Citat:
Ursprungligen postat av
London
Personangrepp används när argumenten tryter, detta är sedan gammalt.
Kom inte och kritisera argumentationsfel när det är grunden för ditt hela resonemang.
Citat:
Du länkar en video utanför ett sjukhus som visar en tom kö för test av Corona (när är den publicerad?) som bevis på att sjukhus i NYC inte alls är fulla utan att detta är en medialögn.
Den är publicerad i samma veva som fake news-medier beskrev pågående katastrofscenarier som inte existerade.
Citat:
Därefter länkar du en video på president Trump från februari som bevis på att även han tycker att detta är en medialögn och demokratiskt hoax.
Jag publicerade den som bevis på att han anser demokrater politiserat frågan. Därefter bekräftade jag att så också är fallet.
Citat:
Slutligen påstår du att Trump inte ändrat synvinkel eller retorik i frågan efter den videon spelades in. Är detta sanningen som kvarstår menar du?
Det har han inte gjort heller. Du påstår att han gjort det med ditt red herring-"argument".
Citat:
Vi som lever i verkligheten har sett honom tala om det motsatta.
Jaså?
Donald Trump to Press: Hold Off Your Fake News Until After Coronavirus Pandemic
https://www.breitbart.com/politics/2020/04/04/donald-trump-to-press-hold-off-your-fake-news-until-after-coronavirus-pandemic/
Låter som samma retorik i mina öron.
Jaha. Och? Det enda du levererat är ett bevis på att han fortsatt samma politik som han förde innan han påtalade att demokraterna politiserar coronaviruset. Det är allt.