Citat:
Ursprungligen postat av
finnjefvel
Ja, det här är rätt så värdelös tråd. Det är helt omöjligt att följa den här tråden. Ibland finns det några godbitar av information varför man egentligen är här. Annars är det bara mycket onödig skitkastning och meninglösa min-ego-först-postningar...Ojjoj.
Jag skapade en tråd där meningen var att var o en skulle posta max 1-3 per dygn. Såvis hade man hållit informationmängden på hållbar nivå och varje skribent hade väl funderat lite mer i förväg vad man vilel ta upp i sin daglig postning. Men den tråden lades ner, det ansågs på nåt sätt inte vara lämpig, "i flashback har man inte några begränsningar hur mycket får man posta".
Nå, det hade ändå inte begränsat någons rätt att posta skit så mycket hen vill. Det finns väl t.ex den här tråden man kan fylla i med sin skit.
Vi som skulle önska ha en tråd med lite mindre skit och högre informationcontenta, våra behov servas inte i nuläget.
Kan det vara en påverkansoperation så att folket inte blir informerade om vad som egentligen pågår?
De flesta förnekare jag känner bryr ju sig inte ens. Kan inte tänka mig att någon av dessa skulle sätta sig och spamma på flashback timme efter timme. Flesta förnekare fortsätter med sina vanliga liv, tar sig några bärs på uteserveringar som om inget hänt.
Hardcore-förnekare håller till i sina hyllningsgrupper till AT på facebook, trycker upp AT t-shirts osv.