Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Ja, det vittnesmålet har ju inte diskuterats 300 ggr förut. Tror du på riktigt att e n gångs blod och avbrytande styrker SD:s påstående att LW formligen sprutat blod omkring sig varje gång dom haft sex?
Kanske dags att juridikstudenten slutar sova på föreläsningarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Ja, "imaginärt skapade" saker vet du nog mer om än dom flesta.
Apropå det - vilket var vittnet som fanns och kunde knyta SD till brottsplatsen? Du berättade om det i samband med att du skrev ner brottstycken ur LW:s "personliga dagbok" som du "personligen har i din ägo".
Har inte sett någon sådan uppgift i FUP, ej heller sett att den dykt upp under rättegången. Kan du som har jättemycket insyn i fallet skingra dessa mystikens dimmor?
För femtio-elfte gången sagt, sluta upp med dina osannfärdiga påståenden om mig.
OnTopic: Jag har klart och tydligt deklarerat inom flera tidigare skrivna inlägg, att det inte handlar om en DAGBOK ... det handlar om så kallade privata DAGBOKS-ANTECKNINGAR och som L*na Wesstr*m tidigare skrivit på A4-papper (hålade) och där varje A4-papper har små skrivna text-stycken, dessa A4-papper var av L*na Wesstr*m samlade inom en PÄRM.
Jag har inte påstått att jag har L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar i MIN PERSONLIGA ÄGO, däremot sagt, så har jag deklarerat att jag tidigare haft TILLGÅNG och fått läsa skrivna text-stycken ur L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar på A4-papper inom en pärm.
Jag har också och slutligen sagt deklarerat, att dessa, av L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar, finns i förvar hos en mycket nära vän till L*na Wesstr*m och som ifrågavarande anförtrott sig åt.
Jag begriper inte varför du skall förvränga det som jag tidigare framfört inom mina skrivna inlägg gällande L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna privata dagboks-anteckningar vilka förvaras inom en pärm, och var av ifrågavarande skrivna på A4-papper.
Mvh/ @JokerMannen