Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Nä. Just 17 känns lite personligt. Vem håller på så länge om det inte är ett led i uppstyckningen av själva kroppen? Värsta påtända orangutangen skulle nöja sig med fem-sex. Åtta max. Tio är liksom wow. Men sjutton? En för varje kaka hon har bakat åt honom? Det är ju minst tre personer som han har ihjäl på samma gång där. Eller åtta personer — två för varje person och ändå ett slag över. Det är ju inte ekonomiskt för fem öre.
Tyder på viss personlig anknytning till offret, ja.
(Spekulation)
Lite som att mördaren tänkte :” den här personen skall inte någonsin mer kunna dra till sig någon manlig individ pga sitt utseende och charm , efter att jag tagit tag i det här ”.....
...något åt det hållet ...
???
Som att det enda som fick personen att helt glömma henne var att ( bildligt talat ) :
-Ja men nu är ju dockan trasig så nu varken vill jag,eller kan jag, leka med den, så lika bra att glömma den helt och hållet , vad skönt !
För nu behöver jag inte heller gå omkring och oroa mig över om någon annan leker med henne ; Hon är kaputt !! Helt sönder !!
(Spekulation )
//Jag mår så dåligt utav det här omänskliga ....
Som du skrev :” att hon låg och drällde ” i flera dagar... så som mördaren verkade vilja att det skulle vara....... -är så ofattbart ....