2020-04-07, 19:03
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Julia vill ha ut frida för att hon massera sami och ni finner inte det sjukt?
Hej Urusel! Du verkar inte ha någon vidare koll!

Julia vill ha ut Frida då hon var sist in. Det ludret spred är falskt.

Ha det så bra! Haj.
2020-04-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Varför är Sami själv så säker på att han alltid sitter säkert och kommer att vinna? Det stör mig som fan. Ingen där inne förutom han och Amilia verkar tro att dom är så säkra. Vill inte att nån som förväntar sig det så självklart ska få en miljon. Vart i rymden är ödmjukheten hos dom två?

Hopp, självförtroende och han kanske bara har en bra magkänsla? Amilia däremot, fattar inte.. hon ska fan ut.
2020-04-07, 19:05
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Samis teknik är ju horribel på gymmet
Synd för han verkar ju ha börjat gilla att träna. Han får skaffa sig en ny PT när han kommer ut och börja om från början.
2020-04-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Synd för han verkar ju ha börjat gilla att träna. Han får skaffa sig en ny PT när han kommer ut och börja om från början.
https://www.youtube.com/watch?v=7P_ajVlFjGI
2020-04-07, 19:07
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, för hon varit där kortast tid.
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz

Ha det så bra! Haj.

Förra veckan så räddade hon ju Frida för hon hade varit där kortast tid? Lennie och Amilia ville ju rädda Martin men blev övertalad av Julia att rädda Frida. Julia kan vara en riktig orm. Rainbow imploderade ju för att Glasman och Sami gav Jasmine mer uppmärksamhet än Julia.
2020-04-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Aldrig sett den här träningsstilen innan... och jag pratar inte om påskoutfiten.
HAHAHAHA
Så du har alltså sett folk träna i påskkärring kläder förut, men inte tekniken Sami och Alex tränar, tack för kvällens garv, ser gymbilder framför mig där folk kör i påskkärring utstyrsel :-D
2020-04-07, 19:08
Medlem
Trodde kongo va starkare haha 65 värmer man ju upp på
2020-04-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha är hans konto borta? Eller la dom ut något på den? Hittar den inte
Följer inte honom så vet inte om personen som hackade la ut något men kontot är borta nu iallafall!
2020-04-07, 19:11
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHAHA
Så du har alltså sett folk träna i påskkärring kläder förut, men inte tekniken Sami och Alex tränar, tack för kvällens garv, ser gymbilder framför mig där folk kör i påskkärring utstyrsel :-D
Ja den nya typen influencers är hardcore med sina outfits där jag bor.
2020-04-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz

Ha det så bra! Haj.
Hon ville ha kvar henne förra veckan och ge henne immunitet för att hon var där kortast tid sa hon lol. Hon vänder kappan
2020-04-07, 19:13
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon ville ha kvar henne förra veckan och ge henne immunitet för att hon var där kortast tid sa hon lol. Hon vänder kappan
Hon hatar någon ny varje dag. Hon har surat på Lennie i några dagar nu för att han ''ignorerar'' henne och nu är Frida som har varit hennes och Samis vän det nya hatobjektet. Imorgon är det säkert Jasmine igen. Den enda som hon inte varit sur på är Sami. Kvinnan är inte stabil.
2020-04-07, 19:18
Medlem
riskns avatar
Har Frida kärat ner sig i Lennie? Det berättar niggern nu. Nu har han skvallrat om Frida till Julia, Jasmine och nu till Sami bara idag. Frida har ersättit Victoria som hans skvallerämne nu. Det enda han kan göra med sina ''vänner'' är att skvallra om rosa. Jag har inte hört han ha några djupare diskussioner med någon där inne och han har inte bondat med någon förutom Antonia & Victoria som han vill knulla. Jag antar att Jasmine och Martin inte kommer träffa honom på utsidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in