2020-04-11, 19:05
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Alex: In med bira nu så vi kan konfrontera (typ).
Han sade samma sak igår men han gjorde väl ingenting när alkoholen kom in?

Nej precis. Såg när han sa till Jassa att ”jag ska konfrontera honom nu” men han bara gick ut i vardagsrummet, vandrade fram och tillbaka vid soffan och satte sig vid köksön haha. Så jävla feg, han snackar bara.
2020-04-11, 19:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Sa Alex precis att enda sättet att sätta ”dem” på plats är att be dem sätta sig framför en??? Han konfronterar ju ALDRIG någon i enrum hahah.

Jo Alex gör det om han har minst 3 st bakom ryggen så han kan gömma sig!
2020-04-11, 19:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Han gick runt som ett förpestande åskmoln bara.
Förstår inte varför han inte vågar konfrontera sina huskompisar när de är nyktra. Fult att vilja ha ett övertag i form av att vara den enda nyktra när man ska argumentera om något.
2020-04-11, 19:07
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Och vafan har Martin fått luft ifrån? Tyckte han verka sund innan men nu vet jag inte. Som sagt så tror jag han blir påverkad av vissa andra. Inte helt och hållet men till viss del! De framstår som så pinsamma just nu med att ställa till värsta dramat. De pratar dagisnivå. Sitter och viskar i rummet om andra. Bittra och isolerade. -Va Bra nu kommer alkoholen in snart så ska vi skapa kaos... Va? Ska Alex som är nykter och klar starta kaos med dom som är påverkade av alkohol??????
Jag tror att han inte alls är sur och t.o.m. gillar Amilia och Lennie mycket men hans måste hålla fasaden att han är sur då hans ''tjej'' och ''bror'' har surat i två dagar. Jasmine har redan skällt ut honom för att han inte står upp mot dem.
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Gjorde om ditt inlägg, är de OK?
100% godkänt!
Medlem
Det var ju extremt tydligt att hon ljög. Hon styr rosa rummet med en järnhand.
2020-04-11, 19:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Roligt att höra Alex när han säger att Amilia ska grillas när alkoholen kommit in.
Alex pratar hon omkull till och med som komatös. Bara Sami och kletiga snickaren som kan grilla henne, men ingen vill göra det tyvärr!

Alex kan inte prata omkull en treåring ens en gång. Jag har krukväxter som är smartare än honom.
Den enda han möjligen skulle kunna prata omkull därinne är hjärndöda Jassa, fast jag tvivlar även där för hon är för dum för att begripa några argument över huvud taget.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Och vafan har Martin fått luft ifrån? Tyckte han verka sund innan men nu vet jag inte. Som sagt så tror jag han blir påverkad av vissa andra. Inte helt och hållet men till viss del! De framstår som så pinsamma just nu med att ställa till värsta dramat. De pratar dagisnivå. Sitter och viskar i rummet om andra. Bittra och isolerade. -Va Bra nu kommer alkoholen in snart så ska vi skapa kaos... Va? Ska Alex som är nykter och klar starta kaos med dom som är påverkade av alkohol??????

Snickarn kan bli så jävla psyko efter ett par öl, så förhoppningsvis kan han lacka ur på Amilia ikväll.
Skulle bli episkt om känslokalla Martin psykar ner Amilia så att hon gråter på riktigt!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Han gick runt som ett förpestande åskmoln bara.
Förstår inte varför han inte vågar konfrontera sina huskompisar när de är nyktra. Fult att vilja ha ett övertag i form av att vara den enda nyktra när man ska argumentera om något.

Förresten, är det slut på mötena med borgmästaren nu?
2020-04-11, 19:09
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Snickarn kan bli så jävla psyko efter ett par öl, så förhoppningsvis kan han lacka ur på Amilia ikväll.
Skulle bli episkt om känslokalla Martin psykar ner Amilia så att hon gråter på riktigt!

Ja den skulle jag gilla!
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Alex kan inte prata omkull en treåring ens en gång. Jag har krukväxter som är smartare än honom.
Den enda han möjligen skulle kunna prata omkull därinne är hjärndöda Jassa, fast jag tvivlar även där för hon är för dum för att begripa några argument över huvud taget.

Kongo har svårt att få någon att gråta då man inte förstår vad han menar. Helt rätt har du där!
Medlem
Citat:
Han har inga bollar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in