2020-04-08, 20:50
Medlem
Fy fan vad less jag blir bara av att läsa om paktandet i tråden, tur jag inte kollat nåt ikväll och lär då verkligen inte göra det heller
Det här är inte underhållning
2020-04-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, det sitter innanför pannbenet. Där ekar det tomt på fröken Armstrong. Hennes farfars kusin (Neil) hade varit stolt! Hans ättling runkar killar i tv.
Nu kanske jag är dum men inte är hon väl släkt med Neil Armstrong. Utgår att du driver.
2020-04-08, 20:51
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Precis. Viccan hade helt rätt i det hon sa om julia att hon var sjukt opålitlig och labil men rolig ibland, vilket jag håller med om. Om jag var i huset så skulle jag aldrig pakta och lita på henne. Undrar om Sami ens vill pakta med henne?
Kan hålla med men å andra sidan världsomstörtande Vickan är den första som jag skulle ställa diagnos på som mytoman. Där håller jag med Amelia och Mergim.
2020-04-08, 20:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det hade varit underhållande!

Tror dock inte Lennie är tänd på henne på samma sätt. Han valde ju Victoria på frågan om vem han hade velat knulla av tjejerna i huset. Känns inte som att Frida är så likt Victoria? Mergim är väl mer hans smak om han föredrar unga personer med mörkt hår.
Fast i takt med att brudarna lämnar blir utbudet fattigare. Några veckor av sexuell hungersnöd kanske kan göra Frida attraktiv i hans ögon? Han vet redan att hon är sugen på honom. Han såg rätt nöjd ut när de hånglade också.
2020-04-08, 20:53
Medlem
FarbrorAgges avatar
Lennie ser ut som en gammal farbror som vill vara ungdomlig och cool, men misslyckas. Fult tatuerad över hela kroppen och ett galet fågelbo mitt uppe på huvudet. Han ser verkligen helt efterbliven ut med sin tomma och nollställda blick. Som grädde på moset fjollar han runt med en 21-årig lättkränkt alban-bög. Lennie måste ut! Jag tål inte se fanskapet mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag blir jätteförvirrad! Vem vill vad?
Oklar då det verkar ändras från minut till minut. Ska bli intressant att se. Jag är lite orolig att Jullan hänger löst men har tröttnat lite på henne senaste dagarna då hon verkar kunna hugga vem som helst i ryggen. Ännu inte Sami men hon borde inte snacka så mycket med precis alla.
Medlem
Gillade inte allt paktande från start, men nu är det faktiskt relativt intressant (förutom Jassa plankan då, som inte kan hålla det till spelet utan måste hela tiden motivera med personangrepp, och genuint veritabelt innerligt hat, men det är väll så när man är en sönder curlad bortskämd ungjävel som är van vid att alla omkring henne lyder minsta lilla fingerknäpp)
Skall bli riktigt jävla intressant att se vem Alex kommer att lägga, lägger han Sami så är han mer än lovligt dum, men klart. . . . . tänker man efter så har ingen anklagat honom för att vara smart.
Fake muslimen är lite som Jassa Plankan, förstår inte spelet utan låter känslorna styra sitt spel, blir hetsig, irriterad och förbannad, men klart. . . . . tänker man efter så är han ju blatte.
Amilia spelar spelet iskallt men faktiskt smart, måste erkänna det mycket motvilligt, absolut känslokall, lägger precis vem som helst, skulle förmodligen lägga sin egen mor, om hon kunde dra fördel av det. Martin, VA? sicket jävla skämt, vågar inte ha en egen åsikt överhuvudtaget, styrs av Plankan som om han våra plankans lilla cuck, men klart. . . . tänker man efter, så är han ju det, lika intressant personlighet som en våt disktrasa.
Så vitt jag ser och hör så är Sami den absolut enda som kör ett rent spel (JAAAA han spelar spelet) men han spelar det rent, genuint och framförallt ÄRLIGT, men klar. . . . . tänker man efter så speglar det ju hans personlighet, han är genom snäll och ärlig.
Nasal Lennie har nog inte förstått att det är ett spel överhuvudtaget, när någon börjar prata paktande med honom så spelar han med och verkar förstå spelet, men klart. . . . .tänker man efter så är han ju förjävla dum, alltså på riktigt dum. Den blonda naken skrattmåsen vill inte att det skall vara en tävling, say no more.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu kanske jag är dum men inte är hon väl släkt med Neil Armstrong. Utgår att du driver.
I ett tidigt skede sa hon att Neil var hennes farfars kusin. Hon kanske skojade. Men det har sagts!
2020-04-08, 20:55
Medlem
Citat:
De kanske kan ha tråkigt sex med lite fisting-inslag, gärna framför ögonen på Amilia?

Frida hade väl provat en del vilda grejer?
Amilia lackade ju fullständigt när Frida och Lempa hånglande häromveckan. Direkt snackade hon skit om det med Mergim.
2020-04-08, 20:56
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
I ett tidigt skede sa hon att Neil var hennes farfars kusin. Hon kanske skojade. Men det har sagts!
Hon sa direkt efter att hon skoja och sen typ - jag har ju efternamnet så de ger mig rätten att få skoja om det
2020-04-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nej, och nu vet vi varför. Det ska bli väldigt spännande att se när de nominerar var de egentligen står.
Kommer nog bli en del bråk på måndag kväll. Hoppas produktionen skickar in mängder med dryck på kvällen efter nominering och röstning är klart. Då kan de lägga ihop ett och ett och inse att i princip alla ljuger för varandra.
2020-04-08, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilias ansiktsuttryck vid det tillfället var helt klart oslagbart. Det var nog mycket som snurrade i huvudet på Amilia just då. Allt stod liksom still.
Det var helt fantastiskt! Särskilt när det var Amilia som ställde frågan. Hon förväntade sig nog ett helt annat svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in