Citat:
Ursprungligen postat av
riskn
Har Lennie & Martin matvecka varje vecka eller? Jag hade skämts om jag var de andra som alltid lagar något enkelt som pytt i panna när det är deras tur.
Tror inte de andra tycker det är kul att kocka käk, på grund av just Nasal Lennie, varje gång någon annan kockar så står fanskapet och gnäller med sin äckliga nasal röst, Njööör inteee sååå, Varför njööör ni innötte sååå + att han står och stirrar helt apatiskt i stekpannan, kastrullen eller vad fan det nu är de lagar mat i. Vet inte vad det är för jävla perverst förhållande han har till kyckling, har hänt ett flertal gånger förra veckan att idioten tagit upp kyckling ur frysen TROTS att de andra inte ämnat att kocka kyckling, han är en riktigt dum jävel, sedan gnäller han att kycklingen blir dålig.
Skulle jag kockat och någon jävel hade betett sig så skulle jag fan bett fanskapet och dra åt helvete, och aldrig mer visa sig i köket.
Martin är inte lika illa, men han är också där och lägger sig i och glor och petar.
De kan fan stå i köket resten av deras tid i huset, för det är dom inte heller speciellt bra på, jävla mästerkocks wannabe, kan fan inte ens ta ur och rensa en fisk.