köra ut Frida, han är längst ner i ALLA omröstningar på fb och instagram.

Nästa vecka kommer givetvis en från rosa sitta, mot en i gula, är Alex kvar kommer han sitta. Frida, Amilia, Mergim och Lennie, säkerligen Julia också, kommer alla rösta på Alex.

Resten kommer fucka Amilia. Hur nice är det att se Amilia i uppdragsrummet hoppandes när Alex åker ut framför henne?

Dom enda från gula rummet som kan köra ut någon från rosa rummet är Sami, Julia och JASMINE. CHANGE MY MIND? Har du något motargument på nån annan kan göra det? Nä exakt.
Du är ute och cyklar, precis som du var när vi körde ut din idol, spackelpaddan.
Over and out!
2020-04-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, vi säger att det blir SVÅRARE att få ut Amilia om han stannar för då är risken att det är Amilia, Frida och Alex nästa vecka. Vilket är en veckofinal som Amilia antagligen kommer överleva.

Haha ja skrev fel. Var så jag menade.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Aja lycka till. Dumfan.

Kör ut Julia när du ändå håller på. Julia och Alex ligger längst ner i samtliga omröstningar mellan dom så, shoot.
Han har aldrig heller fått en immunitet av tittarna. Han har glidit på en räkmacka för att deltagarna där inne har räddat honom flera gånger. Han borde inte vara där.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Aldrig sagt något annat. Kom tillbaka imorgon när du inte är full.
Hehehe, jag reagerade på allt prat om rösta bort. Hur går det till? Den där vinaren var slut 20.00. Inga problem. Drick en själv! Det är påskafton! 😍
2020-04-11, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hur tänkte du nu? Mergim vann över henne i måndags. Varför skulle hon kunna köra över honom nu? Hon är inte lika stark längre!

Öööh, mindre eller fler som röstade just då? Hon vinner varenda omröstning som finns, det har en 10x större påverkan än alla lallare på flashback till o börja med.

För det andra är hon jävligt fint vinklad i avsnitten. Hon är kvinnliga Mergim för småtjejerna. Mergim kommer inte sitta nästa vecka heller, utan det är Amilia, så denna diskussion är irrelevant.

Jasmine har störst chans mot Amilia. Jag väntar fortfarande på någon retard som ska säga något annat. Och nej Sami kommer inte vara nominerad och ja han skulle köra ut alla en efter en.

Alex har absolut MINST chans att köra ut någon av dom i huset, är vi klara nu? Kan det bli tydligare??
Medlem
riskns avatar
''En viss lågbegåvad person som inte förstår instruktioner'' Amilia

Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Kan vi inte rösta så Frida hamnar i topp 3? Det vore en underbar syn att se dessa FALSKA mobbande SVIN åka ut en efter en före deras hackkyckling!

Hade gärna gjort det för en vecka sen. Men Frida har nu visat att hon har en exceptionell förmåga att vara en bricka i spelet med hennes naiva inställning till spelet hon är med i.. Men försvinner Amilia faller ju mobbningen i hela huset!
2020-04-11, 23:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Gula rummet borde såklart nominera Sami nu framöver. Men tyvärr fattar de inte spelets regler. Sami skulle slå ut alla i rosa om han satt nominerad, en efter en.
Precis, otroligt att de i gula rummet inte förstår det. Är ju rätt enkelt.
2020-04-11, 23:55
Medlem
tepss avatar
Kom igen Fylle-Martin, knäck asplövet.
2020-04-11, 23:56
Medlem
FarbrorAgges avatar
Var är Alex och Sami? Nån som ser?
2020-04-11, 23:57
Medlem
Citat:
Öööh, mindre eller fler som röstade just då? Hon vinner varenda omröstning som finns, det har en 10x större påverkan än alla lallare på flashback till o börja med.

För det andra är hon jävligt fint vinklad i avsnitten. Hon är kvinnliga Mergim för småtjejerna. Mergim kommer inte sitta nästa vecka heller, utan det är Amilia, så denna diskussion är irrelevant.

Jasmine har störst chans mot Amilia. Jag väntar fortfarande på någon retard som ska säga något annat. Och nej Sami kommer inte vara nominerad och ja han skulle köra ut alla en efter en.

Alex har absolut MINST chans att köra ut någon av dom i huset, är vi klara nu? Kan det bli tydligare??
Hahahaha. Du får tycka och tro vad du vill! Och när det gäller Kongo så har jag aldrig sagt eller påstått att han är stark, tvärtom. Men Skriket från Halmstad har rasat en hel del och då pratar jag inte Flashback! Men du får tycka vad du vill och rösta på vem du vill då jag gör detsamma!
2020-04-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, otroligt att de i gula rummet inte förstår det. Är ju rätt enkelt.

Fast hur kan de veta menar du? De tror Mergim är stark. Amilia tror hon är älskad av folket för hon vann en riggad tävling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in