2020-04-09, 18:24
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Alex har tyvärr Samis fans bakom sig samt häxan Anty som kommer be sina följare rösta kvar honom.

Men jag hoppas han åker oavsett!

Därför ska vi göra allt för att rösta kvar den andra personen som sitter mot Alex ormen!!!
Medlem
TangerineDreams avatar
Alltså ludret och Martin, dom jävla asen har mage att tycka Sami och Julia svek deras pakt!
Det tog ju dom där tre dessertörerna exakt 5 minuter att börja pakta emot S och J i lördags!
Det var ju dom som startade allt!
Och det där plankludret stod och hånade Julia med att hon svek först!
Fattar inte Sami hur det ligger till?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ja det var dumt. Så nu får vi verkligen se till att ludet från Halmstad åker. Alex är ju en svag deltagare så han åker ju när som helst, när dom farliga har åkt.
Men det passar in på hur Julia är och en del av att man gillar henne. Hon är unik och lite oförutsägbar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
NU sitter Martin och beskriver precis så som Jassas beteende är till Jassa om Jullan. Han är heeeelt verklighetsfrånvänd. Obehagligt. Efter dagens eskapader? De vill skapa drama. Bra tv återkommer. Sämst tv anser jag om dem. Skittrött på bägge och falska Alex. Sami bör vinna, men helt ok stå med Jullan faktiskt Amilia och Mergim. Vem faan vill se Lennie vinna, lågbegåvad. Pinsam. Ja, jag fattar ingenting. Resten bara rakt ut. Frida nämner jag inte ens, vem?

Du tog mig på orden. Tänkte exakt likadant!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Man ser riktigt hur Julia är utfryst och Alex dem ormen är som ett frimärke efter Sami hela tiden för att få Info att skvallra vidare till sina andra ormar Martin Jasmine.Tvi fan

Julia är också en falsk orm som skvallrar för Sami kan jag tycka.
2020-04-09, 18:25
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Sami sa till Julia, dig Litar jag bara på o kommer aldrig rösta på dig o hoppas att jasse åker

Neutral är han inte.
2020-04-09, 18:25
Medlem
riskns avatar
Kongo har låtsats vara bästa vän och röstat med Julia och Sami hela tiden. Han är den falskaste jäveln där inne. Jag förstår inte varför han kör detta spel? Tror han att tittarna uppskattar det?
2020-04-09, 18:26
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Du tog mig på orden. Tänkte exakt likadant!
Me too
Medlem
Är Julia på riktigt? Hon röstade alltså Frida istället för Amilia? Wtf. Ni ser ju. Julia är den som räddar Amilia gång på gång
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
NU sitter Martin och beskriver precis så som Jassas beteende är till Jassa om Jullan. Han är heeeelt verklighetsfrånvänd. Obehagligt. Efter dagens eskapader? De vill skapa drama. Bra tv återkommer. Sämst tv anser jag om dem. Skittrött på bägge och falska Alex. Sami bör vinna, men helt ok stå med Jullan faktiskt Amilia och Mergim. Vem faan vill se Lennie vinna, lågbegåvad. Pinsam. Ja, jag fattar ingenting. Resten bara rakt ut. Frida nämner jag inte ens, vem?

Alex ska åka ut den jävla ormen vi måste spräcka den gruppen dom står inte för hur dom ska rösta det gjorde iallafall rosa rummet!!!
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Dra på trissor vad korkad, Jullan röstade alltså på Frida.

Oj du verkar ju helt desperat? 10e inlägget du gör om Julia på 45 minuter mannen, blivit dumpad av en ryska? Något fel är det ju på dig iallafall.
2020-04-09, 18:27
Medlem
Tyvärr kommer Julia att röstas ut på Måndag. Då blir det ett dött hus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in