Citat:
Ursprungligen postat av
Kvantskallen
Ganska förmätet uttalande med tanke på hur lite vi ännu vet om utvecklingen i Sverige och AT's egen track record. Läs gärna IQ-145's sammanställning i denna tråd
(FB) Tråden där vi samlar ”experters” råd som senare visar sig vara helt felaktiga.
Skrev jag inte att sättet och varför man valt att göra som Sverige är åt helvete?
Däremot så är det helt riktigt (enligt mig) att man gjort som man gör i Sverige.
Bara en sån sak att vi har haft i Sverige en kapacitet på över 6000 IVA platser som kan resas upp i form av fältsjukhus på några timmar och att man sen gett bort allting är ju förfan skamligt.
Men det handlar bara om att antingen är man FÖR något och följer snällt det spåret som ett får eller så är man EMOT och gör samma sak.
Nyans existerar inte längre.
Jag har ju för fan flyttat ifrån Sverige pga hur Sverige har sköts sedan i över 40 år.
Tänk vilken dröm det skulle vara! Att det här fick den politiker att inse att man inte ska tramsa runt utan följa Polen som t ex?
Jag flyttar hem på direkten och blåser Sabaton i lurarna hela vägen hem LÄTT!
Covid-19 har verkligen lyckats med konststycket att göra samman alla idioter både på vänster höger. Alla skriker PANIK!!!!!
Vänster fattar inte varför man gör som man gör och höger vill önskar mer än allt annat att detta är slutet för Sverige.