2020-04-08, 16:18
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jullan har alltid sagt hon är typ kär i Sami. Glasman var som typ tröst då hon var på fyllan. HAN tog initiativ för cockblocka Sami. Satt och retade Sami först för att sedan utnuttja en situation med Jullan. Satt och skröt sedan för Sami. Usch. Såg ALLT på liven.

Absolut, så kan det ha varit. Men tyvärr tror jag att folket dömer henne lite pga det. Knullar med ena snubben och påstår sig vara kär i den andre. Det framstår som skevt i mångas ögon.
2020-04-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
HAHA amilia kramade inte ens lennie...
Hon vet att hon är körd och inte kommer vinna big brother, hon kommer att lämna före lennie det är det som kanske gör mest ont
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag vill också Alex åker ut först för han är största ormen och är farligast för alla där. Han är inte lojal till någon och det har vi sätt. Och han är jävligt skum och obbig. Amelia kommer nog åka ut sen ändå.
Meh alex kommer åka ut för eller senare ändå han har ingen chans på millen ändå men hoppas han åker på måndag sen kan vi köra ut amilia
2020-04-08, 16:19
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han har bara chans mot Frida och Amilia, ev Martin. Mot Jassa, Alex, Julia, Sami, Lennie är det körd. De första tre har stöd från Samis fans.

Tror han har chans mot Alex ändå, men resten kan jag dock hålla med dig om att han inte har chans mot dessa.
2020-04-08, 16:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon vet att hon är körd och inte kommer vinna big brother, hon kommer att lämna före lennie det är det som kanske gör mest ont

Meh alex kommer åka ut för eller senare ändå han har ingen chans på millen ändå men hoppas han åker på måndag sen kan vi köra ut amilia

Alltså jag lyssnar hellre på Alex smaskande o skitsnack än att se Amilia lycklig en vecka till :O
2020-04-08, 16:20
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Martin är nog en av mina favoriter, sjukt starkt jobbat.

Martin hade kunnat bli topp 3 om han inte hade lierat sig med Jass. Efter allt slaskande och hånglande med detta mähä är det totalt kört för honom.

Till och med Amilia har större chans än Martin att vinna. Tror jag alltså.
2020-04-08, 16:21
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Första jag såg igår när jag startade liven var Sami som liknade en ung Morran ifrån Morran och Tobias haha

Och nu Jassa, har hon gått all in för att vara utklädd som kyckling eller vad händer? Hennes hår hahah.. ? Har hon förlorat en tävling/ett vad eller något
Medlem
Är det lunchen de håller på med nu?
Medlem
avixs avatar
Hoppas de slutar med tävlingar snarast. Det här är ett socialt spel och inte Robinson. Handlar om att bli gillad av både tittare och till viss del de i huset. Man ska inte kunna ta sig hela vägen till finalen genom att vinna immuniteter, där ska bara de som förtjänar sitta! (Dvs tittarnas favoriter)
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Martin är nog en av mina favoriter, sjukt starkt jobbat.
BB är väl ingen styrketävling?
2020-04-08, 16:22
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag vill också Alex åker ut först för han är största ormen och är farligast för alla där. Han är inte lojal till någon och det har vi sätt. Och han är jävligt skum och jobbig. Amelia kommer nog åka ut sen ändå.
När ska du lära dig att se stavas med e och inte ä?

Bögen ska ut först efter skitsnackaren Amilia, sen kan Alex få lämna.
2020-04-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Martin hade kunnat bli topp 3 om han inte hade lierat sig med Jass. Efter allt slaskande och hånglande med detta mähä är det totalt kört för honom.

Till och med Amilia har större chans än Martin att vinna. Tror jag alltså.

Absolut, han har ingen chans att vinna. Men som person gillar jag honom skarpt, väldigt reko.
2020-04-08, 16:23
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han har bara chans mot Frida och Amilia, ev Martin. Mot Jassa, Alex, Julia, Sami, Lennie är det körd. De första tre har stöd från Samis fans.

Samis fans kommer inte rädda Alex mer efter all skit han pratar om, han är kaxig han går bakom ryggen på dom, han vill ha ut Julia för fan som är nära Sami han vill även ha ut Sami det enda han gör är att surfa på Samis våg. Fuck Alex ingen ska vara så dum att rädda honom före någon annan längre, har inte Samis fans förstått det än? Sånna som Alex ska ut med huvudet före.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-08 kl. 16:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in