2020-04-07, 20:15
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Kommer ni ihåg i början av säsongen när Kongo skröt om att han skällde ut en liten unge som frågade om varför hans handflata var vit? Eller kommer jag ihåg fel?

Sedan kommer han med sjukt obehagliga random kommentarer när han sitter och lyssnar på kvinnorna som pratar.
Japp, tror han snappar lätt irl.
Pga hans obefintliga IQ, kan han troligen göra saker som .....inte är bra.
2020-04-07, 20:15
Medlem
Maaareeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vad stod det? Missade.

Hon som lägger ut sig själv i hennes story hotar folk till höger och vänster i Facebookgruppen, om man skriver minsta lilla negativa sak om hennes valis.
Hon måste lida av någonting.
Nä det var en som kommenterade Amilias senaste instapost men en rejäl genomgång av hennes förehavanden.
2020-04-07, 20:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jaha vänta, är Mergims Instagram BORTA? 😂 Någon som vill vara schysst och berätta vad som hände? Trollade någon där först?

Kom ihåg när Mergim berättade att han hade drömt att han stod mot Jasmine och blev utröstad och så hade han bara fått +200 följare på Instagram och var jätteledsen. Det är ändå bättre än att inte ha sin Instagram kvar! 😂
2020-04-07, 20:22
Medlem
Citat:
Har Lennie & Martin matvecka varje vecka eller? Jag hade skämts om jag var de andra som alltid lagar något enkelt som pytt i panna när det är deras tur.
Tror inte de andra tycker det är kul att kocka käk, på grund av just Nasal Lennie, varje gång någon annan kockar så står fanskapet och gnäller med sin äckliga nasal röst, Njööör inteee sååå, Varför njööör ni innötte sååå + att han står och stirrar helt apatiskt i stekpannan, kastrullen eller vad fan det nu är de lagar mat i. Vet inte vad det är för jävla perverst förhållande han har till kyckling, har hänt ett flertal gånger förra veckan att idioten tagit upp kyckling ur frysen TROTS att de andra inte ämnat att kocka kyckling, han är en riktigt dum jävel, sedan gnäller han att kycklingen blir dålig.
Skulle jag kockat och någon jävel hade betett sig så skulle jag fan bett fanskapet och dra åt helvete, och aldrig mer visa sig i köket.
Martin är inte lika illa, men han är också där och lägger sig i och glor och petar.
De kan fan stå i köket resten av deras tid i huset, för det är dom inte heller speciellt bra på, jävla mästerkocks wannabe, kan fan inte ens ta ur och rensa en fisk.
2020-04-07, 20:22
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Har Lennie & Martin matvecka varje vecka eller? Jag hade skämts om jag var de andra som alltid lagar något enkelt som pytt i panna när det är deras tur.
Amilia är glad!👍👍👍🤣🤣🤣🤣
2020-04-07, 20:29
Medlem
Maaareeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaha vänta, är Mergims Instagram BORTA? 😂 Någon som vill vara schysst och berätta vad som hände? Trollade någon där först?

Kom ihåg när Mergim berättade att han hade drömt att han stod mot Jasmine och blev utröstad och så hade han bara fått +200 följare på Instagram och var jätteledsen. Det är ändå bättre än att inte ha sin Instagram kvar! 😂
Ja han verkar ju nästan vara mer synsk än "Sveriges ledande magkänsla" 😆😆
2020-04-07, 20:30
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Jag gör en fri tolkning av era svar. Han är alltså inte nog, men kommer snart inse att han är det och komma ut ur garderoben.

Han kan vara bi också? Men han säger att han inte är gay iallafall. Finns även dom som är homosexuella som inte alls beter sig feminimt, sen finns det bisexuella som beter sig feminint det är olika. Man jag själv har aldrig träffat någon hetro som beter sig feminimt iallafall. Han är nog inte heterosexuell men han har inte fattat det kanske riktigt eller så vill han bara inte vara det för han tycker det är fel och att han är rädd vad hans familj och andra vänner ska tycka.
2020-04-07, 20:31
Medlem
Dra åt helvete vilken middag, snickarn och importerarn löser.
2020-04-07, 20:33
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Det borde ha vart Alex ormens konto istället. Kanske står på tur efter att han snackat så mycket skit och speciellt om Sami det är nog Sami fan som gjort detta.
2020-04-07, 20:41
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fortsätter med en liten recap med att snabbspola de första avsnitten, nyss hoppade jag genom avsnittet då Lennie kom in. Både Patzy och Lisa sa att deras gaydar sa att Lennie är straight.
2020-04-07, 20:45
Medlem
csfs avatar
Några andra kan väl vara snälla och ta disken nu då typ........ amilia
2020-04-07, 20:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Är Anders Tegnell smart?
Ja, han är smart.
Ut med Alex pakt!