2013-10-21, 15:00
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jervejint
Du säger det Hannibal Lecter...

Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Tycker snarare att du verkar helt hjärntvättad! Hög tolerans för våldtäktsmän vittnar om att du själv inte verkar ha det så bra ... Vad har folk tutat i dig?
Vem har sagt att jag har någon form av tolerans för honom? Jag föraktar honom högt, tro mig, jag ser bara ingen mening i att smutskasta honom på internet, då jag inte vinner något på det.
Senast redigerad av lectr 2013-10-21 kl. 15:02.
Citera
2013-10-24, 02:40
Medlem
Psykopaten och Analbögen har överklagat domen för rånet o misshandeln i Göteborg. Sist gjorde han detta och fick ett år extra!!!! Bara att hoppas på samma utfall denna gång!
Citera
2013-10-24, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lectr

Vem har sagt att jag har någon form av tolerans för honom? Jag föraktar honom högt, tro mig, jag ser bara ingen mening i att smutskasta honom på internet, då jag inte vinner något på det.
Vem har talat om att smutskasta honom.... Det gör han väl själv i utmärkt utsträckning; homo-våldtakt, tortyr, kvinnomisshandel mm. mm.
Har faanskapet ngn familj, förutom det stackars barnet som nu är omhändertaget(tack o lov), som får skämmmas eller är de likadana allihop??
Citera
2020-04-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murder_u
Då återstår ungefär 3 år tills nästa stackare får den i tvåan. Vi ses i den här tråden 2016.
Ikväll ska jag be till Allan att den här jäveln tar sitt liv. Tänk så mycket samhället skulle spara.

Han är nu uppe i en rättegång angående kvinnomisshandel . Han har även bytat namn till Kasper
Citera
2020-04-08, 08:57
Medlem
cvidcrna19s avatar
Har Fup i min ägo vid intresse! säg bara vart jag kan ladda upp den.
Citera
2020-04-08, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cvidcrna19
Har Fup i min ägo vid intresse! säg bara vart jag kan ladda upp den.

minfil.org eller docdroid.net
Citera
2020-04-08, 10:36
Medlem
cvidcrna19s avatar
Enjoy the reading

https://docdro.id/B2wl0nT
https://docdro.id/6Hq2ds7
https://docdro.id/jmGxoK8
https://docdro.id/PdjEneU
Citera
2020-04-08, 22:17
Medlem
cvidcrna19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lectr

Men du som annars är så frispråkig, öppen och inte verkar skämmas för något, i andra inlägg du postat här på FB kan väl ändå kvittra litegrann?
Citera
2020-04-08, 23:31
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Kanske är brunöga-mannen Majed Hourani som är i farten igen?
(FB) Man utsatt för en våldtäkt vid Värnhemstorget / Malmö (2020-04-08)
Citera
2020-04-09, 06:12
Medlem
hängballens avatar
Finns det en bild på denne ingenjör?
Vi måste snart ta lagen i egna händer och gasa ihjäl dessa "individer".
Citera
2020-04-09, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzinstructor
Tack Galenzo. Bra jobbat. Ibland när blatteradarn är lite förvirrad och bara ger svaga utslag tänker jag att, ja det kanske kan vara en Svensk i alla fall, bara för att inte alltid tänka "rasistiskt". Det finns ju några galna Svenskar i alla fall. Men detta otroliga fall kräver en annan ras helt enkelt.
Otroligt fall? Missade du fallet med två svennar från gällivare som bland annat våldtog sitt offer med en kofot och totalt sabbade snubben inifrån? Tror allt att någon här är lite väl selektiv.
Citera
2020-04-10, 00:58
Medlem
cvidcrna19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Kanske är brunöga-mannen Majed Hourani som är i farten igen?
(FB) Man utsatt för en våldtäkt vid Värnhemstorget / Malmö (2020-04-08)

Icke, han har suttit häktad sen december.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in