2020-04-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Bara jag som tycker underhållningsvärdet minskade efter att Petzy lämna? Var alltid drama och kaos på den tiden.
Saknar Patsy, han kunde ju ändå skapa lite kaos.
2020-04-05, 23:08
Medlem
JÄVLA Praktikant-tönt
Stäng av Lennys mic när ni filmar gula sovrummet din jävla amatör!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Bara jag som tycker underhållningsvärdet minskade efter att Petzy lämna? Var alltid drama och kaos på den tiden.

Nä du är inte ensam! BB dog redan vecka 3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han är ju mentalt som en 13-åring och pratar om kvinnor så. Tidigare idag pratade Julia om när hon var gymnast och sin kropp. Då säger Alex att han ska bli gymnastiklärare (för att kunna glo på tjejerna). De andra sa till och med att han var äcklig.
Alex har sagt minst 5 gånger ”Eyy skicka in hon lilla söta tjejen” (den ena av tvillingarna nu under skräckveckan). Äckligt.
2020-04-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartybyxoR
Btw, är det nån härinne som är medlem i Big Brother supporter gruppen på facebook? Ifall nån kan fråga admins där varför dom blev så jävla skitnödiga helt plötsligt för två veckor sen? Verkar ju inte gå att varken hitta eller kontakta admins när man blivit blockad från gruppen

För två veckor sen satt jag och några till och pratade om corona, sedan morgonen efter bestämde sig admin för att göra en ny regel om att man får INTE prata/skriva om corona för då åker man ut med huvudet före. Denna nya regel låg inte synligt någonstans på sidan, jag var inte inne på hela dagen (använder inte ens facebook, gjorde endast det för att jag gillade att ha någon att diskutera bb med) men så på kvällen loggade jag in. Scrollade bland dagens inlägg (såg den nya regeln om att man får inte skriva om Amilia och hennes skada, men inget om corona så den hade troligen hamnat låååångt ner), nån undrade var alla skåningar tagit vägen då det bara är en i programmet i år. Jag skrev "hemma och gömmer sig från corona" som ett halvskämt, sen blev jag blockad utan förvarning.

Tycker det var jävligt töntigt att bara blocka någon utan förvarning när det dessutom var första förseelsen, borde varit uppenbart att jag missat den nya regeln så dom kunde ha gett mig en varning liksom.... Tydligen var det en admin som tog åt sig också, fick på omvägar höra att han kommenterat "OCH DÄR åkte en för att skämta om corona. Jag är skåning och jag har ej corona............" Och tydligen puffade admin även upp regeln efter det. Kändes riktigt trevligt när man varit en aktiv medlem ett tag. Blev ny bojkott av facebook iallafall!

Ingen idé att vara medlem i den gruppen,
Man blir utkickad för minsta lilla.
Bara du nämner Jassa eller Amalia i negativ betoning så blir du varnad o sen utkastad.
Fel människor som startade den gruppen. Så jävla bajsnödiga och PK att man spyr.
Hade varit skönare med en BB grupp med neutrala människor
2020-04-05, 23:14
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansonfire
Blev chockad när jag först såg att Amilia blivit räddad av tittarna. Såg avsnittet nu, och med tanke på vilka hon konkurrerade med så blev det inte lika chockande - även om jag själv föredrar de andra.

Hon har ju ofta rätt i bråken med Mergim. Kan det vara så att Mergims horribla ageranden i argumentationer gör att Amilia får fans?

Annars förstår jag inte hur hon kan ha ett visst stöd. Gick något rykte om att hon har vänner i produktionen, kanske stämmer.
Men ge dig, tror du på allvar att Sveriges genom tiderna mest hatatde deltagare i Big Brother historia skulle vunnit första gången vi hade möjlighet att rösta bort henne?🤯
2020-04-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Men ge dig, tror du på allvar att Sveriges genom tiderna mest hatatde deltagare i Big Brother historia skulle vunnit första gången vi hade möjlighet att rösta bort henne?🤯

Dom har skygglapparna på!
Röstningen var riggad nåt så inåt helvete.
Utan riggen hade Amilia åkt ut redan vecka 2
2020-04-05, 23:17
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Inte ett dugg förvånad! Har svårt o släppa hur Alex agerade mot anty, tappa nästan kontrollen o hade svårt o styra sig, va helt besatt tom långt efter hon lämna huset, sen en massa märkliga agerande o ngr uttalande om kvinnor som inte känns helt friskt, har äcklas av honom sen dag 1
Vidrig kvinnosyn!
2020-04-05, 23:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Alex bror är dömd för grovt misshandel på en kvinna. Alex själv ryktas det om att han lagt handen på ett av hans ex vid namn S*ra S*iri *a. *m. Domen finns på lexbase. Så vill ni ha kvar en kvinnomisshandlare i huset??
Med tanke på hur han beter sig först mot Anty och nu Victoria så är det föga förvånande.
2020-04-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Alex har sagt minst 5 gånger ”Eyy skicka in hon lilla söta tjejen” (den ena av tvillingarna nu under skräckveckan). Äckligt.
Jag vet! Hon ska väl föreställa ett barn? Det saknas någonting (eller ganska mycket) i den där mannens hjärna.

Hur gammal är han? Han är väl äldre än 30 år?
2020-04-05, 23:23
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Alex bror är dömd för grovt misshandel på en kvinna. Alex själv ryktas det om att han lagt handen på ett av hans ex vid namn S*ra S*iri *a. *m. Domen finns på lexbase. Så vill ni ha kvar en kvinnomisshandlare i huset??
Och somliga har mage att klaga på Samis tatueringar!
Produktionen borde tvinga Alex erkänna sina gamla vidriga synder, som Sami var tvungen att göra.
2020-04-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Med tanke på hur han beter sig först mot Anty och nu Victoria så är det föga förvånande.
Hur betedde han sig mot anty som var så illa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in