2020-04-08, 20:05
Medlem
Globalisten55s avatar
Man har sett många pakter genom BB:s historiaMen tame fan aldrig sett 3 så vidriga dubbelspelare som Alex Jasmine och Martini.Det komiska är att Sami blivit totalt lurad tillsammans med Julia. Det är synd att ingen annan avslöjat dem,för då hade det garanterat blivit rejält kaos i sovrummet
2020-04-08, 20:05
Medlem
Varför tillåts Jasmine och Martin alltid att viska? De gör det så ofta!!!
2020-04-08, 20:07
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag hörde det också. Jag trodde han inte vill spela spelet med ''fienden''?

Falsk?
Medlem
Berättade Mergim allt för Jassa?
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jass till Martin nu: Prata inte till Sami. Inte till Alex heller.
Fan vad jag stör mig på mesiga snickaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Kanske rent av så att han testar Alex. Sen går Sami till Martin och hör sig för om att rösta ut Merg eller Ami
Nej, han testar inte Alex. Sami skiter fullständigt i spelet, han har varit ganska tydlig med det. Märks han är obekväm när Julia vill snacka taktik, han kände nog han ville hoppa i poolen och drunkna när Amilia och Mergim satte sig med dem också och ville snacka pakt.
2020-04-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast mergim visar ju nu att han faktiskt gillar sami mer än vad alex gör tydligen dem andra är beredda att sätta sami mot jassa men mergim vägrar
Han och Sami hade det roligt i köket igår när de gjorde sin chipsfisk. Jag har absolut inte Mergim på min topp hatlista längre. Amilia är jobbig som fan men vette tusan om inte Jassa, Alex och Mergim går före. Sedan måste man ju i och för sig tänka att det är bättre att slå ut de svårare först, så att Sami kan vinna.
2020-04-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Berättade Mergim allt för Jassa?
Vi fick inte se det. Men Jassa sa nu till Martin ”De vill spela Alex mot mig, så Alex ryker.”
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Vill att Amilia ska åka ut mest av alla men hade det inte på ett sätt vart bättre att få ut Alex först eftersom han hugger folk i ryggen? Sedan veckan efter få ut Amilia, för Sami, Julia, Martin och Jassa kommer då ha majoritet mot det gänget (om inte Frida är på deras sida) och då kommer det vara Lennie/Mergim, Sami/Julia, Jass/Martin i grupp.

Man kan väl ändå konstatera att Alex är den som tyst glider emellan alla är falskast av dem alla.
Medlem
Conny63s avatar
För mig finns bara 1 vinnare totalt överlägsen SAMI ...totalt korkade resten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
De vann igår.
Citat:
Ursprungligen postat av SnokarDoris
Dom vann äggjakten igår.

Trodde belöningen var extrapoäng till imorgon. Men jaja, det är produktionens gullegrisar Amilia och Mergim som vann, klart de ska få ännu en belöning!
2020-04-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Haha, vilket skämt! Det spelar väl ingen roll om de inte får prata en dag när de får prata sex dagar. Då kan de ju prata ihop sig iallafall.
Helt otroligt! Innan har det varit att det är slut på paktande när finalspelet börjar. Senaste dagarna har det endast pratats om röstningen. Det och hur de ska pimpa kvasten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in