2020-04-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Med risk för att tjata, men det var riktigt jävla dåligt av dem att säga att den som fick flest röster var MERGIM, och sedan Sami.
Nu har mergim sagt flera gånger -Sjukt ändå att jag fick flest röster. -Nu har jag fått det bekräftat.
Det är inte rättvist att vara så in i helvete oklar, men men det speglar hela produktionen, så jävla amatörmässigt och vinklat, dessutom styr de spelet mot vissa individer i huset, blir jävligt orättvist mot andra.
NU skriker han på utegården att JAG FICK FLEST RÖSTER

Var inte flest röster utan de två som fick flest röster, skillnad
Medlem
Vem av er dårar ställde er utanför och skrek till de på utegården?!

Undrar vad Världsvana-Vicky ska hitta på nu?
Medlem
tepss avatar
Sami borde sätta igång Operation Trigga Mergim
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
"Nä, Mergim fick mer röster än Sami"

Idioter!
De fattar inte att det var utan inbördes ordning. Stolpskott!
2020-04-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha de ropar på Alex, Sami och Julia.
Populära Mergim och Amilia som hör det ropar ingen på.

HAHA

😂😂😂 Kan inte någon gå dit och ropa ”Ingen gillar er”
Medlem
De borde bli tillsagda om att de inte får skrika på utegården!!
Medlem
Legoschnass avatar
Var det Glassy som skrek till dem på utegården nyss?
Medlem
icons avatar
Citat:
Med risk för att tjata, men det var riktigt jävla dåligt av dem att säga att den som fick flest röster var MERGIM, och sedan Sami.
Nu har mergim sagt flera gånger -Sjukt ändå att jag fick flest röster. -Nu har jag fått det bekräftat.
Det är inte rättvist att vara så in i helvete oklar, men men det speglar hela produktionen, så jävla amatörmässigt och vinklat, dessutom styr de spelet mot vissa individer i huset, blir jävligt orättvist mot andra.
Am kommer säkert rätta honom, eller åtminstone rätta honom bakom hans rygg.
Medlem
Rösta på sami !!!!
Medlem
Citat:

Fanns ju en orsak till att dom la upp det som dom gjorde. För att vi ska tro att Sami inte är så populär som vi tror han är
Medlem
Röstningen där man får välja vem som ska bestämma lagen. Hur i helvete kan Amilia ligga trea i den röstningen?!
Medlem
VanDeKamps avatar
Har lyssnat igen på vad Malin säger och hon säger "De TVÅ som har fått flest röster" och sen säger hon "Den första som har fått flest röster av tittarna är......Mergim".

Så uppenbarligen så är det Mergim och Sami som fått flest röster, men ingenting säger att det var Mergim som fick flest av de två.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in