2020-04-07, 15:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Naaaaj, Amilia ska ut hur som helst!!!! Herregud, inte ska hon få bli glad igen? Hon ska ut!!

Alex tar vi ut efter Amilia åkt!
Håller med

Hon ska UT fort som fan. Snarast möjligt..
2020-04-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
KAN inte fatta att folk inte stör sig på Alex mer efter allt även efter snacket igår och idag. Hans äckliga pakt. Kaxiga ormen som ska köra ut alla även Sami och Julia som dom flesta gillar här inne.. Att folk fotfarande inte förstår att han är en stor jävla orm 🐍 som bara utnyttjar Sami för få fans och komma långt.
Mycket bra skrevet. Präcis så tänker jeg med. Ut med alex
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Nu citerade du nog fel person....

Ja oj det var till den andra personen du svarade på.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
KAN inte fatta att folk inte stör sig på Alex mer efter allt även efter snacket igår och idag. Hans äckliga pakt. Kaxiga ormen som ska köra ut alla även Sami och Julia som dom flesta gillar här inne.. Att folk fotfarande inte förstår att han är en stor jävla orm 🐍 som bara utnyttjar Sami för få fans och komma långt.

Vem vill du ska vinna BB?
2020-04-07, 15:40
Medlem
Nu kommer det alltså inte hända någonting mer idag???
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Martin, Amilia, Mergim och säkert fler.

Om det främst var Martin, (vilket det såg ut som eftersom att när Amilia kom in i rummet var det ju redan kaos?) så var det ju någon från egna rummet?
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vem vill du ska vinna BB?

Inte Alex iallafall han ska inte komma till final, jag vill Lennie ska vinna men om Sami vinner så blir jag inte sur.
2020-04-07, 15:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Håller med

Hon ska UT fort som fan. Snarast möjligt..

PRECIS!!! Alex är en orm, som vill ha ut Sami, men det gör rör inte mig ett skit.

PGA, Sami kommer slå ut den han blir nomierad mot så länge det inte är Lennie där är det tuffare.

Så bättre få ut Amilia som vi ALLA stör oss på, för att sen fokusera på Alex!!
2020-04-07, 15:42
Avstängd
Citat:
Ja jag fattar inte, hans smaskande har jag typ inte hört någon störa sig på osv, men han kommer åka nästa vecka eller veckan där på, han vinner iaf inte miljonen!
2020-04-07, 15:42
Medlem
Innebär detta att Amilia kommer sitta säkert igen...?

Häller på ett halvt paket salt gjorde hon också. Klara fan inte av denna människa, tänk att vara instängd med henne i hundra dagar, eller ens hälften... Släpper inte tallriken med blicken heller fyyyyyyy vad man kokar över
2020-04-07, 15:43
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia borde vara allas prio 1.

Alex är inget hot när vi närmar oss slutet. Tanken att ha Sami mot Amilia i en final och att Amilia har chans på segern.
2020-04-07, 15:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja jag fattar inte, hans smaskande har jag typ inte hört någon störa sig på osv, men han kommer åka nästa vecka eller veckan där på, han vinner iaf inte miljonen!

Exakt! Men Amilia ska ut först, inte ska hon klara sig kvar? Vi har alla stört oss på henne sen dag 1, nu finns snart chansen att få ut henne, men gäller att hon står mot en stark spelare, som t.e.x Jassa, Sami eller Lennie typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in