Alltså ludret och Martin, dom jävla asen har mage att tycka Sami och Julia svek deras pakt!
Det tog ju dom där tre dessertörerna exakt 5 minuter att börja pakta emot S och J i lördags!
Det var ju dom som startade allt!
Och det där plankludret stod och hånade Julia med att hon svek först!
Fattar inte Sami hur det ligger till?
Ja det var dumt. Så nu får vi verkligen se till att ludet från Halmstad åker. Alex är ju en svag deltagare så han åker ju när som helst, när dom farliga har åkt.
Men det passar in på hur Julia är och en del av att man gillar henne. Hon är unik och lite oförutsägbar.
NU sitter Martin och beskriver precis så som Jassas beteende är till Jassa om Jullan. Han är heeeelt verklighetsfrånvänd. Obehagligt. Efter dagens eskapader? De vill skapa drama. Bra tv återkommer. Sämst tv anser jag om dem. Skittrött på bägge och falska Alex. Sami bör vinna, men helt ok stå med Jullan faktiskt Amilia och Mergim. Vem faan vill se Lennie vinna, lågbegåvad. Pinsam. Ja, jag fattar ingenting. Resten bara rakt ut. Frida nämner jag inte ens, vem?
Man ser riktigt hur Julia är utfryst och Alex dem ormen är som ett frimärke efter Sami hela tiden för att få Info att skvallra vidare till sina andra ormar Martin Jasmine.Tvi fan
Julia är också en falsk orm som skvallrar för Sami kan jag tycka.
Kongo har låtsats vara bästa vän och röstat med Julia och Sami hela tiden. Han är den falskaste jäveln där inne. Jag förstår inte varför han kör detta spel? Tror han att tittarna uppskattar det?
NU sitter Martin och beskriver precis så som Jassas beteende är till Jassa om Jullan. Han är heeeelt verklighetsfrånvänd. Obehagligt. Efter dagens eskapader? De vill skapa drama. Bra tv återkommer. Sämst tv anser jag om dem. Skittrött på bägge och falska Alex. Sami bör vinna, men helt ok stå med Jullan faktiskt Amilia och Mergim. Vem faan vill se Lennie vinna, lågbegåvad. Pinsam. Ja, jag fattar ingenting. Resten bara rakt ut. Frida nämner jag inte ens, vem?
Alex ska åka ut den jävla ormen vi måste spräcka den gruppen dom står inte för hur dom ska rösta det gjorde iallafall rosa rummet!!!