2020-04-10, 22:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Frida är bra. Martin är heeelt full och dum i hela huvudet. Så gick det med den jävla bomben han skrutit om att droppa hela dagen! De underskattar Frida.😂😂😂😂😂👍👍👍👍
Ja snacka om att de tror att hon är svag när hon tvärtemot visar enorm styrka den här kvällen. Hon viker sig inte en tum.
Medlem
Nu vill jag ha ut Martin
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jag tycker faktiskt att Frida borde ha försökt gynna Martin vad gäller ägget...
hon säger att hon gjorde så som var störst chans för henne att få ägget, det vill säga tänkte egoistiskt istället för att eventuellt gynna den som faktiskt gav henne ägget från början.
Jag hade hellre visat tillbaka än tänkt på mig själv.

Martin sa själv att han gav henne ägget för att se "vilken sida hon står på". Snyggt av Frida att läsa av det.

Du hade åkt ur BB lika snabbt som Kim Kamal.
2020-04-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur uppfattar du Martins beteende då?

Han är full, flera andra i huset har gjort likadant, detta är Big Brother. Lyssna på Sveriges Radio och lek Moder Theresa om du inte kan ta det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag är beredd att hålla med. När hon kom in i Robinson-veckan så tålde jag henne inte, men hon har verkligen växt hos mig. Jag har svårt för hennes sexsnack och syn på nakenhet, men hon har ett stort hjärta och vill alla väl. Hon är säkert en fantastisk kompis och jag skulle inte ha några problem med att se henne som vinnare. Hon och Sami är typ de enda jag orkar med just nu.
Exakt! Nakenheten gillar jag inte, alla är ju faktiskt inte bekväma med att se folks bröst och muttis. Men som person är hon superfin. Tyckte så synd om henne när hon fyllde år, så sket BB helt i henne.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt! Så dum är hon inte, låt henne vara. Hur full är Martin egentligen?
Han ljuger och manipulerar både fysiskt och psykiskt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur uppfattar du Martins beteende då?
Stackars Jassa när hon får smaka på alla tillbakakakor han kommer att ge henne inom 4 väggar
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Nej jag tror dig inte. Inte där inne isolerad från allt. Man hade nog ändå gått över lik för att få något hemifrån.

Det hade inte funnits någon jag hade velat höra från ändå så det är oviktigt. Det är viktigt för mig att vara en god person så hade inte velat få ett ägg av en för att ge det till personens fiende.
2020-04-10, 22:29
Medlem
Och nu kommer nästa Hur ska denna kvällen sluta??
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt! Så dum är hon inte, låt henne vara. Hur full är Martin egentligen?
Typ dyngfull och sin normala lågbegåvade nivå som start. Fixar mest ligga och sliska med Jassa som sparkar ut hans boll med vilja för det är kul... låtsasgråter.😱😱😱😱😱
Medlem
Martin er bedrøvelig.
2020-04-10, 22:30
Medlem
Kan inte bara mergim o Lennie ligga med varandra i duschen så de får de gjort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in