2020-04-08, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar
Blev edgar dömd för sin misshandel när han var medlem i nmr?
Med din "logik" så är det inga problem att nmr tog med honom då hans brott låg långt bak i tiden.
Att ni på vänsterkanten är idioter har man förstått för länge sen, tack för att du bekräftar den bilden.

Sen är det ju intressant att ni helt plötsligt bryr er om dessa saker, ni verkar ju inte brytt er nämnvärt vid alla tillfällen ni hoppat på kvinnor som ni påstått är nazister.
Nej Edgar vart dömd för det brottet innan sitt engagemang
Citera
2020-04-08, 14:26
Medlem
Terry-Butchers avatar
Undrar om den så kallade aktivisthandboken finns tillgänglig för nedladdning?
Citera
2020-04-08, 18:00
Medlem
Monkeyohahs avatar
Fredrik Vejdeland gör sig bra i Radio. Hoppas han hörs oftare. Han är metodisk, lugn, saklig och eftertänksam. Nordiskt kynne.
Citera
2020-04-09, 18:10
Medlem
Hur går det med klistermärkena egentligen? hallå
Citera
2020-04-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Naken och argumenatationslös med trollsvansen mellan benen lämnade du fegt tråden senast. Fortfarande inväntar tråden, svaren du här nedan är skyldig.

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR

En sak kan du vara säker på, att jag inte är skyldig någon något och allra minst dig.

Dessutom betraktar jag mig själv, som den ringaste av de ringaste inom Motståndsrörelsen, och därmed inte berättigad att uttala mig om strategiska val eller politiska överväganden, utan istället vara hänvisad till att uttrycka min feberaktiga hänryckning för organisationen som sådan.

Men vad jag tycker är betydelselöst, utan jag är mer intresserad av, vad en sådan illuster personlighet som dig har att säga om de vägval som nationalismen ställs inför i dagens Sverige?

Att dina ständiga attacker emot Motståndrörelsen inte längre duger, när du hela tiden vägrar att uttala dig, om vilka alternativ som ser omkring dig.

För det är det som oroar mig mest, att saknar svaren på vad som skulle vara alternativet.

Men nu har du möjligheten, att äntligen meddela, vad du egentligen vill,

och vi är alla ivriga åhörare.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2020-04-09 kl. 18:36.
Citera
2020-04-10, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terry-Butcher
Undrar om den så kallade aktivisthandboken finns tillgänglig för nedladdning?
Nej, men Vår Väg finns.
Aktivisthandboken är väldigt billig så du kan gått lägga ett par kronor på den
Citera
2020-04-10, 10:46
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Nej, men Vår Väg finns.
Aktivisthandboken är väldigt billig så du kan gått lägga ett par kronor på den

Aktivisthandboken? Hahaha. Allvarligt, mannen. Handlar den om tatueringar & hur du blåser staten på bästa sätt. Bidragaboken? Vilka cigg & folköl som är billigast. Dejting? (Zakarias är duktig på brudar. Har han läst boken?) Hahaha.

Bättre att lägga pengar på: Välklädd : så stylar du din garderob istället för 119:-

Våld & adrenalinkickar är helt okej men det kan man få utan att gå med i sekt. Join a firm & fuck politiken.
Citera
2020-04-10, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Aktivisthandboken? Hahaha. Allvarligt, mannen. Handlar den om tatueringar & hur du blåser staten på bästa sätt. Bidragaboken? Vilka cigg & folköl som är billigast. Dejting? (Zakarias är duktig på brudar. Har han läst boken?) Hahaha.

Bättre att lägga pengar på: Välklädd : så stylar du din garderob istället för 119:-

Våld & adrenalinkickar är helt okej men det kan man få utan att gå med i sekt. Join a firm & fuck politiken.

Hallå högstadiet =)

Adonis har ej läst aktivisthandboken
Citera
2020-04-10, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

"Join a firm & fuck politiken" 😂 Den scenen är död sedan länge.
Att lägga pengar på en bok om hur man "stylar sin garderob" är något som passar psykiskt svaga. Man kan klä sig snyggt, men att vara rvungen att köpa en bok för att impa på fomk är direkt degenererat och något som passar svagsinta människor. Det kan jämföras med att köpa en BMW på lån och sedan skryta med den. Ett typiskt blatte beteende helt enkelt
Citera
2020-04-10, 18:13
Medlem
grodafets avatar
Jag tror ett viktigt krav för att kunna bli medlem är att man måste vara homosexuell.
Citera
2020-04-10, 21:38
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodafet
Jag tror ett viktigt krav för att kunna bli medlem är att man måste vara homosexuell.

Du glömde rasblandare, knarkare och du ska gillar att spöa brudar också. Då ligger du helt på plussidan hos NMR inför medlemsansökan.
Citera
2020-04-10, 22:59
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
"Join a firm & fuck politiken" 😂 Den scenen är död sedan länge.
Att lägga pengar på en bok om hur man "stylar sin garderob" är något som passar psykiskt svaga. Man kan klä sig snyggt, men att vara rvungen att köpa en bok för att impa på fomk är direkt degenererat och något som passar svagsinta människor. Det kan jämföras med att köpa en BMW på lån och sedan skryta med den. Ett typiskt blatte beteende helt enkelt

Eller så kan det jämföras med att köpa en handbok i nationell aktivism som tex "vår väg". Hahahaha

Din jävla fåntratt, men fortsätt du att klä dig foppatofflor & mysbrallor med pitbullmotiv. Brudarna lär i vanlig ordning utebli. Du kommer aldrig att få smaka en riktig kvinna, bara bleka & separerade wt-tjejer som röker på samhällets botten med trampstamps. Haha

Förresten, Bor du i hyresrätt? Har du flaggan på väggen? Fyller du i ditt stämplingskort dagligen? Åker du kollektivt alt begagnad volvo? Är det brudarna som gör dig arg? Har du inga riktiga kompisar? Röker du? Pundar du? Oavsett, mannen. Så är du är verkligen någon som kan det här med stil!!! Haha Good luck in real life, baby!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in