2020-04-10, 20:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Testar igen. Vad mer än videohälsningsägget har jag missat sen lunch?
Julia har filat Alex naglar. Jassa trädde en kondom över ena handen och kladdade ned Martin som var nyduschad och inte uppskattade hennes ”bus”. HybrisMergim skiter i (vet ej i vad specifikt).
2020-04-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag kommer rösta på Jassa på Cmor och Julia på tv4 appen. Kanske blir så att de blir Jassa x2. Julia kommer alla andra rösta på åt mig.

Tror precis tvärtom - Jassas egna fans är fler än Julias. Stora faran är om många röstar Alex istället för Julia för att få ut Jassa för det kommer aldrig lyckas, det står mellan Julia och Alex att åka, helt övertygad.
2020-04-10, 20:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag kommer rösta på Jassa på Cmor och Julia på tv4 appen. Kanske blir så att de blir Jassa x2. Julia kommer alla andra rösta på åt mig.
Sista alternativet är en god idé, 2 på Jassa
2020-04-10, 20:26
Medlem
Citat:
Om du gillar Julia och vill ha henne kvar så röstar du på henne! Ta inget för givet
Medlem
Bbbloopers avatar
Ut med SD-Jassa på måndag! Amilia och Bögrim ska inte få nöjet att få ut Alex..
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Julia har filat Alex naglar. Jassa trädde en kondom över ena handen och kladdade ned Martin som var nyduschad och inte uppskattade hennes ”bus”. HybrisMergim skiter i (vet ej i vad specifikt).

Ok tack. Inte ett skit har hänt med andra ord? Verkade lovande imorse när Alex psykade ur.
2020-04-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tror precis tvärtom - Jassas egna fans är fler än Julias. Stora faran är om många röstar Alex istället för Julia för att få ut Jassa för det kommer aldrig lyckas, det står mellan Julia och Alex att åka, helt övertygad.
Äh, rösta Jassa och låten slumpen avgöra.
2020-04-10, 20:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Håller med dig fullständigt. Ut med den falska intrigmakaren
Nej inte än, låt han vara kvar och reta röven av Mergim och Amelia ett tag till, Jassa ska ut då det kommer att ställa till det ordentligt nästa vecka
2020-04-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag hoppas du har fel.
2020-04-10, 20:29
Medlem
Okej asså jag FÖRSTÅR INTE hur årets produktion tänker? Helt jävla meningslöst att den enda regeln mot pakter är att de inte får prata om det typ 5 minuter innan de går in i bikten och direkt efter är det fritt fram igen? Då kan de ju lika gärna bara låta folk snacka pakter fritt fortfarande som de gjort hittills.

Saknar verkligen gamla BB-konceptet. Detta är så jävla värdelöst. Inga roliga temaveckor, deltagarna tvingas inte bo på utegården i snöstorm en vecka och när de väl ska bo i typ uppdragsrummet så gråter de efter en dag och blir utsläppta. Katastrofalt dåligt. Regelbrott följs inte upp för fem öre, de rör sig och pratar under freeze så även det tappar hela konceptet.

Dessutom undrar man ju om de som redigerar är en förskoleklass med tanke på alla tramsiga jävla ljudeffekter de klipper in osv. Fyfan, de borde inte ens få kalla detta för Big Broter.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Ok tack. Inte ett skit har hänt med andra ord? Verkade lovande imorse när Alex psykade ur.
Det kommer ikväll när alkoholen talar håll ut
Medlem
Citat:
Håller fan med. Helt absurt att jag skriver det. Men Amilia med Sami är alltid skön. Dom möts i mitten med deras humor som blir så jävla härligt bara.
Verkligen, det blir mer ett samspel mellan dem. Amilias monologer blir en galen lek med Samis fantasi. För att vara rättvis har Amilia också bra fantasi, hon drar ju en hel del stories.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in