HAHA TACK AMILIA!
Nu vet jag exakt vem jag ska rösta kvar.
Alex kommer ändå inte köra ut henne nästa fattar du väl. Man får svälja stoltheten o rösta kvar Jasmine och Julia, som i sin tur kommer köra ut henne. Jasmine kör ut Amilia ALLA DAGAR I VECKAN!
Frågorna de vill ställa nu är ju värdelösa..
"Är du svartsjuk på Mergims och Lennies relation?"
Svar: Ja, vi pratade om det i flera timmar igår
"Skulle du välja Lennie före Mergim?"
Svar: Ja, Mergim hade valt Lennie framför mig också.
Dessutom tror jag inte att de får välja frågorna, hoppas att vi får göra det.
Egentligen kan jag tycka att amilia var ett dåligt val. Hon har väl egentligen mest skaffat på sig och samlat folks ogillande, men hon är nog den vassaste kniven i den här picknicklådan, hon kan ju inte direkt beläggas med lögner för hon kan formulera och omformulera allt, kan inte direkt beslås med uppenbara lögner tycker jag? Hon är iskall, manipulativ, lat och hon är arrogant och aspig, men lögnare vet jag inte.
Egentligen kan jag tycka att amilia var ett dåligt val. Hon har väl egentligen mest skaffat på sig och samlat folks ogillande, men hon är nog den vassaste kniven i den här picknicklådan, hon kan ju inte direkt beläggas med lögner för hon kan formulera och omformulera allt, kan inte direkt beslås med uppenbara lögner tycker jag? Hon är iskall, manipulativ, lat och hon är arrogant och aspig, men lögnare vet jag inte.
Håller med. Tävlingarna/uppdragen är ju så urbota dumma och tråkiga denna säsong så börjar fan tappa orken att titta på riktigt.