2020-04-09, 13:48
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tycker iofs att BB kunde spela med och erbjuda att lämna tillbaka bollen om Jasmine tar på sig ett riktigt jobbigt straff som tar hela dagen. T ex att hon måste gå på alla fyra resten av dagen och hon får inte prata, bara säga "voff!"
2020-04-09, 13:49
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker iofs att BB kunde spela med och erbjuda att lämna tillbaka bollen om Jasmine tar på sig ett riktigt jobbigt straff som tar hela dagen. T ex att hon måste gå på alla fyra resten av dagen och hon får inte prata, bara säga "voff!"
haha!
Barnrimmets ord blir verklighet!
2020-04-09, 13:50
Medlem
Vad sitter Sami och fönar? 😛
2020-04-09, 13:51
Medlem
Nu har Amilia hjälpt till tillräckligt i köket. Hon plockade fram två broccoli ur kylen, det räcker gott och väl. Folket försvunne borde tacka henne ordentligt för det.
2020-04-09, 13:54
Medlem
Tittade på gårdagens avsnitt som sänds på 7an. Wow, det är tydligt att Amilia är deras favorit. Hon satt och snackade skit om Victoria hela tisdagen men det ända man fick se i avsnittet var när Julia sa hon inte tyckte om Victorias brev. Man får bara se bra sidor av Amilia. Till och med Mergim visade de som verkade svartsjuk när Lennie inte var där, medan Amilia var någon jäkla fredsmäklare som hämtade Lennie så Mergim blev nöjd. Alla hennes bikter visar de också där hon filosoferar över allting. Inte konstigt folk som inte följer liven gillar henne och tycker hon är rolig.
2020-04-09, 13:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Beter sig som om det är någon slags lek... skitkonstig. Är hon typ 12 år? Faktiskt på riktigt obehagligt att bevittna...

Ja, och hon tar inte alls in det Martin säger. Det blir förståeligt att hennes längsta förhållande varat 2,5 månad. Nu tror jag hon spelar på det extra mycket, eller hoppas det iaf, för det här är larvigt!
2020-04-09, 13:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Hur många gånger ska jag be om förlåt typ!"

Det kommer sluta med att allt är Martins fel.

Det har hon redan fått det till flera gånger och det säger han också, att hon vänder det till hans fel. Hon har inte på riktigt bett om ursäkt. Hon säger förlåt, ha säger något om varför han är irriterad och hon kontrar med "så här irriterad har du inte varit på NÅGON annan som skjutit ut bollen".
2020-04-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, och hon tar inte alls in det Martin säger. Det blir förståeligt att hennes längsta förhållande varat 2,5 månad. Nu tror jag hon spelar på det extra mycket, eller hoppas det iaf, för det här är larvigt!
Nu måste Martin be om ursäkt för att han är irriterad på Jasmine. Låt honom vara ifred ett tag bara. Ska hon tvinga honom att sluta vara irriterad på henne?
2020-04-09, 14:03
Medlem
tepss avatar
"Kom tillbaka till mig"
Är hon 12 år eller.
Nu arbetar hon på att allt ska vara hans fel.
Hahaha. Dagisnivån

Edit:
Oh herrejävlar.
Hon är verkligen arg för att han prankade vid en fucking immunitetstävling.
Som hon blossar upp till "det kostade mig kanske 1 miljon"
Dumma jävla åsna.
Hoppas hon blir fucking nominerad mot Amilia och åker ut.
Till och med trekantshuvudet är bättre att ha kvar i det jävla huset.
Senast redigerad av teps 2020-04-09 kl. 14:06.
2020-04-09, 14:05
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahahahahha, nu drar hon upp lådtävlingen under skräckveckan..! Alltså Jasmine, bajsa ner dig.
2020-04-09, 14:06
Medlem
Jasse är den mest efterblivna människan jag skådat, skicka henne till ankaret så kan hon sitta inspärrad ett tag, 26 år och beter sig som ett jävla barn
2020-04-09, 14:07
Medlem
Det här är riktigt löjlig låg nivå av blatten Jasmine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in