2020-04-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Frågan är varför Lennie inte säger ifrån. Vill han inte förlora honom som vän? Vill han fortsätta något annat på utsidan?
De satt ju i poolrummet innan och låg snackade, undangömt och mysigt. Kanske Lennie är lite tänd också men förnekar det. Förstår inte annars varför han inte drar sig undan mer.
2020-04-08, 19:16
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De vill gå ihop alla fem Julia, Sami, Amilia, Mergim och Lennie så de kan slå ut resten både trion och Frida. De vill lägga sina röster på Alex och Jassa nu, Jassa kommer säkert slå ut Alex men för dem gör det inget om Jassa ryker heller.

Tror dock inte de får med sig Sami och Lennie.

Tack för svaret Har det inte kommit förbud mot nomineringssnack än? I så fall borde de väl inte få prata med Sami och Lennie.
2020-04-08, 19:17
Medlem
Hade det varit någon annan som kommit ut och berättat så som Mergrin gjorde så hade han tjurat ihop totalt 😂 ” Ni behöver inte trycka upp det i ansiktet på oss andra som änte fått nåt. Så jaävla respektlöööst!!!” Och så hade han gått ut och rökt och fortsatt tjura och snacka skit. Säkert startat något tjafs också.
Men nu var det ju Mergrin som fick priset så då var det ju lugnt!
2020-04-08, 19:19
Medlem
foxieroxies avatar
Nu är det Mergim som är falsk. Han och Jass lovade att de inte skulle prata med någon annan om vilka de pratat om som de ville ha ut. Har Jass sagt något till någon annan än?
2020-04-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag tycker att Mergim är rejält obehaglig i sättet han är gentemot Lennie. Det är inte normalt beteende att hålla på som han gör (eller som Lennie gör....)

Eller hur! Det är waaay beoynd gränsen för vänskap. Skulle verkligen inte förvåna mig om det tafsats lite under täcket på festerna när lampan släckts och de båda varit tillräckligt onyktra.
2020-04-08, 19:21
Medlem
Blaisens avatar
Vad i helvete!! Håller Jasse på och BERÄTTAR för Mergim av alla jävlar, hur de tänker rösta? Är det hittepå för att reta dem? Eller är hon verkligen SÅ jävla blåst att hon berättar??
2020-04-08, 19:24
Medlem
Citat:
Frågan är varför Lennie inte säger ifrån. Vill han inte förlora honom som vän? Vill han fortsätta något annat på utsidan?

Kaaaan ju vara taktik från Lennies håll, för visso. Att få så många som möjligt att gilla honom för chans att bli räddad när det väl gäller. Han vet att Mergrin tjurar ihop totalt om han säger ifrån, därför låter han nog honom hålla på. Lennie rör ju i regel inte mergrin på samma sätt, men att han inte heller kan säga till att han är för kladdig är ju bara ett huvudbryr som heter duga
2020-04-08, 19:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Nu är det Mergim som är falsk. Han och Jass lovade att de inte skulle prata med någon annan om vilka de pratat om som de ville ha ut. Har Jass sagt något till någon annan än?

Alltså jag hoppades inte att det här var sant men tydligen! Klart hon kommer berätta, fast utan den detaljen att HON berättat exakt hur de tänkt. Hoppas det är hittepå. Nu sitter Sami och Julia nu, det är farliga lekar de håller på med nu. Fan BB, sätt stopp för paktandet nu! Eller, det kommer inte funka för de kommer fortsätta snacka.
2020-04-08, 19:26
Medlem
Sami: Jag kommer inte rösta på Alex.

Alex i andra rummet: Vi röstar ut i denna ordning 1) Amilia, 2) Julia och 3) Sami

Sami, om du bara visste.
2020-04-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Men lilla, sperma är inte äckligt. Det kommer du förstå när du börjar ha sex 😁
Fröken kanske tycker det är obehagligt? 🤷‍♀️😉 Tror ni verkligen att barnrumpan Jasmine ens skulle överväga att svälja sperma? Jag gillar det men jag är inte heller ett barn mentalt.
2020-04-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jo, men det verkar ju ändå här som att vissa har andra favoriter. Deras svar är intressanta.😀
Troligtvis vågar dom inte träda fram.
Gillar definitivt ingen av dem !
2020-04-08, 19:29
Medlem
sami: jag samarbetar inte med fiender jag har min lista behöver inte deras röster

bra sami kör ditt race vi backar dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in