2020-04-04, 21:16
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Sami Jakobsson plockades ut från ”Big brother” för att uppsöka tandläkaren.*
Han transporterades till och från besöket*i skyddsdräkt*för att undvika corona.*

– Sami bar skyddskläder och satt isolerad medan han väntade. I dessa tider kan man inte vara nog försiktig.

https://www.aftonbladet.se/a/zGJ4V9
"Ögonbindel" my ass, han kan ju se allting LOL
2020-04-04, 21:19
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Han har säkert många tankar om allvaret på utsidan.
Amilia skämtar ju friskt
om det.

Amilia kan ju kanppast haft den dräkten på sig? Då hade hon ju inte skojat om det.
2020-04-04, 21:20
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Han har säkert många tankar om allvaret på utsidan.
Amilia skämtar ju friskt
om det.
Med risk av att få en till varning om "off-topic" så kan jag säga att medierna i sverige över-hypar denna skit så mycket det bara går för att få så många klicks som möjligt. Väldigt överdrivet att ha en hel hazmat suit på sig. Men de tar väl bara extra åtgärder från produktionen då de har ett extra ansvar
2020-04-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux

Haha du har rätt, kollade bilden. Dock förtjänar han att se. Han förtjänar allt det goda här i livet Samipojken <3

Kan tänka mig att Analia (som nu önskar att hennes vänner inom produktionen ska skicka in dumplings som fö. smakar skit) fick åka förbi närmsta McDonald’s då hon fick åka in med ”bruten” fot.
2020-04-04, 21:24
Medlem
Det är känt sen tidigare att tv4 står upp för mobbing. De tror att det ger mer tittare. Det är också därför jag slutade titta på Farmen. Mådde dåligt av mobbingen på farmen. Så man vet nu att tv4 skiter i mobbing på bigbrother och inlägget om tics på Instagram
2020-04-04, 21:24
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tyckte det stod på schemat fest ikväll?
Blev det inget? Startade liven precis..
2020-04-04, 21:25
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Absolut inte. Ammoniak har mundiareé, tösapågen har ont i magen (säkert bara nervös som sist han hängde löst)
Sami och smaskaren övar rap.
Festen kommer nog inte igång om man ska se till sannolikheten.

Låter som en helt vanlig fest denna vecka då
2020-04-04, 21:26
Medlem
Haha Jassa ÄR VERKLIGEN blåst, det är nu 100% konstaterat.
Hur kan man ha missat Sveriges första terrorattentat (nåja,försök till), på Drottninggatan?
Jassa: ”VA?! Sprängde sig?!”
Altså,, Vart har dom hittat denna BRUTTA
2020-04-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux

Någon frågade Sami om han hade ögonbindel då svara han JA men jag får inte prata om de.

Men någon ögonbindel syns ju inte på
foton.

https://www.aftonbladet.se/a/zGJ4V9
2020-04-04, 21:27
Medlem
Jassa visste ingenting om terroristen som sprängde sig själv i julhandeln. Hur kan man ha missat en sådan sak? Jag undrar verkligen vad dessa människor lever i för fantasivärld? Har de gått i skolan? Öppnat en tidning? Tittat på nyheterna? Haft ett samtal med vänner och bekanta om något annat än om smink, dokusåpor eller sylt?
2020-04-04, 21:28
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha Jassa ÄR VERKLIGEN blåst, det är nu 100% konstaterat.
Hur kan man ha missat Sveriges första terrorattentat (nåja,försök till), på Drottninggatan?
Jassa: ”VA?! Sprängde sig?!”
Altså,, Vart har dom hittat denna BRUTTA
Sant. Kan samtidigt unna mig folk som inte läser medier och vet så mycket om världen, tror de är mycket lyckligare som personer
2020-04-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tyckte det stod på schemat fest ikväll?
Blev det inget? Startade liven precis..

Så mycke fet mat, blandat med kolhydrater som dom tryckt i sig kan du glömma ”festen”.
Den kommer lysa med sin frånvaro.

Saknar tiderna när tjejerna var upp-piffade till max och killarna fixade och donade med frillorna när det vankades fest i BB-huset.

Nu ser det ut som kvällsfika på närmsta LSS boende.

Och nej Amilia, snälla hoppa inte fallskärm på Maldiverna, linorna kommer ej hålla och du kommer skapa en tsunami som heter duga!

Fattar inte Amilia det är maxvikt på fallskärmshoppning. Kommer inte befinna mig i området hon hoppar, det kan jag lugnt nu säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in