2020-04-07, 11:27
Medlem
Proselyts avatar
Jag kan inte se någon annan än Julia/Sami som vinnare, men av olika skäl.
Julia har öst på. Bra och rolig tv. Gillar hennes utspel också. Perfekta människor är tråkiga.
Sami har bara fortsatt som om han inte var instängd eller övervakad överhuvudtaget. Genuin snubbe med udda/sämre förflutet, som nu har ett "redeeming" moment. Starkt.

Alex - mähä
Frida - Frida helt okej men inte mer än så
Jasmine - lite för kåt på pengarna
Martin - mähä 2
Amilia - me myself and Aj Aj aj
2020-04-07, 11:29
Medlem
Laddjulias avatar
Nu har ju virran tagit bort sin story från igår, hon fatta nog att verkligheten såg lite annorlunda ut😂
2020-04-07, 11:30
Medlem
BB måste ha gått lös i någon second hand-affär? Tycker lite synd om Lennie som inte får igen skjortan. Martin ser ut som en tvättäkta rom i den där kjolen.
2020-04-07, 11:30
Medlem
manodepressivs avatar
Kollade reprisen av Glasmans instagramlive från igår. Han fick några frågor om vad han tycker om att Martin och Amilia har strulat bakom Jasmines rygg. Det har jag helt missat. Hur och när skedde detta? Är det endast en gång?
2020-04-07, 11:31
Medlem
Hahaha Jullan lackade ur på Vickans brev.
2020-04-07, 11:31
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas det blir förbjudet att pakta nu framöver.

Intelligenta Jassa: var ligger Kalmar?????
2020-04-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Kollade reprisen av Glasmans instagramlive från igår. Han fick några frågor om vad han tycker om att Martin och Amilia har strulat bakom Jasmines rygg. Det har jag helt missat. Hur och när skedde detta? Är det endast en gång?

Det var en puss med en isbit typ när Jasmine också stod i köket.
2020-04-07, 11:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnivalkocken
Vem har köksvecka egentligen? Det är dax för amilia att anstränga sig lite tycker jag
När fan hade hon köksvecka sist?
2020-04-07, 11:33
Medlem
Citat:

Var väl typ tre veckor sedan dock olika tillfällen. Han har känt på båda hennes bröst (ett i taget på olika fester) sen utdelades en kyss (?) när Jassa stod med ryggen till i köket och Martin och Amilia satt på barstolarna. Om jag inte minns fel.
2020-04-07, 11:36
Medlem
Citat:
Strula har dom väl inte gjort, mer att Amilia tvångspussat han typ. Sen har Martin klämt henne på pattarna vid ett tillfälle. Men tror inte han visste om att Jasmine var kär i honom då. Men ändå, vem vill ta henne på pattarna frivilligt?
2020-04-07, 11:38
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det var en puss med en isbit typ när Jasmine också stod i köket.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var väl typ tre veckor sedan dock olika tillfällen. Han har känt på båda hennes bröst (ett i taget på olika fester) sen utdelades en kyss (?) när Jassa stod med ryggen till i köket och Martin och Amilia satt på barstolarna. Om jag inte minns fel.

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Strula har dom väl inte gjort, mer att Amilia tvångspussat han typ. Sen har Martin klämt henne på pattarna vid ett tillfälle. Men tror inte han visste om att Jasmine var kär i honom då. Men ändå, vem vill ta henne på pattarna frivilligt?

Okej. Frågeställarna på instagram fick det att verka lite värre. Tack för svar
2020-04-07, 11:40
Medlem
1c9r5s avatar
kan man se klipp på när de läser vickys brev?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in