2020-04-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Fel, det är arslet vi vill se.

Alla har vi våra fetischer 😂 Big up bror!
2020-04-06, 23:29
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helvete om de stämmer att Alex ska byta från rosa till gula, så kommer de bli rena rama motorsågsmassakern där inne!

Sami kommer inte få en blund! Speciellt om Alex ska sova tätt intill honom. Sami prepare for the mother of all

1 like = 1 prayer för Sami

2 likes då.

Haha alltså är rädd att detta kommer förstöra den fina vänskapen sammi och alex fått
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Glasmans gamla säng, Julia och frida tillsammans i julias säng

Han skulle inte säga till rosa sovrummet att han bytt

Men, finns risk att gula kommer att hata hans snarkande

Altså helvete jag ber för Sami redan nu.
Visst Glashelvetet snarkade också. Men Alex snarkningar är på en helt ny nivå.
Sami tål inte Jassa och Martins smackljud & prassel, hur i helvete kommer han ta emot sågverket Alex?

Alex gör dessutom Amilia en stor tjänst genom att byta sovrum.

Det finns en stor risk att Sami kommer bryta ihop totalt mot slutet av veckan tack vare detta sovrumsbyte.
Medlem
__Alez__s avatar
Man ser på Lennie att han vill inte vara med i Amilias och Mergims skit. Synd att han är fast i Amilias klor.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Precis!
Alla rasister, nynazister och kusiner som fått barn tillsammans här inne - bör lugna ner sina tuttar och tänka rationellt ett tag.

Ni kommer tids nog att få ut Alex!

Men kan vi i första hand koncentrera oss på att få ut det enorma objektet Amilia?!

Bra sagt!
Jag avskyr Kannibalen, Snortsnickar`n, Ryggradslöse Marinbiologen, Hjärndöda Jassa, och Albanflickan. Men det finns ingen jag HATAR så mycket som Grevinnan Stapelfläsk.
Hon är den vidrigaste människan jag sett i BB sedan 2012.
Hon är min prio 1 att få ut.

MVH/Blitzmädel Gnomegirl.
Medlem
HAHAHA...flodkons min när Alex drog in sin väska i gula rummet fan va sur hon är nu
Medlem
Legoschnass avatar
Lennie är så jävla malplacerad i den där trion. Undrar om han ångrar sig nu av val av vänner.
2020-04-06, 23:31
Medlem
På torsdagar kommer deltagarna att dela ut en och två poäng till dem de vill ska hänga löst. Deltagarna får inte under torsdagar prata om hur de ska nominera. Men när resultatet är redovisat väljer de själva om de vill berätta eller prata om hur de resonerat.

Bara jag som tolkar de som att dom kommer få prata om vem dom ska rösta på noninera alla dagar förutom torsdagar??
Medlem
Citat:
Altså helvete jag ber för Sami redan nu.
Visst Glashelvetet snarkade också. Men Alex snarkningar är på en helt ny nivå.
Sami tål inte Jassa och Martins smackljud & prassel, hur i helvete kommer han ta emot sågverket Alex?

Alex gör dessutom Amilia en stor tjänst genom att byta sovrum.

Det finns en stor risk att Sami kommer bryta ihop totalt mot slutet av veckan tack vare detta sovrumsbyte.

Och nu bytte dom så Alex ska sova i sängen bredvid. Stackars Sami 😟
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Man ser på Lennie att han vill inte vara med i Amilias och Mergims skit. Synd att han är fast i Amilias klor.

Du skulle sett hur lycklig Lenny vart inatt. Han vågade till och med närma sig Virran i soffan.
Hela BB-huset var som ombytt medan valen låg och sov. Det var helt underbart att se den sammanhållningen utan valis isande blickar och himlande ögon.
2020-04-06, 23:32
Medlem
Eagle35s avatar
Vad är det jag säger ORMEN FUCKIN ORMEN ALEX!!! Vi måste få ut dom tre speciellt Alex först!! Dom har Julia på listan nu ser ni? Nej ni ser inte det. Han skiter även i SAMI, men ni går på Alex apans prat och snack han är med Sami bara för få mer fans och för att bli kvar som nu han blev kvar röstad av er..
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-06 kl. 23:35.
2020-04-06, 23:32
Medlem
Asså Alex vilken jävla falsk jävel, syltrygg deluxe, bara snack på den apan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in