2020-04-08, 15:59
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Snart är det bara Sami kvar av FD Rainbow
Han står ensam i gula rummet när Julia den enda lojala ryker ut.Jasmine Martin Alex kommer iallafall inte åka ut mot dem ormarna
Nu blev det fel här🤣Sami kommer inte att åka ut före Ormarna 🐍 Alex Martin Jasmine
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Dom ändrar sig hela tiden men dom Försöker få rosa rummet på sin plan att köra ut Julia?

Haha ormen låg och prata massa skit med Sami och Julia hur dom ska göra, ormen lurar dom helt och hållet det ända han vill är o höra deras planer. Han kör med Martin och Jassa 💯.
Jag tro samm som du att han är helt opålitlig och vill endast rädda sig själv den jäveln. Vill så gärna få ut honom och Jassa ASAP!
Medlem
Och där bekräftade amilia o mergim att dem kommer rösta ut alex i första hand. lennie kommer då också rösta på han. Frida går ju bara på feeling och har knappt pratat med alex och kommer till 99% också rösta på han.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Amilia vet nu att hon är knullad imorgon alex mot amilia lets fucking go

Haha ville du inte ha ut Alex som fan nyss?
2020-04-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Jessicas instagram
https://instagram.com/korvageddon?igshid=vc7363ztt0qk

Nej nej nej nej! Som Lennie hade sagt.
2020-04-08, 16:01
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jo, precis. Så är det.

Dels är Sami och Julia lurade av Martin och Alex (samt Jass). De spelar med falska kort.

Dels har Julia gjort bort sig flera gånger på fyllan. Hon startar bråk på fyllan som är helt vansinniga och oprovocerade. Det ligger henne i fatet tror jag.

Och slutligen så har hon knullat Glasman men hon hävdar nu att hon egentligen är kär i Sami. Det har nog gemene man svårt att ha fördragsamhet med. Skevt beteende.
Jullan har alltid sagt hon är typ kär i Sami. Glasman var som typ tröst då hon var på fyllan. HAN tog initiativ för cockblocka Sami. Satt och retade Sami först för att sedan utnuttja en situation med Jullan. Satt och skröt sedan för Sami. Usch. Såg ALLT på liven.
2020-04-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Amilias vinst var väl en omröstning på 2 timmar bara?

Men tror Mergim har bra spelvärde i sig, lär inte vinna mot Lennie eller Sami, men om det skulle finnas att spela på top 3 så är det riktigt bra spel, hans odds kommer nog vara nere på 4-5x när det närmar sig final.
Jag tror verkligen inte Mergim kan bli topp tre. I röstningar om vem som är mest ogillat vinner han och Amilia. Nu vann han med Sami för att rösterna var splittrade. Hade han suttit mot Alex hade alla Sami, Jassa och typ Julias fans röstat kvar Alex. Nu la de flesta sina röster på Sami. Samis fans lär rädda kvar nästan alla som möter Mergim förutom möjligtvis Amilia.
Men man vet fan aldrig, jag kan ha helt fel.
2020-04-08, 16:02
Medlem
__Alez__s avatar
I måndags var jag förbannat lycklig över att Vickan åkte.

Åker Amilia på måndag så kommer det vara topp 3 händelser 2020 (ja jag har ett ganska torftigt liv).

Julia vs Amilia?
2020-04-08, 16:02
Medlem
Zingo2s avatar
Kollade som hastigaste, bara 2 åskådare Ludret och Blåvalen.
2020-04-08, 16:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Klart dom betalat extra till Sami, allt är ju riggat 😂
Jag har redan skrivit att är riggat och jag tror inte att de låter någon pakt "segra" över den andra. Jag tro att de fyra som är kvar i finalen är updelat på varje "grupp". Annars skjuter sig TV4 i skrevet då de skulle tappa enormt mycket tittare om bara en "grupp" skulle gå vidare.
2020-04-08, 16:04
Medlem
Citat:
Haha ville du inte ha ut Alex som fan nyss?
Jo, men vill att alex åker ut mot amilia
2020-04-08, 16:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Han har redan sagt för mycket faktiskt han är inte så snäll som du säger, ganska högfärdig faktiskt.
Högfärdig? På vilket vis? Vad har han sagt? Han är sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in