2020-04-08, 22:30
Medlem
Globalisten55s avatar
Kommer säkert en dag då Sami riktigt blir förbannad.Man hör att han avskyr dem flesta i rosa rummet
2020-04-08, 22:31
Medlem
VanDeKamps avatar
Är inte Julia någon slags nagelteknolog? Sättet hon filar Mergims naglar på är typ det första man får lära sig att man INTE ska göra och något man borde ha koll på ändå om man är någolunda intresserad av nagelvård. Hon sliter filen fram och tillbaka i en himla fart. Känns som att det gör mer skada än nytta.
2020-04-08, 22:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vilken jävla soppa!
fick läsa två gånger för att fatta o jag fattar fortfarande inte.
Hade varit härligt om nån skarpsynt low life här inne hade sammanfattat allt jävla paktande så man hade någorlunda koll iallafall

Jag lyssnar på typ allt deras snack, men jag fattar ändå inte. Jag tror inte någon därinne fattar själv vad de håller på med..
2020-04-08, 22:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Du är naturligtvis förlåten
men säg gärna vilka du menar.
Vem är Bamse och vem är Ior?
Jag ironiserade över Lennies val. Bamse och Ior är ingen i huset bara i sagan
2020-04-08, 22:36
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dumheter, Amilia är ju den som är mest rolig i huset, helt ohotad.

Hon är helt klart MEST av allt. Dock inte roligt
2020-04-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Är inte Julia någon slags nagelteknolog? Sättet hon filar Mergims naglar på är typ det första man får lära sig att man INTE ska göra och något man borde ha koll på ändå om man är någolunda intresserad av nagelvård. Hon sliter filen fram och tillbaka i en himla fart. Känns som att det gör mer skada än nytta.

Så som Julia filar gör man alltid på konstgjorda naglar för de kan inte skiva sig.
Att hon filar Mergims naglar så kan vara yrkesskada eller djävulskap.

Jag hoppas på det sista
2020-04-08, 22:37
Medlem
Bara jag som tror Lennie inte kommer rösta på Alex? Alla verkar så självsäkra på att det till och med blir tvåan. Jag tror Julia 2P, Jasmine 1P.
2020-04-08, 22:37
Medlem
Nu vill Analia ha in kaniner i huset.

Lenny har rätt i det han säger!
De är fel att ta in djur dit, för dom kommer bli sönderstressade.
Men den egoistiska fettsäcken fortsätter skrika till produktionen att skicka in varsin kanin till henne och Jassa.

Räcker det inte med att dom andra deltagarna har dig som husgris?
2020-04-08, 22:38
Medlem
Amilia ska ut först, ingen snack om saken. Äckligt manipulativ och tråkig människa. Fattar inte vad hon gör där inne förutom att hon vill ha miljonen. Hon är tråkig som fan, har långa jävla utlägg om tråkiga ämnen och pratar bara om sig själv hela tiden. Hon kan aldrig slappna av och släppa den äckliga fasaden hon bär på, speciellt på alla fester där det tydligt syns hur obekväm hon blir när hon ser hur alla andra kan slappna av och ha genuint kul. Hon vet inte hur man gör det. Så UT med henne.
2020-04-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Bara jag som tror Lennie inte kommer rösta på Alex? Alla verkar så självsäkra på att det till och med blir tvåan. Jag tror Julia 2P, Jasmine 1P.
Nej Lennie kommer rösta på Alex efter Alex gjort tydligt flera gånger att alla som stå nära Mergim ska ut. Och sedan på Julia för de kommer minst överens.
2020-04-08, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Exakt de jag menar , Alex har ingen chans att vinna detta , ska vi verkligen riskera att Amilia kanske vinner immunitet nästa vecka och vips så är hon ännu närmare final, lägg allt smaskande klickande och att han är svart åt sidan.. vårat största mål är Amilia och har alltid varit de.

Hahaha va de klart som fan Amilia ska ut först, är folk helt ute och cyklar?

Planen har varit Victoria, check. Amilia, check.

Sen Alex före Julia är mot min vilja men fine
2020-04-08, 22:39
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vi MÅSTE få ut Amilia om hon hänger löst på måndag. Ni får säga till på Discord eller vad det heter också. Hon är alldeles för taktiskt och hon påverkar Mergim och Lennie. Utan henne kommer de inte kunna spela alls.

Nä med henne faller onekligen en TUNG pjäs i spelet....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in