2020-04-07, 00:09
Medlem
xrlpyts avatar
Håller Alex på att flytta in i gula sovrummet nu? Jag är en smula salongsberusad så hänger inte riktigt med.
2020-04-07, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Ironin är total att Sami litar på Alex men i själva verket en av den falskaste i BB
Amilia sitter och grundlurar Frida som givetvis går på hennes manipulerande snack🤪

Fast den gode Amalia va inte helt ute o cyklade kring Alex iaf
2020-04-07, 00:10
Medlem
Frida passivt aggressiv att Alex kommer in och tar en egen säng i sovrum 1. Tvingar henne därmed att dela säng med Julia, vilket hon inte föredrar. Antingen kommer de två tjafsa eller så kommer Frida ta upp det med Alex. Lär oavsett sluta med att hon flyttar till sovrum 2 och överger Julia och Sami.
Medlem
Frida ditt blonda dumhuvud!
Du vill ha de jävligt ”nice o gött” där inne.
Det är nu tävlingen är igång på allvar, korkskalle
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men tror Martin väljer Julia också för då har han Amilia + Julia som han ogillar som kan åka ut.

Då kör vi ut fettot med huvudet före.
2020-04-07, 00:11
Medlem
Berättade Frida för Sami o de andra att folk stått utanför och ropat på dom? Mergim o Amilia gjorde det inte eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Frida passivt aggressiv att Alex kommer in och tar en egen säng i sovrum 1. Tvingar henne därmed att dela säng med Julia, vilket hon inte föredrar. Antingen kommer de två tjafsa eller så kommer Frida ta upp det med Alex. Lär oavsett sluta med att hon flyttar till sovrum 2 och överger Julia och Sami.

Frida kan ju lägga sig i det rosa rummet.
Helvete sängar finns överallt.
Där skulle hon tillome få ha sin säng ifred och en egen plats!
Ingen tvingar Frida sova i det gula rummet
Medlem
Amilia. Nästa måndag åker du åt! En timme senare tar hon taxin hem till Essingen, och ligger i sängen gråtandes efter att hon läst den senaste sidan i denna tråd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop

Då är hon fan mig svagare och äckligare än Lisa gråt-fia.
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Säga vad man vill om Amilia hon har rätt i sin analys om kongoapan

Är det nödvändigt att vara rasistisk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jasmine och Lisa? Ne, håller inte med i detta fall.
Jasmine bara för att han är ”bro” med Martin och det är hans ”bros gäärri”. Lisa såg han också som en bro för hon inte är intresserad av män.

Sättet han pratar om kvinnor på är skumt anser jag. Sen tyckte jag innan i köket när Julia skämtade med honom om att ligga i sängen med honom, sa han något i stil med ”Då kommer du få stryk”. Varför i helvete ska han ens ha någon tjing på att ha en hel säng för sig själv? Han sover absolut inte med killar för NO HOMO och inga tjejer är värdiga förutom Antonia och Victoria. Nu tror jag förvisso ändå inte någon vill sova bredvid flygplansmotorn men tycker fortfarande inte det är rättvist. Nej fy vad jag stör mig mer och mer på honom. Väldigt synd han har nästlat in sig hos Sami men har en hemlig pakt med Martin och Jassa.
2020-04-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Berättade Frida för Sami o de andra att folk stått utanför och ropat på dom? Mergim o Amilia gjorde det inte eller?

Ingen koll på ifall Frida återberättat det, men Rim & Ami har varit knäpptysta om det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in