2020-04-06, 13:14
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni e dumma som inte fattar att Alex rider samis våg. Sami stör sig på Alex sjungande o rappande o det märks. Alex ser sami som den han kan snacka skit med. Ut med Alex! Sami kmr inte lämna han kmr bara umgås mer med Martin o Lennie.

Ja varför inte plocka Alex nästa vecka? Nu finns en fantastisk möjlighet att få ut Vickan. Den ska inte brännas.
2020-04-06, 13:16
Medlem
Alex twin blev för inte längesen dömd för grov kvinnomisshandel på en fd idiol deltagare. Ni kan söka upp det på lexbase Y*nnick M*nzizila *A. Det ryktar även att A misshandlat sitt tjej vid namn S*ra Smir* *A. *i
Varför tror ni att de flesta kvinnorna vill ha ut han?
2020-04-06, 13:17
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Det var ju någon igår som skrev att även Alex hade misshandlat en kvinna?

Haha någon skrev det ja, men det stod väl typ "rykten säger". I min bok är inte det något starkt bevis direkt! Jag får känslan att de som slänger sig med sånna påståenden så enkelt måsta vara unga, annars har man väl lite koll på hur tung den anklagelsen är. Speciellt om man är oskyldig.
2020-04-06, 13:20
Bannlyst
Citat:
Alex twin blev för inte längesen dömd för grov kvinnomisshandel på en fd idiol deltagare. Ni kan söka upp det på lexbase Y*nnick M*nzizila *A. Det ryktar även att A misshandlat sitt tjej vid namn S*ra Smir* *A. *i

Felpost, ta bort 😷
2020-04-06, 13:20
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Hans tvillingbror är ju inte han? Rykten ska man vara försiktig med.

Vad menar du med "varför tror ni att de flesta kvinnorna vill ha ut han?" ??
Skulle alla kvinnor som vill rösta ut honom vara medvetna om att det går rykten om att han är en kvinnomisshandlare och att det är anledningen?
2020-04-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jassa gillar både Sami och Julia men som stark spelare vill hon ha ut Julia. Jag hoppas dock alla 3 står i finalen.
Alex gillar ju både också
2020-04-06, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Det var ju någon igår som skrev att även Alex hade misshandlat en kvinna?
Nope inte sant
2020-04-06, 13:24
Medlem
Citat:

Alex ska ju inte bli lidande för de hans brorsa har gjort. Men jag vill ha ut Alex absolut. Men ikväll ska vickan ut,ut,ut. Nästa vecka ska Amilia, ut,ut,ut. Sen kan vi plocka russinen som Alex,Mergim, Jasmine
2020-04-06, 13:25
Medlem
Barbamamma tycker att Sami bara latade sig tidigare,okej hur är det i så fall någon skillnad mot vad du själv har gjort sen du kom in?!
2020-04-06, 13:26
Avslutad
Spyr att Amilia kommer få rätt.
2020-04-06, 13:27
Medlem
csfs avatar
Ojoj vad amilia gillar att snacka ner andra.

Jag önskar att alex få vara kvar bara för att hon tydliget inte vill ha kvar honom i huset.
2020-04-06, 13:27
Medlem
Dagen är kommen, niggerskapet ska väck. Sami o jasse blir säkra, alla 3 går in i uppdragsrummet, viccan o mergim kommer tbx.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in