2020-04-11, 11:42
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag gick också iväg men amilia fick 5 röster och därmed flest. Sami som nr 2 om de spelar roll

Aha. Vad snabbt det gick! Var det handuppräckning? Och sami som tvåa?? Va?
2020-04-11, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Amilia: ”jag hoppas på GUD att Alex åker”

HAHA TACK AMILIA!
Nu vet jag exakt vem jag ska rösta kvar.

Alex kommer ändå inte köra ut henne nästa fattar du väl. Man får svälja stoltheten o rösta kvar Jasmine och Julia, som i sin tur kommer köra ut henne. Jasmine kör ut Amilia ALLA DAGAR I VECKAN!
2020-04-11, 11:44
Medlem
Amilia va det Julias plan att rösta på jassa?
Amilia kysste du Martin?
2020-04-11, 11:46
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Amilia, har Martin tagit på dina bröst?

Den frågan är perfekt.
2020-04-11, 11:48
Medlem
Martin ber oss att vara hårda i frågorna...vänta du bara..om BB tar med frågor som vi skickat in så får du garanterat svettas en stund
2020-04-11, 11:49
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
BB behöver ju inte en lögndetektor allt har ju filmats så de sitter på mycket facit.

Ja precis. Finns inget vetenskapligt som säger att lögndetektorer fungerar, men produktionen sitter på en del facit.
2020-04-11, 11:49
Medlem
Provrorsbarns avatar
Trycker inte Amelia otroligt hårt med sina sminkborstar när hon sminkar sig? Måste förstöra stråna... eller sminkar jag mig fel?

Amelia: hur känns det att ena dagen mobba Frida bakom hennes rygg för att nästa dag slicka rent hennes stjärthål?
2020-04-11, 11:51
Medlem
Honeyryders avatar
Frågorna de vill ställa nu är ju värdelösa..
"Är du svartsjuk på Mergims och Lennies relation?"
Svar: Ja, vi pratade om det i flera timmar igår
"Skulle du välja Lennie före Mergim?"
Svar: Ja, Mergim hade valt Lennie framför mig också.

Dessutom tror jag inte att de får välja frågorna, hoppas att vi får göra det.
2020-04-11, 11:51
Medlem
kendallos avatar
Egentligen kan jag tycka att amilia var ett dåligt val. Hon har väl egentligen mest skaffat på sig och samlat folks ogillande, men hon är nog den vassaste kniven i den här picknicklådan, hon kan ju inte direkt beläggas med lögner för hon kan formulera och omformulera allt, kan inte direkt beslås med uppenbara lögner tycker jag? Hon är iskall, manipulativ, lat och hon är arrogant och aspig, men lögnare vet jag inte.
2020-04-11, 11:53
Medlem
Ska dom andra i huset få höra frågorna?

Blir det rätt frågor kommer det inte ens att behövas en lögndetektor, dom kommer att förstå ändå
2020-04-11, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Egentligen kan jag tycka att amilia var ett dåligt val. Hon har väl egentligen mest skaffat på sig och samlat folks ogillande, men hon är nog den vassaste kniven i den här picknicklådan, hon kan ju inte direkt beläggas med lögner för hon kan formulera och omformulera allt, kan inte direkt beslås med uppenbara lögner tycker jag? Hon är iskall, manipulativ, lat och hon är arrogant och aspig, men lögnare vet jag inte.

Håller med. Tävlingarna/uppdragen är ju så urbota dumma och tråkiga denna säsong så börjar fan tappa orken att titta på riktigt.
2020-04-11, 11:54
Medlem
kendallos avatar
Snälla Snälla Tv4 & Big Brother! Stäng Av Martins Och Jasmines Mickar När De är I Närheten Av Varandra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in