2020-04-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Skuldsanering= omöjligt att få nya skulder. Betalningsanmärkning. Sami verkar seriöst ändra på gammalt skit.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/RR4WRa/sami-jag-ar-ingen-raggarjavel

Nån som har Plus och kan kolla vad det står om skuldsaneringen där?
2020-04-10, 19:34
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Källkritik min kära. Intervjun är från 2017. Mycket kan hända på några år.

För övrigt är det bara hens ensak vad en eventuell BB-vinnare gör med sin miljon.

Jag stöttar Sami i alla lägen. Han må vara lönnfet, fisa och rapa. Han är den enda som inte konstant tänker på sina sociala medier och hur många följare han ska få efter detta. Han vädjar inte heller till stora instagramkonton att rösta på honom(som Amilia gjorde). Sami är den enda som känns äkta och som aldrig själv sökt andra för att pakta med. Han är den ende som hittar på och får med sig de andra på att vara kreativa och hitta på kul grejer.

Om han kan få bli skuldfri och få en nystart så är han värd det, ta mig fan!

Så bra skrivet och jag håller med till 100%.
2020-04-10, 19:34
Avstängd
Herregud julia ditt jävla sär, ingen skulle rösta på frida men det gjorde du, hade du lagt den på amilia hade hon varit nominerad, fUUUUUUUUCK
2020-04-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jassa ska ut av flera anledningar exemplevis har hon en nästintill hemsk personlighet, vill se Martins humör när han inte får sina nattliga utlösningar, vill se rosa rummets miner när Alex får stanna kvar ( han åker förr eller senare), vill se vart Martin ska vända sig han avskyr ju både rosa och gula rummet.
Hoppas fler tänker som mig
Jag är håller helt med där!
2020-04-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ovärdigt någon som haft sån annan ingång från start, som du beskrev så bra i ett annat inlägg.
Mergim beter sig mer moget än Alex i vissa avgörande situationer sett över tid under säsongen.

Håller med. Mergim har verkligen vuxit i mina ögon.
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/RR4WRa/sami-jag-ar-ingen-raggarjavel

Nån som har Plus och kan kolla vad det står om skuldsaneringen där?
Skuldsanering på gång står det i artikeln från februari.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jassa ska ut av flera anledningar exemplevis har hon en nästintill hemsk personlighet, vill se Martins humör när han inte får sina nattliga utlösningar, vill se rosa rummets miner när Alex får stanna kvar ( han åker förr eller senare), vill se vart Martin ska vända sig han avskyr ju både rosa och gula rummet.
Hoppas fler tänker som mig

Ja ut med henne ! Hon tror att hennes hårfärg är intressant för tittarna . En smaksak, men att hon beskrivs som vacker av vissa begriper då inte jag ! Hon har inte ens fina ögon om ni tittar efter ordentligt.
Medlem
Nån som hörde mer noga vad Jasmine sa om sina 15 jobb som hon haft?
2020-04-10, 19:37
Medlem
icons avatar
Flest deltagare (5 st) hade röstat på Jassa och 4 st på Jullan, 4 st på Alex och 4 st på Am.

Av Jullans röster så var 3 av de från gula rummet och den sista från Lennie som tydligen kör sitt eget race och inte röstade som Am och Mergim. Lennies röst avgjorde mot Jullan. Hade han röstat som Am och Mergim hade det blivit lika poäng mellan Jullan och Am och då hade BB fått välja att ha en veckofinal med Jassa vs Alex, eller samma som nu men med Am också.

Am hade flyt i vanlig ordning.
2020-04-10, 19:38
Medlem
Vilka bråkar först? Verkar vara bra stämning nu
2020-04-10, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Gillar Mergim. Han är ung och omogen och har höjt värdet på BB för mig många gånger. Han är skön oavsett om han är bög eller inte. Mycket känslor där som han reagerar på. Hoppar jävligt roliga grodor ur munnen på honom. Han bjussar på sig själv och har mycket kärlek i sig. Han kan mycket väl ta hem miljonen om inte Sami gör det.

Amilia är oändligt beräknande i allt. Fy fan för den typen av människor! Och NEJ hon har inga kvinnliga former. Hon ser ut som en rysk diskuskasterska. Ut med henne! Tror aldrig jag sett en ung människa ligga ner mer än vad hon har gjort i BB.

Kvinnliga former har Frida mest av om vi ska ta diskussionen om kvinnliga former. Hon är naturlig och perfekt på alla sätt. Snygg tjej utan fejktuttar och fejkläppar. Har det finaste och mest symmetriska ansiktet. Vacker men tråkig.

Lennie påminner mig om en bok jag läste en gång. Handlar om en vacker man som var snäll och förståndshandikappad. Tim heter boken och som är Lennie i ett nötskal. Lennie är BB:s Tim.

Alex har bara dalat sen scratch. Han har sänkt sig själv ner i ett stort hål. Han ligger längst ner på botten av en brunn för min del och där kan han stanna.

Martin är cool men så in i helvetets tråkig. TRÅKIG med STORA, MEGASTORA bokstäver. Svensson Svensson!

Jasmine. Vad sa hon i sin roast till Victoria??????? Historia? Just det. Jasmine hoppas jag också snart är historia. White trash-historia. Henne hittar du om 10 år berusad och skränande på kvarterskrogen.

Julia förlorar tyvärr på sina diagnoser som hon självmedicinerar med alkohol. Inte helt ovanligt. Labil och som en väderkvarn. Hon behöver säkert en trofast bullterrier som jordar henne.

Sami är mitt val. Alla dar! Har älskat Sami där han obekymrat gått omkring under hela veckan som en äkta påskkärring. Som en äkta BB-Morran.

Frida snygg och perfekt, skämtar du?
Jag kan kvinnor, tro mig. På skalan 1-10 är Frida så nära en 1,a man kan komma, hon är lika oattraktiv som Amilia.
Julia är en 3,a och jassa är en 5,a.
2020-04-10, 19:41
Medlem
foxieroxies avatar
Mergim stilar med jackan som han har fått av Jass. Fult att han nominerade henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in