2020-04-10, 15:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Många, hrm, passionerade här inne med bättre koll än mig.

Nu har ni chansen att propagera för min röst 😂 Jag är så jävla dålig på att tänka rätt, jag har lagt röster förr jag fått ångra. Jag har läst massor i tråden men det är så jävla virrigt. Needless to say, så skulle jag suga i BB. Och folk skulle kunna lura mig att rösta enligt deras pipa höger och vänster. Så kör på med era resonemang. 😅

Jag kommer rösta kvar Julia, men med två konton kommer jag rösta på en till. Alternativt använda bägge röster på Alex eller Jassa, då jag räknar med att Julia räddas oavsett.

Jag har lutat mot att rösta ut Alex (Ja jag vet att man röstar KVAR, jag röstar alltså då KVAR Jassa och/eller Julia). Det är skitsvårt att välja, jag vill inte ha kvar Jassa heller. Det gör ont i mig att rösta KVAR Jassa?

Jag vill inte göra Amilia glad en enda gång till men det har jag gjort mer än 1 gång. Och ibland måste man se större än hennes tillfälliga lycka. Den kan man väl ta ibland.. For the greater good.

Jag vill ha ut 1. Amilia 2. Mergim 3. Jassa/Alex (typ precis lika mycket.) Vem av Alex och Jassa ska jag försöka trycka ut för att gynna min större plan och syfte. Go!

(Jag har Sami närmast hjärtat men jag tror ärligt talat att han klarar sig i utröstningar mot varenda kotte där inne, så jag orkar inte dessutom försöka tänka på vem som vill nominera Sami och inte. Det blir överkurs för min lilla hjärna.)
Ut med Jassa.
2020-04-10, 15:55
Medlem
Citat:
Många, hrm, passionerade här inne med bättre koll än mig.

Nu har ni chansen att propagera för min röst 😂 Jag är så jävla dålig på att tänka rätt, jag har lagt röster förr jag fått ångra. Jag har läst massor i tråden men det är så jävla virrigt. Needless to say, så skulle jag suga i BB. Och folk skulle kunna lura mig att rösta enligt deras pipa höger och vänster. Så kör på med era resonemang. 😅

Jag kommer rösta kvar Julia, men med två konton kommer jag rösta på en till. Alternativt använda bägge röster på Alex eller Jassa, då jag räknar med att Julia räddas oavsett.

Jag har lutat mot att rösta ut Alex (Ja jag vet att man röstar KVAR, jag röstar alltså då KVAR Jassa och/eller Julia). Det är skitsvårt att välja, jag vill inte ha kvar Jassa heller. Det gör ont i mig att rösta KVAR Jassa?

Jag vill inte göra Amilia glad en enda gång till men det har jag gjort mer än 1 gång. Och ibland måste man se större än hennes tillfälliga lycka. Den kan man väl ta ibland.. For the greater good.

Jag vill ha ut 1. Amilia 2. Mergim 3. Jassa/Alex (typ precis lika mycket.) Vem av Alex och Jassa ska jag försöka trycka ut för att gynna min större plan och syfte. Go!

(Jag har Sami närmast hjärtat men jag tror ärligt talat att han klarar sig i utröstningar mot varenda kotte där inne, så jag orkar inte dessutom försöka tänka på vem som vill nominera Sami och inte. Det blir överkurs för min lilla hjärna.)

Många som har samma tankar som du..Men lägg alla dina röster så att Julia får vara kvar! Jag vacklar fram och tillbaka vilken jag ska rösta ut..har inte bestämt mig ännu..vill ha ut både Jassa o Alex..får se hur det slutar på måndag..
2020-04-10, 15:57
Medlem
Bekräftade Amilia just att hon haft känningar i bbproduktionen länge??

Citat:
De försökte casta mig redan 2015,men då sa jag nej.
2020-04-10, 15:58
Medlem
__Alez__s avatar
Nu pratar Frida hur mycket hon gillar rosa rummet och att hon hittat hem. Amilia njuter av att höra det.
2020-04-10, 16:06
Medlem
Zingo2s avatar
Man får tycka vad man vill om Am (gillar ej henne) men pakta kan hon.
Tyvärr försvann Daniel, den ende som skulle kunnat matcha henne.
2020-04-10, 16:11
Medlem
där kom snoppbrevet, 11 minuter försent, framsteg big brother
2020-04-10, 16:12
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
JAG tycker det är viktigare att få ut jasmine än alex, för jasmine och martin ihop är en för mycket. Men i övrigt har jag precis samma prioriteringar och tankar som du.

Jag tänker lite såhär att Jasmine kan faktiskt vara stark i utröstningar beroende vem hon står mot, och det kan vara bra att verkligen försöka få ut henne när man har chansen. Alex kan sparas för han är så lätt för Julia eller Sami att vinna en utröstning mot.

Men jag har varit mest för att rösta ut Alex, för mig har alla resonemang logik, skulle jag vara i huset skulle alla bara "men vad fan tycker hon egentligen" Ja men jag tycker både och, och alla tre, beroende med vem jag pratar med 😂

Jag klurar vidare. Ska kolla mer live och mer i tråden fram tills måndag. Jag blir ju glad bara Jullan är kvar och nån av dem kommer ryka, I can't lose. Och mina röster gör inte stor skillnad men ändå. Jag försöker ta dem på största allvar 😅
2020-04-10, 16:16
Medlem
wow martin den enda som fattar direkt
2020-04-10, 16:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Jag tänker lite såhär att Jasmine kan faktiskt vara stark i utröstningar beroende vem hon står mot, och det kan vara bra att verkligen försöka få ut henne när man har chansen. Alex kan sparas för han är så lätt för Julia eller Sami att vinna en utröstning mot.

Men jag har varit mest för att rösta ut Alex, för mig har alla resonemang logik, skulle jag vara i huset skulle alla bara "men vad fan tycker hon egentligen" Ja men jag tycker både och, och alla tre, beroende med vem jag pratar med 😂

Jag klurar vidare. Ska kolla mer live och mer i tråden fram tills måndag. Jag blir ju glad bara Jullan är kvar och nån av dem kommer ryka, I can't lose. Och mina röster gör inte stor skillnad men ändå. Jag försöker ta dem på största allvar 😅
Du har en klarare uppfattning än du låtsas ha.
Ännu en löjlig tävling.☹️
2020-04-10, 16:18
Medlem
codemeds avatar
Nu ska enkla instruktioner grubblas igen, idioter!
2020-04-10, 16:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
wow martin den enda som fattar direkt
Sami också.👍
2020-04-10, 16:19
Medlem
Är inte alla diskade som bryr sig om påskägget? Eller är den leken över?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in