Citat:
Ursprungligen postat av
Squin.Teye
Gillar Mergim. Han är ung och omogen och har höjt värdet på BB för mig många gånger. Han är skön oavsett om han är bög eller inte. Mycket känslor där som han reagerar på. Hoppar jävligt roliga grodor ur munnen på honom. Han bjussar på sig själv och har mycket kärlek i sig. Han kan mycket väl ta hem miljonen om inte Sami gör det.
Amilia är oändligt beräknande i allt. Fy fan för den typen av människor! Och NEJ hon har inga kvinnliga former. Hon ser ut som en rysk diskuskasterska. Ut med henne! Tror aldrig jag sett en ung människa ligga ner mer än vad hon har gjort i BB.
Kvinnliga former har Frida mest av om vi ska ta diskussionen om kvinnliga former. Hon är naturlig och perfekt på alla sätt. Snygg tjej utan fejktuttar och fejkläppar. Har det finaste och mest symmetriska ansiktet. Vacker men tråkig.
Lennie påminner mig om en bok jag läste en gång. Handlar om en vacker man som var snäll och förståndshandikappad. Tim heter boken och som är Lennie i ett nötskal. Lennie är BB:s Tim.
Alex har bara dalat sen scratch. Han har sänkt sig själv ner i ett stort hål. Han ligger längst ner på botten av en brunn för min del och där kan han stanna.
Martin är cool men så in i helvetets tråkig. TRÅKIG med STORA, MEGASTORA bokstäver. Svensson Svensson!
Jasmine. Vad sa hon i sin roast till Victoria??????? Historia? Just det. Jasmine hoppas jag också snart är historia. White trash-historia. Henne hittar du om 10 år berusad och skränande på kvarterskrogen.
Julia förlorar tyvärr på sina diagnoser som hon självmedicinerar med alkohol. Inte helt ovanligt. Labil och som en väderkvarn. Hon behöver säkert en trofast bullterrier som jordar henne.
Sami är mitt val. Alla dar! Har älskat Sami där han obekymrat gått omkring under hela veckan som en äkta påskkärring. Som en äkta BB-Morran.
Frida snygg och perfekt, skämtar du?
Jag kan kvinnor, tro mig. På skalan 1-10 är Frida så nära en 1,a man kan komma, hon är lika oattraktiv som Amilia.
Julia är en 3,a och jassa är en 5,a.